Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوذر گلمحمدی با بیان اینکه نانوایی ها موظفند پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند، گفت: نانوایی ها در صورت عدم رعایت مسائل بهداشتی در اتاق اصناف جریمه می شوند اما پلمب آن ها توسط مرکز بهداشت صورت می گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوذر گلمحمدی، رئیس اتحادیه نانوایان همدان در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان؛ با بیان اینکه نانوایی ها طبق بروشوری که بهداشت محیط ارائه کرده موظفند پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند، اظهار کرد: فاصله گذاری اجتماعی، نظافت شخصی و ضد عفونی کردن نانوایی ها به طور مستمر انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گلمحمدی با تاکید براینکه گشت مشترک اتحادیه با سازمان صنعت معدن و اتاق اصناف انجام می شود، خاطر نشان کرد: نانوایی ها در صورت عدم رعایت مسائل بهداشتی جریمه می شوند اما پلمب آن ها توسط مرکز بهداشت صورت می گیرد.

وی با اشاره به اینکه ۵۸۵  نانوایی فعال در شهرستان همدان وجود دارد، افزود: نانوایی ها تنها صنفی بودند که در اوج کرونا تعطیل نشده و به مردم خدمت رسانی کردند؛ ما تعدادی از نانواها را به دلیل ابتلا به کرونا از دست دادیم اما متاسفانه زحماتشان دیده نمی شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: نانوایی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۲۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارندگی در همدان تصادفات را ۴۰ درصد افزایش داد

سرهنگ غلامعلی همایی گفت: ۱۳۷ سانحه رانندگی روز گذشته به دنبال بارش باران و لغزنده شدن سطع معابر در همدان رخ داد که این آمار در روز ماقبل ۷۰ تصادف بود.

او گفت: ۹ مورد از سوانح رانندگی روز گذشته جرحی و مابقی خسارتی بود همچنین موتورسیکلت و عابر بیشترین سهم را در بروز سوانح رانندگی داشتند و سهم خودرو‌های سواری و باری کمتر بوده است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان با بیان اینکه سانحه منجر به فوت نداشته ایم گفت: هنگام ابری شدن هوا و بارندگی رانندگان با سرعت کمتری تردد می‌کنند بنابراین احتمال بروز سوانح فوتی کاهش می‌یابد.


سرهنگ همایی گفت: بهترین راه برای پیشگیری از بروز سوانح در زمان بارندگی رعایت فاصله طولی، تردد با سرعت مطمئنه، حرکت منظم در بین خطوط و توجه کامل به مسیر پیش رو است.

او گفت: ۳۰ درصد سوانح خسارتی و جرحی روز گذشته ناشی از رعایت نکردن حق تقدم و ۷۰ درصد به علت بی توجهی راننده به جلو بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • امحای ۲ تن مواد غذایی فاسد در میاندوآب
  • معدوم‌سازی بیش از ۳ تن مواد غذایی فاسد در میرجاوه
  • دستورالعمل بهداشتی حج ۱۴۰۳ اعلام شد
  • دستورالعمل‌ بهداشتی حج ۱۴۰۳ اعلام شد
  • سازمان بهداشت جهانی ۴۴۳ حمله به تاسیسات بهداشتی غزه را ثبت کرد
  • بارندگی در همدان تصادفات را ۴۰ درصد افزایش داد
  • بهداشت حرفه ‌ای عمر مفید کارگران را افزایش می‌دهد
  • جریمه ۱.۹ میلیارد تومانی مشاورین املاک استان همدان
  • مرگ ۳ میلیون کارگر در جهان در پی حوادث و امراض/ ۵ شغل پرخطر
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت