Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) به منظور جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، در اطلاعیه‌ای شرایط پذیرش مسافران ورودی در پروازهای بین‌المللی را اعلام کرد.

به گزارش تین نیوز، براساس این اطلاعیه،  مسافران ورودی از طریق شبکه پروازهای بین‌المللی "هما" از تاریخ ۱۱ مردادماه سال جاری به کشور می‌بایست فرم خوداظهاری و تعهدنامه را قبل از پرواز از سایت هواپیمایی کشوری جمهوری اسلامی ایران (بخش اخبار و اطلاعیه‌ها) به نشانی الکترونیکی  تهیه و تکمیل کرده و آن را در بدو ورود به مسئولان مربوطه ارائه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تمامی مسافران بالای ۲ سال در پروازهای ورودی به ایران باید اقدام به انجام آزمایش PCR در محدوده ۹۶ ساعت مانده به پرواز نموده و گواهی جواب منفی تست کرونا را به زبان انگلیسی به هنگام ورود به نمایندگان وزارت بهداشت در پایگاه بهداشت مرزی تحویل دهند.

از سوی دیگر آزمایشات غربالگری برای همه مسافران در زمان ورود به فرودگاه انجام خواهد شد.

در صورت مشکوک بودن مسافران با تابعیت ایرانی، این افراد می‌بایست پس از تکمیل فرم تعهدنامه، خود را به مدت ۱۴ روز قرنطینه خانگی کنند.

در صورت مشکوک بودن مسافران با تابعیت غیرایرانی، افراد به محل‌های مشخص شده از سوی وزارت بهداشت راهنمایی شده و به مدت ۱۴ روز قرنطینه خواهند شد که هزینه اقامت برعهده مسافر می‌باشد.

براساس این اطلاعیه، در صورت نداشتن گواهینامه سلامت و تست کرونا در بدو ورود، مسافران با تابعیت ایرانی به محل‌های مشخص شده از سوی وزارت بهداشت منتقل شده و به مدت ۱۴ روز قرنطینه خواهند شد که هزینه اقامت و تست برعهده مسافر است.

همچنین به مسافران با تابعیت غیرایرانی درصورت نداشتن گواهینامه سلامت و تست کرونا اجازه ورود داده نشده و دیپورت خواهند شد.

ضمناً استفاده از ماسک در فرودگاه‌ها و در طول پرواز الزامی است.

حالا که اینجا هستید...

تین‌نیوز از مخاطبانش درخواست کوچک اما مهمی دارد. ما در پایگاه خبری صنعت حمل‌و‌نقل همواره سعی داشتیم جامع‌ترین اخبار، تحلیل‌ها و گزارش‌ها را مطابق با واقعیات و توجه به اصل بی‌طرفی رسانه تهیه و اطلاع‌رسانی کنیم. اما حوزه‌ی حمل‌و‌نقل بسیار گسترده است و پوشش دقیق و متمرکز همه‌ی آن کاری بس دشوار. بنابراین تصمیم براین گرفتیم که روی بخش‌هایی از این حوزه بیشتر تمرکز کنیم که اولویت و دغدغه اصلی مخاطبانمان است و مشکلات این حوزه‌ها را با فوریت بیشتری از مسئولان پیگیری کنیم. بنابراین پرسشنامه‌ای تهیه کردیم که اولویت شما در حوزه بزرگ حمل و نقل را مشخص می‌کند حال تنها قدمی که مانده این است که با پر کردن این پرسشنامه ما را در این مسیر یاری کنید. «راه روشن است.»؛ اگر شما راهنمای ما باشید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: امام خمینی مسافران هما پذیرش مسافران تین حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۲۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس

راضیه سلطان عباسی مدیر حوزه‌های علمیه خواهران هرمزگان گفت: داوطلبان پذیرش در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) برای سال تحصیلی ۱۴۰۳ و ۱۴۰۴  می‌توانند بصورت غیر حضوری به درگاه paziresh.whc.ir مراجعه یا با شماره ۰۹۱۷۵۴۷۶۷۰۰ تماس بگیرند.

وی گفت: داوطلبان همچنین برای نام نویسی حضوری می‌توانند به آدرس خیابان آیت الله غفاری، روبروی فرهنگسرای طوبی، مدرسه علمیه الزهراء (س) مراجعه کنند.

عباسی افزود: تحصیل رایگان، اعطای مدرک سطح ۲ (کارشناسی)، تحصیل در مقاطع عالی، بهرمندی از خوابگاه و مهدکودک از مزایای نام نویسی در حوزه‌های علمیه خوهران است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • آزمون‌ پذیرش مؤسسه آموزش عالی اخلاق اسلامی در خردادماه
  • وضع مقررات برای استفاده تسلیحاتی از هوش مصنوعی
  • پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس
  • حل مشکل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه گردشگران خارجی به ایران
  • شرایط جدید ورود وسایل نقلیه اتباع خارجی به ایران
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • جزئیات اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی اعلام شد
  • مدارک تحصیلی مورد پذیرش در آزمون دکتری علوم پزشکی ۱۴۰۳ اعلام شد
  • جزییات اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی اعلام شد
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول