Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - در قالب تفاهم نامه با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا ۵۰۰۰ میلیارد ریال به پروژه‌های شهری اردبیل اختصاص یافت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، جلسه مسئولان استان استان و قرارگاه خاتم‌الانبیاء با هدف توسعه برنامه‌های عمرانی، توسعه گردشگری و حمل و نقل برگزار شد و در این جلسه تفاهم‌نامه‌ای با هدف توسعه پروژه‌های اردبیل منعقد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در قالب تفاهم نامه با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء 5000 میلیارد ریال به پروژه‌های شهری اردبیل اختصاص یافت و مسئولان استان در ارتباط با اهداف توسعه شهری و مشکلات نبود زیرساخت‌ها به نقطه‌نظراتی پرداختند.

سردار اشجع فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء اردبیل در این نشست اظهار داشت: کمک به توسعه و آبادانی شهرها به خصوص مناطق محروم و نیازمند اولویت‌ اساسی ما است و در این زمینه تاکنون اقدامات قابل توجهی در سرتاسر استان توسط این قرارگاه انجام یافته است.

وی بیان کرد: توسعه زیرساخت‌های شهری و رفع مشکلات عمرانی و نیز بررسی مشکلات هسته ترافیک شهر نیازمند راه‌اندازی تراموا در این استان است که بعد از اصفهان دومین استان کشور در اجرای این پروژه خواهد بود که نیاز است حمایت‌های همه‌جانبه مسئولان در این زمینه مبنای کار باشد.

اشجع تصریح کرد: مهم‌ترین هدف این است که اجرای پروژه‌ها در موعد مقرر در دستور کار باشد و در این زمینه از ظرفیت‌های مختلف استان بهره‌گیری شود تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

موارد فنی و استانداردهای لازم در اجرای پروژه‌های شهری استفاده می‌شود

در ادامه حمید لطف‌اللهیان شهردار اردبیل نیز بیان کرد: برنامه‌ریزی در راستای اجرای پروژه‌های عمرانی و توسعه حمل و نقل عمومی اولویت اساسی است و باید عملیاتی‌سازی پروژه‌ها با در نظر گرفتن شرایط فنی و استانداردهای لازم باشد.

وی بیان کرد: اردبیل دارای طرح ترافیک جامع است و در این زمینه با داشتن زیرساخت‌ها شاهد توسعه حمل و نقل عمومی و کاهش ترافیک خواهیم بود و انتظار می‌رود با حمایت‌های مسئولین در راستای اجرای عملیات این تفاهم‌نامه گام‌های موثری برداشته شود.

4 پروژه با 337 میلیارد تومان اعتبار در لردگان افتتاح شد‌تخصیص اعتبارات 2 هزار میلیارد ریالی به منظور پیشگیری از حوادث غیرمترقبه در چند استانکلنگ ساخت مدرسه خیرساز با 4.5 میلیارد تومان اعتبار در کاشان به زمین زده شد

استفاده از ظرفیت قرارگاه خاتم‌الانبیاء در توسعه و آبادانی اردبیل

حجت‌الاسلام سیدکاظم موسوی رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل نیز در ادامه بیان کرد: خوشبختانه قرارگاه خاتم‌الانبیاء در راستای توسعه و آبادانی استان اقدامات بسیار حائز اهمیتی انجام داده و بدون شک این اقدامات برای توسعه استان بسیار حائز اهمیت است.

وی با اشاره به این که در تلاش هستیم این اقدامات در استان اردبیل در جای خود به نحو احسن عملی شود گفت: تخصیص اعتبارات باید با در نظرگیری ابعاد مورد نظر باید مورد توجه واقع شود و در این راستا تدوین برنامه‌های راهبردی اولویت اساسی است.

در ادامه بازدید از موزه دفاع مقدس نیز توسط مسئولان انجام یافت و موسوی اظهار کرد: احداث موزه دفاع مقدس یک نقطه عطف فرهنگی در استان است و در واقع این موزه خانه شهدا و جانبازان است که در بحث توسعه فرهنگی و گردشگری استان نیز بسیار حائز اهمیت است.

وی بیان کرد: پیگیری برای اختصاص صد درصدی اعتبارات استانی و ملی برای این موزه در دستور کار است و تمام تلاش خود را برای حل مشکلات احداث و تخصیص اعتبارات لازم برای تکمیل این پایگاه فرهنگی دفاع مقدس انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/132/ی

R41374/P/S6,49/CT7 بیشتر بخوانید... ۴ پروژه با ۳۳۷ میلیارد تومان اعتبار در لردگان افتتاح شد‌ ۹ پروژه عمرانی بسیج سازندگی به یاد جهادگران آسمانی خراسان جنوبی افتتاح شد فرودگاه گناباد؛ پروژه‌ای که تغییر مکرر مدیران هم تاثیری در افتتاحش ندارد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ۴ پروژه با ۳۳۷ میلیارد تومان اعتبار در لردگان افتتاح شد‌ ۹ پروژه عمرانی بسیج سازندگی به یاد جهادگران آسمانی خراسان جنوبی افتتاح شد فرودگاه گناباد؛ پروژه‌ای که تغییر مکرر مدیران هم تاثیری در افتتاحش ندارد پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ چگونه از خطر ابتلا به کووید-۱۹ در امان بمانیم+ پاسخ متخصص بیماری‌های عفونی ۲ نوبخت: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از اول مهر ماه اجرایی می‌شود / واریز پاداش بازنشستگان قبل از اتمام ماه آینده ۳ کل اراضی قله دماوند به نام دولت سنددار شد / یک سانتی متر از اراضی این منطقه وقف نیست ۴ گزارش ویدئویی | چرا جوانان ازدواج نمی‌کنند؟ ۵ گزارش میدانی خبرنگار تسنیم از آتش‌سوزی تانکرهای حمل سوخت در کرمانشاه به همراه جزئیات و علت حادثه +‌ فیلم ۶ وعده رئیس‌جمهور برای توسعه پتروشیمی خراسان منتفی شد/ تیم‌داری صنایع ‌معنایی ندارد+ فیلم ۷ قطب صنعتی ایران محروم از صنایع تبدیلی کشاورزی/ وقتی محصولات کشاورزی استان مرکزی دور‌ریز می‌شود+ فیلم ۸ قطع و نوسان شدید برق صدای مردم را در روستاهای رشت درآورد/ مسئولان شرکت برق پاسخگو نیستند+ فیلم مهمترین اخبار استانها ورود قرارگاه سازندگی خاتم‌‌ به اکتشافات معدنی / شتاب در استخراج معا‌دن "سرب، روی، آهن، مس، منگنز و کرومیت" معاون وزیر بهداشت: ‌در ‌تحقیقات‌ کرونا‌ جزء کشورهای برتر هستیم / انعقاد قرارداد مهم با شرکت‌های دانش بنیان‌ گزارش ویدئویی| وقتی مردم پروتکل‌های بهداشتی را جدی نمی‌گیرند / ICU ‌نقطه‌‌ پایان مبتلایان به کرونا اهتمام دولت برای رفع مشکلات ‌سیستان و بلوچستان / هیئت وزیران ۱۵۰ گزارش ‌برای رفع محرومیت‌ها‌ ‌ارائه دادند مهمترین اخبار تسنیم امام خامنه‌ای: رفتار دولت نژادپرست آمریکا را محکوم و از حرکت مردم حمایت می‌کنیم دومین روز رزمایش پیامبر اعظم(ص) سپاه|حملات گسترده موشکی و پهپادی علیه اهداف در خلیج‌فارس/ شلیک موشک‌های بالستیک از عمق زمین فیلم شلیک موشک های بالستیک سپاه از زیر زمین منتشر شد وزیر بهداشت: می‌‌خواهیم الگوی جهانی برای زنده نگه داشتن یاد امام حسین (ع) ارائه کنیم گزارش| آشفته‌بازارِ اصلاح‌طلبان پیش از انتخابات ۱۴۰۰/ تلاش برای فرار از کارنامه دولت روحانی و مجلس دهم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس میلیارد تومان اعتبار قرارگاه سازندگی خاتم پروژه های شهری خاتم الانبیاء تفاهم نامه افتتاح شد پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۳۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونق و توسعه گردشگری شادگان با اختصاص اعتبار

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، جمال صالح زاده گفت: تخصیص ۶۰ میلیارد تومان اعتبار که در سفر رئیس جمهوری به شادگان مصوب شد، می‌تواند رونق خاصی به حوزه گردشگری شهرستان داشته باشد.

وی افزود: هم افزایی که بین شورای اداری و دکتر خنفری منتخب مردم شریف شادگان در مجلس شورای اسلامی که الحق و الانصاف در مدت یکماهه پیگیری‌های بسیار خوبی در سطح شهرستان و استانی و کشوری انجام دادند شایسته تقدیر است.

صالح زاده به ریل گذاری شهرستان در سال جدید در اولین جلسه شورای اداری اشاره کرد و ادامه داد: از مجموعه شورای اداری شهرستان انتظار می‌رود با تعیین اولویت‌های پیگیری ادارات شهرستان بصورت تیمی و در یک راستا باشد که این موضوع با سرعت عمل بیشتری به نتیجه برسد.

فرماندار شادگان با اشاره به اتفاقات خوب و مهم شهرستان در سال ۱۴۰۲، اضافه کرد: در اوایل سال گذشته سفر رئیس جمهور به شهرستان انجام شد که بعضی از موضوعات مهم و از دغدغه‌های مردم شهرستان بود که با ریاست جمهور مطرح شد.

صالح زاده می‌گوید: یکی از موضوعات مهم شهرستان ۲۵ درصد معافیت سود بازرگانی برای بندر شادگان در مراحل پایانی قرار گرفته که میطلبد دکتر خنفری پیگیر این مصوبه در سطح وزارت اقتصاد و امور دارایی باشند تا بزودی قابلیت اجرا خواهد داشت.

نماینده عالی دولت در شادگان با اشاره به اینکه پروژه‌های مختلفی در سال گذشته در حوزه‌های بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، عمران شهری و روستایی و... به بهره برداری رسیده بود، گفت: از مهمترین پروژه‌های بجا مانده تصفیه خانه آب دارخوین که سالیان سال راکد بود الحمدلله با دستور آیت الله رئیسی ریاست محترم جمهور افتتاح شد.

وی هم افزایی شورای اداری و منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی در پیشرفت پروژه‌های عمرانی را حائز اهمیت دانست و خواستار ایجاد یک ساختار ارتباطی مسئولین ادارات با نماینده منتخب مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی شد.

صالح زاده افزود: با یک ساختار ارتباطی بین دفتر نماینده با فرمانداری و مجموعه مدیران ادارات شهرستان برای پیگیری مشکلات شهرستان با استفاده از ظرفیت دکتر خنفری ایجاد شود.

خنفری، منتخب مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران شهرستان مردم دار باشند و لازم است با تمام توان برای خدمت به مردم تلاش مضاعف داشته باشند.

وی با بیان اینکه پیگیری مشکلات بصورت همفکری و تیمی انجام شود، افزود: ادارات باید مصوبات را بجد تا حصول نتیجه پیگیری کنند.

خنفری ادامه داد: به امید خدا مشکلات مردم را به حداقل برسانیم و این منوط به عملکرد مسئولین است که رضایت بخش باشد.

دیگر خبرها

  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • رونق و توسعه گردشگری شادگان با اختصاص اعتبار
  • تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود
  • اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • اختصاص ۸۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به حوزه راه و مسکن آذربایجان غربی
  • ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب و فاضلاب شهر ایلام اختصاص یافت
  • اختصاص هزار میلیارد ریال بودجه عمرانی ویژه منطقه ۳ اراک
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر