Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز مدیرکل دفتر بررسی سوانح و حوادث سازمان هواپیمایی کشوری گفت: سوریه مسئول بررسی سانحه هواپیمای مسیر تهران- بیروت ماهان است و بررسی ها آغاز شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از سازمان هواپیمایی کشوری، حسن رضایی فر در این رابطه اظهار داشت: بررسی سانحه تعرض به پرواز هواپیمای مسافربری شرکت هواپیمایی ماهان در مسیر بین المللی پروازی کشور سوریه و مصدوم شدن بعضی از مسافران و خدمه پروازی مورد پیگیری سازمان هواپیمایی کشوری سوریه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با پیگیری های بعمل آمده از سوی سازمان هواپیمایی کشوری ایران و ارسال اطلاعات لازم براساس مستندات ضمیمه ۱۳ پیمان شیکاگو‌ به کشور محل وقوع سانحه، امروز کمیته بررسی سانحه کشور سوریه تحت عنوان کشور محل وقوع، رسما بررسی سانحه را آغاز و از کمیته های بررسی سانحه ایران بعنوان نماینده کشور بهره بردار و مالک هواپیما ‌و کمیته بررسی سانحه کشور فرانسه (BEA) تحت عنوان طراح و سازنده هواپیما برای همکاری دعوت کرده است.

رضایی فر تصریح کرد: بر‌ این اساس کشور سوریه مسئول هدایت بررسی سانحه و‌ انتشار گزارش تخصصی در این زمینه بوده ‌و قبل از صدور آن گزارش مورد بازبینی کمیته بررسی سوانح ‌ایران قرار خواهد گرفت و مدارک لازم به سوریه تحویل داده می شود و پس از توافق گزارش نهایی و ارسال به مبادی بین المللی از قبیل ایکائو، پیگیریهای حقوقی لازم صورت خواهد گرفت.

مدیرکل دفتر بررسی سوانح و حوادث سازمان هواپیمایی کشوری اضافه کرد: پس از اطلاع از وقوع رویداد، پیگیریهای لازم از سوی سازمان هواپیمایی کشوری انجام شد و حفظ اطلاعات جعبه های سیاه و مدارک هواپیما و ‌پرواز آماده تحویل به کشور سوریه و مقامات ذیصلاح شده شود تا با بررسی های تخصصی زمینه پیشگیری از اتفاقات مشابه برای پروازهای بین المللی فراهم شود.

حالا که اینجا هستید...

تین‌نیوز از مخاطبانش درخواست کوچک اما مهمی دارد. ما در پایگاه خبری صنعت حمل‌و‌نقل همواره سعی داشتیم جامع‌ترین اخبار، تحلیل‌ها و گزارش‌ها را مطابق با واقعیات و توجه به اصل بی‌طرفی رسانه تهیه و اطلاع‌رسانی کنیم. اما حوزه‌ی حمل‌و‌نقل بسیار گسترده است و پوشش دقیق و متمرکز همه‌ی آن کاری بس دشوار. بنابراین تصمیم براین گرفتیم که روی بخش‌هایی از این حوزه بیشتر تمرکز کنیم که اولویت و دغدغه اصلی مخاطبانمان است و مشکلات این حوزه‌ها را با فوریت بیشتری از مسئولان پیگیری کنیم. بنابراین پرسشنامه‌ای تهیه کردیم که اولویت شما در حوزه بزرگ حمل و نقل را مشخص می‌کند حال تنها قدمی که مانده این است که با پر کردن این پرسشنامه ما را در این مسیر یاری کنید. «راه روشن است.»؛ اگر شما راهنمای ما باشید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: سازمان هواپيمايی کشوری سازمان هواپیمایی کشوری بررسی سانحه کشور سوریه حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۳۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل کمیته‌های مشترک ایران و عراق برای مقابله با اخبار دروغ و جعلی

علی المؤید رئیس سازمان رسانه و ارتباطات این کشور امروز (شنبه) با «فرشاد مهدی پور» معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و هیاتی به نمایندگی از نهاد‌های مهم رسانه‌ای این کشور دیدار و درباره همکاری‌های مشترک تبادل نظر کرد.

در این نشست که در بغداد برگزار شد، تقویت همکاری‌ها در حوزه رسانه، تولید محتوای رسانه‌ای که به انتقال تصویر حقیقی دو کشور کمک می‌کند و توسعه و سازماندهی کار شبکه‌های اجتماعی دیجیتال پیشرفته از طریق تولید مطالبی که همگام با پیشرفت‌های دنیای ارتباطات باشد و با فرهنگ و مطالب مورد علاقه مردم دو کشور سازگار باشد، بررسی شد.

همچنین در این نشست، پوشش رسانه‌ای سفر زیارت اربعین نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت و هیات ایرانی از سازماندهی عراق در برگزاری مراسم اربعین طی سال‌های گذشته و موفقیت بزرگ و برجسته این کشور در پوشش رسانه‌ای سفر اربعین سال گذشته تقدیر کرد و پیشنهاد داد که از تجربه ایرانیان در حوزه سازمان رسانه‌ای عتبات عالیات استفاده شود.

در بخش دیگری از این نشست، راهکار‌های همکاری مشترک دو کشور برای مبارزه با اخبار جعلی و راه‌های مبارزه با این اخبار از طریق تشکیل کمیته‌های مشترک که به کاهش شایعات گمراه‌کننده و محتوای جعلی که به روابط بین دو کشور آسیب می‌زند، مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین در این نشست، هیات ایرانی امکان برگزاری دوره‌های آموزشی در جمهوری اسلامی ایران از سوی دانشگاه‌های متخصص در حوزه رسانه و ارتباطات و همچنین دانشکده‌های آموزشی مامور به این حوزه را پیشنهاد کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ساير حوزه ها

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۲ درصدی جابجایی مسافر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • چرا چشم مردم به دیدن ۵۰ فروند هواپیمایی که دولت می‌گوید وارد کشور کرده، روشن نمی‌شود؟
  • عملکرد دستگاه‌های مسئول در حوزه آسیب‌های اجتماعی به شکل مستمر رصد می‌شود
  • تمدید زمان ارسال درخواست تسهیلات حمایتی شرکت های دانش بنیان
  • سقف ۱۵ میلیارد تومانی تسهیلات برای شرکت‌های دانش‌بنیان صنعت هوانوردی
  • شهدا رفتند تا امروز بزرگترین مستکبران جهان جرئت تعرض به کشور را نداشته باشند
  • اعلام وضعیت انسانی اضطراری در سودان / مردم از گرسنگی علف می خورند/ گزارش های تکان دهنده از تعرض جنسی به آوارگان
  • شهدا رفتند تا مستکبران جرأت تعرض به کشور را نداشته باشند
  • اولین خلبان بازرگانی ایرانی؛ کاپیتان داریوش تیمسار
  • تشکیل کمیته‌های مشترک ایران و عراق برای مقابله با اخبار دروغ و جعلی