Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاطمه اسدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بیش از ۹۱ آموزشگاه فعال در این استان وجود دارد و آموزش های مهارتی این سازمان در ۲ بخش دولتی و خصوصی اجرا می شود.

وی افزود: در سال ۹۸ سرانه آموزشی این سازمان در استان ۱۸.۴ درصد ساعت به ازای هر نفر جمعیت فعال اقتصادی بوده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: امسال تلاش داریم تا سرانه آموزشی استان فزایش یابد، اما ایام کرونایی محدودیت هایی را برای مهارت آموزان به وجود آورده با این وجود به سعی خود ادامه خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسدی بیان کرد: بدون شک اگر مهارت آموزی در جامعه پر رنگ و به دغدغه ای مهم برای مردم و مسئولان مبدل شود، دغدغه اشتغال قابل حل است البته باید در نظر داشت که فرصت کار در استان به دلیل گسترده نبودن شهرک های صنعتی و کارخانه های صنعتی و ناکافی بودن آنها بسیار کم است.

وی عنوان کرد: امسال پیش بینی می شود چنانچه مصوبه الزام افراد به ارائه مدرک فنی و حرفه ای برای دستیابی به شغل ها در استان اجرایی شود، بیش از ۵۰ درصد افراد حرفه آموز در آموزشگاه های فنی و حرفه ای، شاغل شوند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: در این دوران کرونایی نام نویسی در مراکز آموزش های مراکز فنی و حرفه ای به صورت مجازی و حضوری و ترجیحا مجازی انجام می شود.

وی گفت: آمار چهار ماهه نخست سال ۹۹، ۹۱۲ نفر در بخش خصوصی که در ۲۷۰ هزار و ۱۶۲ نفر ساعت است و در بخش دولتی ۲ هزار و ۳۲۱ نفر دوره و ۸۰۷ هزار و ۷۳۳ نفر ساعت در بخش دولتی اجرا کرده ایم.

اسدی افزود: در چهار ماهه اول سال ۹۸ حدود ۶۱۵ هزار و ۳۹۹ نفر آموزش انجام گرفته که با توجه به آمار امسال به دلیل محدودیت های کرونایی ۱۳ درصد از آموزش سال گذشته را موفق به اجرای آن شدیم.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: در سال ۹۸، یک میلیون و ۸۴۶ هزار و ۱۹۶ نفر ساعت تا پایان سال اجرای آموزش در مراکز فنی و حرفه ای استان بوده است.

از مجموع ۶۵۰۰ استاندارد سازمان فنی و حرفه ای کشور در این استان ۳۰۰ استاندارد در مراکز دولتی و خصوصی به مهارت آموزان ارائه می شود.

سالانه حدود ۱۰ هزار نفر در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان ، آموزش‌های لازم را فرامی‌گیرند.

برچسب‌ها سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور کهگیلویه وبویراحمد یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور کهگیلویه وبویراحمد یاسوج سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور کهگیلویه وبویراحمد یاسوج فنی و حرفه ای کهگیلویه و بویراحمد آموزش فنی و حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۴۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۷۲۱آموزش دهنده در حوزه سوادآموزی کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند
  • ۹۸ و ۸ دهم درصد نرخ باسوادی در کهگیلویه و بویراحمد
  • رسالت فنی‌وحرفه‌ای، ترویج مهارت‌آموزی است
  • کسب مجوز برگزاری امتحانات در مناطق عشایری کهگیلویه و بویراحمد
  • پایان رنج بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز عشایر/ حوزه‌های امتحان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • پایان رنج بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز عشایری/ حوزه‌های امتحان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • لباس فرم برای دانش آموزان اجباری نیست
  • هیچ دانش‌آموزی نباید از تحصیل باز بماند
  • صادرات بیش از ۳۳۲ هزار تن کالای غیرنفتی از کهگیلویه و بویراحمد طی یک‌ماه
  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا