Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ‌ استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: خواسته ریاست جمهوری، مشخص‌کردن یک طرح مهم و موثر هر استان بود که تا پایان دولت، طرح مشخص شده به اتمام برسد، برای این استان پروژه بن-بروجن مشخص شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، اقبال عباسی ظهر امروز در مراسم آغاز بهره‌برداری پروژ‌ه‌های صنعت آب و برق استان با اشاره به اینکه آب و برق دو همسایه مهم و تاثیرگذار خداوند بر روی زمین است، اظهار داشت: امروز قریب به 340 میلیارد تومان اعتبار، پروژه‌هایی از حوزه آب و برق در استان افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر نیرو: برای اجرای پروژه بن ـ بروجن مصر هستیم / پروژه تعطیل نیستاتمام پروژه نیمه‌ تمام بن ـ بروجن به رونق اقتصادی کمک می‌کندگزارش| چالش جدی آب در سرچشمه رودهای خروشان / کلید پروژه آبرسانی بن‌ ـ بروجن در دست کیست؟‌

وی افزود: خواسته ریاست جمهوری مشخص‌کردن یک طرح مهم و موثر هر استان بود که تا پایان دولت، طرح مشخص شده به اتمام برسد، برای این استان پروژه بن-بروجن مشخص شد که ریاست جمهوری دستور مالی این طرح را به سازمان برنامه و بودجه داده است. تقاضا می‌شود این پروژه از امروز در دستور کار مجدد وزارت نیرو قرار گیرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه این پروژه اواخر سال96 حدود 20 درصد پیشرفت فیزیکی داشت و تعطیل شده بود، تصریح کرد: از سال بعد از 96،  این پروژه آغاز به کار کرد و در حال حاضر پیشرفت بالای 70 درصد دارد، اگر سال گذشته عده‌ای به صورت نا آگاهانه خشونت‌طلبی نکرده بودند و اجازه داده شده بود که این طرح به اتمام برسد، هزینه مضاعف را بر دولت متحمل نمی‌کردند زیرا هر سال که این طرح طول بکشد، اعتبارات بیشتری را نیاز دارد.

عباسی با اشاره به اینکه این طرح 50 درصد جمعیت استان را پوشش می‌دهد، خاطرنشان کرد: تقاضا می‌شود دستور آغاز این طرح داده شود زیرا مشکل اصلی آن، محل آبگیر پروژه است.

انتهای پیام/7540/ش

R7540/P/S6,54/CT11 بیشتر بخوانید... نماینده بروجن در مجلس: بحران مدیریت آب در کشور وجود دارد نماینده بروجن در مجلس: امیدواریم با تلاش مجلس و قرارگاه خاتم الانبیاء، مشکلات مسئله آب حل شود گزارش| رنج بی‌آبی ‌در سرزمین آب‌های خروشان / مصوبه‌ای که ‌طرح انتقال آب بن ـ بروجن را به کما برد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... نماینده بروجن در مجلس: بحران مدیریت آب در کشور وجود دارد نماینده بروجن در مجلس: امیدواریم با تلاش مجلس و قرارگاه خاتم الانبیاء، مشکلات مسئله آب حل شود گزارش| رنج بی‌آبی ‌در سرزمین آب‌های خروشان / مصوبه‌ای که ‌طرح انتقال آب بن ـ بروجن را به کما برد پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ چگونه از خطر ابتلا به کووید-۱۹ در امان بمانیم+ پاسخ متخصص بیماری‌های عفونی ۲ نوبخت: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از اول مهر ماه اجرایی می‌شود / واریز پاداش بازنشستگان قبل از اتمام ماه آینده ۳ گزارش میدانی خبرنگار تسنیم از آتش‌سوزی تانکرهای حمل سوخت در کرمانشاه به همراه جزئیات و علت حادثه +‌ فیلم ۴ کل اراضی قله دماوند به نام دولت سنددار شد / یک سانتی متر از اراضی این منطقه وقف نیست ۵ گزارش ویدئویی | چرا جوانان ازدواج نمی‌کنند؟ ۶ وعده رئیس‌جمهور برای توسعه پتروشیمی خراسان منتفی شد/ تیم‌داری صنایع ‌معنایی ندارد+ فیلم ۷ قطب صنعتی ایران محروم از صنایع تبدیلی کشاورزی/ وقتی محصولات کشاورزی استان مرکزی دور‌ریز می‌شود+ فیلم ۸ حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی استان بوشهر ۵۰ تا ۸۰ درصد افزایش یافت مهمترین اخبار استانها ‌دادگاه سلطان جعل مدرک ایران| اظهار بی‌اطلاعی متهمان هلدینگ آفتاب از جرائم متهم ردیف اول/ کتمان حقایق پرونده از سوی متهمان‌ معاون وزیر بهداشت: مطلوب‌ترین ‌مدیریت را برای کنترل کرونا داشته‌ایم / ‌هدف‌ اصلی وزارت بهداشت ‌کاهش مرگ و میر است صدور رای متهمان اخلال در نظام اقتصادی در قم / متهم ردیف اول ساینا شیمی به ۳۰ سال حبس محکوم شد مدیرعامل شرکت توانیر: تابستان بدون خاموشی سپری خواهد شد / مردم صرفه‌جویی کنند مهمترین اخبار تسنیم امام خامنه‌ای: رفتار دولت نژادپرست آمریکا را محکوم و از حرکت مردم حمایت می‌کنیم دومین روز رزمایش پیامبر اعظم(ص) سپاه|حملات گسترده موشکی و پهپادی علیه اهداف در خلیج‌فارس/ شلیک موشک‌های بالستیک از عمق زمین فیلم شلیک موشک های بالستیک سپاه از زیر زمین منتشر شد وزیر بهداشت: می‌‌خواهیم الگوی جهانی برای زنده نگه داشتن یاد امام حسین (ع) ارائه کنیم گزارش| آشفته‌بازارِ اصلاح‌طلبان پیش از انتخابات ۱۴۰۰/ تلاش برای فرار از کارنامه دولت روحانی و مجلس دهم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده بروجن در مجلس بن ـ بروجن پروژه بن مشخص شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۴۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی استاندار همدان از عملکرد بانک مسکن در تامین مالی ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن

امتداد - بانک مسکن به عنوان بانک پیشرو و متخصصص درحوزه مسکن به خوبی توانسته است در تامین مالی نهضت ملی مسکن ایفای نقش کند و به همین دلیل از تلاش مدیران و کارکنان بانک مسکن در تحقق اهداف این طرح قدردانی می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان با بیان این مطلب افزود: بانک مسکن تلاش مضاعفی در تامین مالی پروژه های طرح نهضت ملی مسکن داشته است تا با ایجاد سرپناه برای هم استانی شریف و برطرف کردن نگرانی آنها، ضمن جلب رضایت پروردگار متعال، بستر امیدآفرینی در جامعه را فراهم کند.

حسن خطیب زاده مدیر شعب بانک مسکن استان همدان نیز طی سخنانی با قدردانی از حمایت های استاندار در پیشبرد اهداف طرح نهضت ملی مسکن افزود: بانک مسکن با تامین مالی بیش از چهار هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن، رتبه نخست معرفی و انعقاد قرارداد را در استان به خود اختصاص داده است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت وصول مطالبات به عنوان منبعی برای پرداخت تسهیلات به پروژه های طرح نهضت ملی مسکن، از ابتکار عمل استاندار در تعیین تکلیف قریب به هزار واحد مسکن مهر بلاتکلیف قدردانی کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • اعتبار ۷ هزار میلیاردی برای تکمیل پروژه بزرگراه شمالی کرج
  • استانداردسازی ۱۱۰ مدرسه در چهارمحال و بختیاری
  • حرفه‌آموزی به جای مدرک‌گرایی در دستورکار دولت است
  • ۳۶۰ باب کلاس درس در چهارمحال و بختیاری در دست احداث است
  • لزوم مقاوم‌سازی ۱۰۰۰ کلاس درس در چهارمحال و بختیاری
  • ۸۰ پروژه خیری در چهارمحال و بختیاری فعال است
  • مرمت پل تاریخی زمان‌خان سامان مدیریت شود
  • شهرستان بروجن میزبان نخستین جشنواره اقوام و سنن ایرانی
  • تامین اعتبار مطالعات چهار پروژه شیلات استان اردبیل
  • قدردانی استاندار همدان از عملکرد بانک مسکن در تامین مالی ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن