Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمن برای از کار انداختن و سرگردانی مردم صد برابر جنگ نظامی هزینه می‌کند گفت: دشمنان می‌خواهند اراده جامعه را در هم بشکنند و بر جان، مال، ناموس و امکانات مسلط شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی ظهر امروز در دیدار با جمعی از طلاب فعال در حوزه مهدویت اظهار داشت: دشمنان می‌خواهند اراده جامعه را در هم بشکنند و بر جان، مال، ناموس و امکانات مسلط شوند اما اینکه شما وقت، فکر و تلاش خود را در جهت حفظ جامعه بر عقیده حق و همچنین اراده درست بر اساس قانون، دین و مکتب خرج می‌کنید، کاری بسیار ارزشمند انجام می‌دهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  خطاب به حاضرین گفت: تلاش کنید و اندیشه و تفکر اسلام را توسعه دهید؛ شرایط امروز اگرچه سخت است اما کاری که شما بر روی آن سرمایه گذاری کرده‌اید و در جهت نجات انسان‌ها گام برمی‌دارید بسیار ارزشمند است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: اگر بنا باشد ارزش و اهمیت کاری را در مقیاس منافع دنیوی و اخروی، مادی و معنوی مشخص کرد ارزش آن کاری که شما و امثال شما زحمتش را می‌کشید نسبت به دیگر کارها، بسیار بالاتر است.

عبادی با اشاره به اینکه اقدامات شما به نظر نامرئی است و خیلی افراد نیز به آن توجه ندارند گفت: بر هیچ کسی پوشیده نیست که دشمنان ملت و اسلام، همه گزینه‌ها را بر علیه ما بر روی میز قرار داده‌اند که گوشه‌ای از آن تنها تحمیل جنگ هشت ساله شرق و غرب بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

‌مصلحی در گفت‌وگو با تسنیم: توطئه‌های دشمن هیچ‌گاه به نتیجه نمی‌رسد / «امنیت پایدار» در کشور برقرار استسرلشکر سلامی: توسعه تسلیحات ما منطبق بر شناخت واقعی از نقاط ضعف و قوت دشمن استسرلشکر رشید: پاسخ محکم به تهدیدات دشمن می‌دهیم

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: سلطه نظامی استعمار مقدمه‌ای است برای اینکه بتوانند در ملت‌ها نفوذ پیدا کنند تا پس از آن بتوانند بر روی اندیشه، فکر، عقیده و رفتار مردم تسلط پیدا کنند.

عبادی با اشاره به اینکه دشمن برای از کار انداختن و سرگردانی مردم 100 برابر جنگ نظامی هزینه می‌کند گفت: استعمارگران از طریق مواد مخدر، فساد عقیده، فساد اخلاقی و... به دنبال این هستند که بدون هزینه، پیروز جنگ شوند و بر مردم تسلط یابند.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه کار شما، کار انبیا و اولیای الهی است اظهارداشت: اقدامات شما همواره با ارزشمندترین کارها رقابت می‌کند و بالاتر از آنها است.

عبادی با اشاره به اینکه کره زمین، منظومه شمسی و... همه مقدماتی برای خلقت انسان است گفت: آن فردی که یک انسان را گمراه می‌کند به مانند این است که تمام عالم را خراب کرده است که متاسفانه به این موضوع توجه ندارد اما آن فردی که یک انسان را هدایت می‌کند مصداق این بیان پیامبر اکرم(ص) خطاب به حضرت علی بن ابی طالب(ع) است که می‌فرمایند" اگر یک نفر به وسیله تو هدایت شود ارزشش از همه آنچه که آفتاب بر آن می ‌تابد، بیشتر است." 

وی با بیان اینکه هر انسان خود یک عالم است افزود: اگرچه شرایط برای شما، همکارانتان و اهل ایمان سخت است و از طرفی نیز بی‌توجهی جامعه به ارزشها وجود دارد اما عالِم هیچگاه به این موارد توجه ندارد و دل خوش نمی‌کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه خداوند متعال، پیامبر اکرم(ص)، اهل بیت(ع) و اهل ایمان ارزش علم را می‌دانند گفت: تنها راهگشای انسان در نظام تکوین علم است چون بدون علم هیچ کاری نمی‌توان انجام داد.

انتهای پیام/254/س

R41348/P/S6,56/CT11 بیشتر بخوانید... نماینده ولی‌فقیه در کردستان: دشمن در صدد خالی کردن مساجد و نفوذ به قلب جوانان کشور است بیانیه سپاه| دربرابر پروژه نفوذ دشمنان باید هوشیار بود/ منافقین پیاده نظام رژیم صهیونیستی هستند فرمانده سپاه استان مرکزی: دشمن با استفاده از عملیات روانی به دنبال گرفتن سرمایه‌های اجتماعی کشور است قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... نماینده ولی‌فقیه در کردستان: دشمن در صدد خالی کردن مساجد و نفوذ به قلب جوانان کشور است بیانیه سپاه| دربرابر پروژه نفوذ دشمنان باید هوشیار بود/ منافقین پیاده نظام رژیم صهیونیستی هستند فرمانده سپاه استان مرکزی: دشمن با استفاده از عملیات روانی به دنبال گرفتن سرمایه‌های اجتماعی کشور است پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ چگونه از خطر ابتلا به کووید-۱۹ در امان بمانیم+ پاسخ متخصص بیماری‌های عفونی ۲ نوبخت: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از اول مهر ماه اجرایی می‌شود / واریز پاداش بازنشستگان قبل از اتمام ماه آینده ۳ گزارش میدانی خبرنگار تسنیم از آتش‌سوزی تانکرهای حمل سوخت در کرمانشاه به همراه جزئیات و علت حادثه +‌ فیلم ۴ کل اراضی قله دماوند به نام دولت سنددار شد / یک سانتی متر از اراضی این منطقه وقف نیست ۵ گزارش ویدئویی | چرا جوانان ازدواج نمی‌کنند؟ ۶ وعده رئیس‌جمهور برای توسعه پتروشیمی خراسان منتفی شد/ تیم‌داری صنایع ‌معنایی ندارد+ فیلم ۷ قطب صنعتی ایران محروم از صنایع تبدیلی کشاورزی/ وقتی محصولات کشاورزی استان مرکزی دور‌ریز می‌شود+ فیلم ۸ حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی استان بوشهر ۵۰ تا ۸۰ درصد افزایش یافت مهمترین اخبار استانها ‌دادگاه سلطان جعل مدرک ایران| اظهار بی‌اطلاعی متهمان هلدینگ آفتاب از جرائم متهم ردیف اول/ کتمان حقایق پرونده از سوی متهمان‌ معاون وزیر بهداشت: مطلوب‌ترین ‌مدیریت را برای کنترل کرونا داشته‌ایم / ‌هدف‌ اصلی وزارت بهداشت ‌کاهش مرگ و میر است صدور رای متهمان اخلال در نظام اقتصادی در قم / متهم ردیف اول ساینا شیمی به ۳۰ سال حبس محکوم شد مدیرعامل شرکت توانیر: تابستان بدون خاموشی سپری خواهد شد / مردم صرفه‌جویی کنند مهمترین اخبار تسنیم امام خامنه‌ای: رفتار دولت نژادپرست آمریکا را محکوم و از حرکت مردم حمایت می‌کنیم دومین روز رزمایش پیامبر اعظم(ص) سپاه|حملات گسترده موشکی و پهپادی علیه اهداف در خلیج‌فارس/ شلیک موشک‌های بالستیک از عمق زمین فیلم شلیک موشک های بالستیک سپاه از زیر زمین منتشر شد وزیر بهداشت: می‌‌خواهیم الگوی جهانی برای زنده نگه داشتن یاد امام حسین (ع) ارائه کنیم گزارش| آشفته‌بازارِ اصلاح‌طلبان پیش از انتخابات ۱۴۰۰/ تلاش برای فرار از کارنامه دولت روحانی و مجلس دهم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۴۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشانه جامعه متمدن در گرو توجه به مقام معلم است

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: جامعه متمدن جامعه‌ای است که به معلمان خود توجه ویژه‌ داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدرضا ابراهیمی در آئین تجلیل بیش از ۵۰۰ معلم نمونه اصفهان ضمن تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم، اظهار کرد: خدای سبحان انسان را اشرف مخلوقات نامیده است، زیرا انسان طلیعه‌دار خرد و اندیشه است و همین اندیشه او را نسبت به سایر موجودات متمایز می‌کند.

وی با اشاره به اینکه چنین امتیازی نیاز به یک امانتدار ویژه دارد افزود: معلم، بهترین امانت‌دار خرد و اندیشه است و به همین جهت پیامبران خود را معلم نامیده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان انقلاب اسلامی را سبب تکریم، عظمت و عزت ایران اسلامی و شیعه دانست و تصریح کرد: انقلاب اسلامی حدود پنج هزار معلم شهید دارد که سهم استان شهیدپرور اصفهان از این میزان، ۳۴۰ شهید است.

وی با بیان اینکه خداوند مارا امانت‌دار بهترین خلق خود قرار داده و مارا همکار خود و پیامبران الهی برگزید و جان انسان به دست ما به امانت سپرده شد، گفت: مردم فرزندان خود که به مثابه جانشان است را به امانت به دست معلم می‌سپارند و در حالی که هر پدر و مادری در طول روز مکرراً جویای احوال فرزندش است اما او را با اطمینان به معلم می‌سپارند.

ابراهیمی ادامه داد: معلمان انسان‌هایی هستند که درس ایثار و از خودگذشتگی را به شهیدان آموخته‌اند و ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز را پرورش داده‌اند که در این بین نیز، معلمان استان اصفهان ۵۶۰۰ شهید دانش‌آموز را تربیت کرده‌اند.

وی معلم را نشان تمدن دانست و اظهار کرد: جامعه متمدن جامعه‌ای است که به معلمانش توجه ویژه داشته باشد، چرا که معلم عنصری متعالی است و ما وظیفه داریم او را متعالی بدانیم و با او متعالی برخورد کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با اینکه نام‌گذاری روز شهادت استاد مطهری به نام روز معلم موجب افتخار ما است زیرا او استادی فرهیخته و الگوی مناسبی برای معلمان است، افزود: اگر بخواهیم ارتقای علمی، پژوهشی و دینی داشته باشیم باید به این الگو رجوع کنیم.

وی با اشاره به نقش ماندگار معلمان در تربیت نسل‌ها، اظهار کرد: معلمی که دانش‌آموزی را تربیت کرده و او باعث ماندگاری کار خیر در بین نسل‌های متوالی می‌شود، این کار خیر در پرونده اعمال معلم نیز ثبت می‌شود.

کد خبر 751574

دیگر خبرها

  • جامعه متمدن در گرو توجه به مقام معلم است
  • نشانه جامعه متمدن در گرو توجه به مقام معلم است
  • معلم؛ روایتگر تاریخ و مظهر فرهنگ
  • «وعده صادق» بخشی از توانایی های ایران را نشان داد
  • دور سوم مسابقات فضایی در قرن بیست و یکم آغاز می‌شود
  • توجه به عفاف و حجاب ارزش نهادن به کرامت زن است
  • ترومای اجتماعی، طوفان خاموش
  • معلم «انسان ســـاز» است/ ترسیم مثلث «عشق، ایمان و اراده»
  • معلّمان، قافله‌سالاران کاروان روشنگری
  • مقایسه تاریخی پاسخ‌های ایران به تهدیدات دشمن