Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماموستا محمد امین راستی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: نماز عید سنت است و هیچ اجباری در برگزاری آن وجود ندارد و با توجه به اینکه ویروس کرونا شایع شده است و بیماری به صورت پنهان عمل می‌کند لذا در برگزاری نماز عید هیچ اجباری وجود ندارد.

امام جمعه موقت سنندج گفت: ماموستاهای آئینی با توجه به وضعیت حاکم ویروس کرونا بر استان کردستان، رعایت حال مردم را داشته باشند و از برگزاری نماز عید قربان چشم پوشی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماموستا راستی اظهار کرد: اگر کسی قصد قربانی کردن را دارد سعی کند در خانه خودشان باشد تا از تجمع کردن به صورت جدی پرهیز کنند.

وی افزود: با قربانی کردن بدون رعایت اصول بهداشتی نه‌تنها هیچ ثواب و خیری به مردم نمی‌رسد بلکه با شیوع و گسترش این بیماری میان آن‌ها، موجب گناه و گرفتار کردن دیگر خانواده‌ها خواهد شد.

کد خبر 4986031

منبع: مهر

کلیدواژه: نماز عید قربان امام جمعه موقت سنندج شیوع کرونا ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه اقامه نماز جمعه ستاد مقابله با کرونا ازدواج بیرجند مجلس شورای اسلامی عید سعید قربان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۴۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطبه‌های نماز جمعه تهران آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، دقایقی پیش خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳)، به امامت حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی‌فرد با حضور نمازگزاران در دانشگاه تهران آغاز شد.

در حال تکمیل

کد خبر 6095531

دیگر خبرها

  • برگزاری میز خدمت در مصلی نماز جمعه شهرکرد
  • اعتراض ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکا و اروپا محور مهم سخنان امامان جمعه گلستان
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان‌های هرمزگان
  • نماز جمعه شهرستان‌ها
  • تشییع پیکر شهید «فرزین بلیان» در کرمانشاه + تصاویر
  • آمریکا خود را به دیوانگی زد و برجام را پاره کرد /واکنش ها به اعتراضات دانشجویی در آمریکا از تریبون نماز جمعه
  • دفاع از کشور مستلزم حضور همه جانبه در میدان است
  • حجاب و عفاف از مهم‌ترین مولفه‌های عزت خانواده است
  • خطبه‌های نماز جمعه تهران آغاز شد
  • برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام صادق(ع) در هیات عشاق الحسین