Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید حدادیان، مداح، با بیان اینکه سخنان اخیرش در مورد برگزاری مراسم عزاداری محرم از طرف برخی رسانه‌ها تقطیع شده است، تاکید کرد: «رعایت پروتکل‌ها مطابق قواعد فقهی است»

به گزارش جماران؛ سعید حدادیان گفت: سخنان اخیر بنده از طرف برخی رسانه‌ها تقطیع شده است. زیربنا و اصل حرف من، بر این اساس بود که جلسات عزاداری ماه محرم باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود که این امر نیز مورد نظر و وفاق همگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید حدادیان، مداح اهل بیت (ع) با اشاره به سخنان اخیر خود در مجلس عزاداری شهادت امام باقر (ع) در مهدیه امام حسن مجتبی (ع) اظهار داشت: این سخنان بنده تقطیع شده است. زیربنا و اصل حرف من این اساس بود که جلسات عزاداری ماه محرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید برگزار شود که این امر نیز مورد نظر و وفاق همگان است.

وی افزود: در این جلسه مبنای بحث این قاعده فقهی بود: «الجمع مهما امکن اولی من الطرح» که بیانگر لزوم جمع دلالی بین دو دلیل متعارض، در صورت امکان است. معنایش آن است که متضمن عمل به هر دو دلیل تا حدامکان، است، زیرا عمل به هر دو دلیل، از کنار گذاشتن و عمل نکردن به آن‌ها بهتر است.

حدادیان تصریح کرد: بنابراین، کنار گذاشتن جلسات محرم نباید مطرح شود؛ زیرا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی امکان برگزاری هست.

این مداح اهل بیت (ع) تصریح کرد: بارها اعلام کرده‌ام که مسئولین وزارت بهداشت کشور، خود اهل جلسات امام حسین (ع) و مجالس عبادی هستند، اما دشمنان در ایام منتهی به محرم تلاش دارند ما را در جبهه مقابل آن‌ها قرار دهند.

وی افزود: در خصوص برپایی دسته عزاداری نیز من گفتم اگر لازم باشد این گونه عزاداری کنیم که دسته در فضای باز تشکیل شود، با فاصله سه متری میان هر نفر از میدان آزادی تا انقلاب عزاداری می‌کنیم که این حرف نیز تقطیع شد.

حدادیان در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری جلسات عزاداری محرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی میان همه مسئولین و هیأتی‌ها متفق‌القول است.

لینک کوتاه: asriran.com/0036VT

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سعید حدادیان محرم کرونا رعایت پروتکل های بهداشتی تقطیع شده سعید حدادیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۴۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ابطحی به تجمع برخی روحانیون قم با لباس نظامی

به گزارش «تابناک»، محمدعلی ابطحی، رئیس دفتر دولت اصلاحات در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: تنظیم کنندگان مراسم حضور روحانیانِ لباس رزم پوشیده برای ⁧حجاب⁩ در ⁧قم⁩ ضربه های سنگینی بر پیکر نحیف شده وکم رمق ⁧روحانیت⁩ وارد می کنند. حتی اگر معاریف و استوانه های حوزه هم در این مراسم شرکت نکرده باشند که نکرده بودند.

دیگر خبرها

  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • واکنش ابطحی به تجمع برخی روحانیون قم با لباس نظامی
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر راه‌اندازی شد/مهیای نذر جمعه اول
  • واکنش خبرگزاری دولت به انتقادات پیرامون دکترای افتخاری رئیسی در پاکستان
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات