Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه انتطار داریم در ادامه رزمایش همه با عزم و اراده پای کار بیایند، گفت: در مرحله اول رزمایش مواسات به دلیل گستردگی حرکت امکان جمع‌آوری آمار نبود و بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان کمک مالی صورت گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی‌محمد اکبری پیش از ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی اجرای نهضت احسان و تعاون (ادامه رزمایش مواسات و کمک مومنانه) گفت: با صرف ۲۷ میلیارد تومان اعتبار توسط قرارگاه مواسات، بالغ بر ۳۰۰ هزار بسته غذایی بین نیازمندان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) ادامه داد: رزمایش امیدآفرین مواسات در ماه محرم نیز باید تداوم داشته باشد و مردم می‌توانند کمک‌ها و نذورات خود را به نیازمندان برسانند و نهادهای مربوطه مانند کمیته امداد، بهزیستی، کمیته اجرایی ستاد فرمان امام( ره) نیز باید همکاری لازم را داشته باشند و گزارش عملکرد آنان باید ارسال شود.

وی عنوان کرد: همچنین باید گروه مستندسازی اقدامات مقابله با کرونا ایجاد شود که مستندات جمع‌آوری و همچون اسناد افتخارآمیز گذشته‌ نگه‌داری شود.

اقلام موردنیاز در رزمایش از داخل استان تهیه شود

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نیز در این جلسه گفت: رزمایش کمک مومنانه به طور وسیع در سطح کشور شکل گرفت و به هر نحو چه مردمی چه قرارگاهی حرکت زیبایی انجام‌ شد، به طوری که به دلیل گستردگی حرکت امکان جمع‌آوری آمار نبود و بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان در مرحله اول از نظر مالی کمک صورت گرفت.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: انتطار داریم یک خیزش نو را در ادامه رزمایش داشته باشیم و همه با عزم و اراده پای کار بیایند.

وی با بیان اینکه در شناسایی نیازمندان جدی هستیم افزود: هیچ نیازمندی نباید از قلم بیفتد.

نکونام با اشاره به وارد کردن مرغ موردنیاز از استان‌های دیگر خاطرنشان کرد: اقلام از داخل استان تهیه شود تا منافع آن به استان برسد.

در ادامه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان، معاون استاندار، مسوول ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، رئیس سازمان صمت، مدیرکل جهاد کشاورزی و سرپرست اداره کل بهزیستی استان گزارشی از عملکرد خود در مرحله اول رزمایش مواسات ارائه دادند.

حجت‌الاسلام حسن امیری در ادامه با اشاره به برنامه‌های اعیاد قربان و غدیر گفت: اطعام بیش از ۳۵ هزار نفر در روز عید غدیر و آزادسازی زندانیان از جمله این برنامه‌هاست.

سید احمد مرتضوی‌فرد با اشاره به ثبت 5هزار و 900 مددجو در بانک اطلاعاتی هلال احمر استان گفت: در طول رزمایش حدود ۱۳ میلیارد تومان در زمینه بسته‌های معیشتی هزینه شد و ۶ هزار و ۷۴۷ بسته بهداشتی با ارزش بیش از سه میلیارد تومان توزیع شد.

در این جلسه از طریق ویدیو کنفرانس با قرارگاه‌های‌کمک مومنانه در شهرستان‌های استان ارتباط برقرار شد.

اننهای پیام /۶۸۰۳۲

منبع: فارس

کلیدواژه: کمک مومنانه سپاه امام جمعه قرارگاه بسته معیشتی رزمایش مواسات میلیارد تومان مرحله اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۴۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواشناسی ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تداوم بارش در ۲۴ استان / از سفر به این مناطق خودداری کنید

آفتاب‌‌نیوز :

کبری رفیعی، کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به وضعیت جوی و آب و هوای امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت و روز‌های آتی را توضیح داد و گفت: امروز در مناطقی از استان‌های کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان و همین‌طور جنوب آذربایجان‌های شرقی و غربی، زنجان، همدان، مرکزی، خوزستان، چهارمحال‌وبختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، هرمزگان، بوشهر، فارس، اصفهان، کرمان و یزد بارندگی خواهیم داشت.

وی ادامه داد: برای فردا نیز علاوه بر این مناطق در خراسان‌های رضوی و جنوبی و سیستان و بلوچستان نیز بارش‌ها ادامه خواهد داشت. همچنین بارش‌ها عمدتاً به شکل رگبار و رعدوبرق، همراه با وزش باد شدید موقتی خواهد بود و همچنین برخی نقاط نیز با پدیده گردوخاک مواجه خواهند بود.

کارشناس سازمان هواشناسی توضیح داد: هشدار نارنجی در خصوص شدت بارش‌ها صادر شده که امروز تا جمعه مناطقی از کرمانشاه، ایلام، لرستان، خوزستان، غرب استان همدان، جنوب استان مرکزی، چهارمحال‌وبختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب غرب اصفهان و نیمه جنوبی استان فارس و بوشهر شامل این هشدار نارنجی خواهند بود.

رفیعی ادامه داد: ازاین‌رو باتوجه‌به اینکه در روز‌های پایانی هفته و احتمال مسافرت‌های جاده‌ای قرار داریم، مسافران باید دقت لازم را داشته باشند؛ چرا که در پی این شرایط جوی امکان سیلابی شدن مسیرها، طغیان رودخانه‌های فصلی، برخورد صاعقه، آب‌گرفتگی معابر، لغزندگی جاده‌ها و احتمال سقوط سنگ در مناطق کوهستانی وجود خواهد داشت. علاوه بر این احتمال ایجاد خسارت برای محصولات باغی نیز وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، وی در ادامه تصریح کرد: در دو روز آینده در جزایر خلیج‌فارس و تنگه هرمز نیز بارندگی‌ها رخ خواهد داد و دریا هم در این مناطق مواج خواهد بود.

این کارشناس هواشناسی در خصوص وضعیت جوی تهران نیز گفت: تهران امروز وزش باد و در برخی ساعات باد شدید را خواهد داشت و آسمان نیز تا قسمتی ابری خواهد بود. علاوه بر این بیشینه دمای تهران نیز امروز به ۲۸ و کمینه دما به ۱۹ درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد.

دیگر خبرها

  • گفت‌وگوی ویژه با احسان اصولی و پاسخ به مهم‌ترین سوالات
  • تقدیر خبرگزاری تسنیم از ۳۰ معلم بازنشسته زنجان + فیلم
  • دستاورد مجموعه‌های دانش‌بنیان‌ ایرانی قابل تقدیر است
  • مکان‌یابی ۱۳ هزار هکتار زمین برای ساخت شهرک‌های نهضت ملی مسکن
  • تداوم عملیات جست و جو برای یافتن کودک غرق شده در رودخانه خرسان
  • تداوم بارش‌ در ۲۴ استان کشور/
  • ‌اختصاص ۴۵ هزار هکتار زمین به طرح نهضت ملی مسکن در کشور
  • تداوم بارش در ۲۴ استان
  • هواشناسی ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تداوم بارش در ۲۴ استان / از سفر به این مناطق خودداری کنید
  • تداوم بارش‌ در ۲۴ استان کشور/ از سفر به این مناطق خودداری کنید