Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-  فرمانده مرزبانی ناجا با تأکید بر اینکه یگان‌های دریایی نیاز به تقویت دارند، گفت: مرزبانان با درک صحیح از آرمان‌های انقلاب اسلامی، با تلاش شبانه روزی و اجرای تاکتیک‌های مناسب، وظایف امنیتی و کنترلی خود را در مرز به نحو احسن اجرایی می‌کنند. تاریخ انتشار: 16:13 - 08 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۲۰۰۴

خبرگزاری میزان- براساس اعلام پایگاه خبری پلیس، سردار "احمدعلی گودرزی" در مراسم معارفه جانشین فرمانده مرزبانی ناجا با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای عملیات مرصاد که عملیات غرور آفرین و موفقی در برابر نفاق و کفار رقم زدند، گفت: در مرز‌های شرقی و غربی کشور با وجود شرارت‌های بسیار، همرزمانم در مرز‌های کشور با اقتدار تمام با اشرار مسلح مبارزه می‌کنند تا امنیت را برای مردم شریف ایران اسلامی به ارمغان بیاورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مرزبانان با درک صحیح از آرمان‌های انقلاب اسلامی با تلاش شبانه روزی و اجرای تاکتیک‌های مناسب، وظایف امنیتی و کنترلی خود را در مرز به نحو احسن اجرایی می‌کنند.

بیشتر بخوانید:  اجرای مرحله اول طرح عملیاتی مبارزه با سرقت منازل

سردار گودرزی با اشاره به تجربیات ارزنده سردار "قاسم رضایی" در دوران خدمت در مرزبانی، تصریح‌کرد: هوشمند سازی مرز‌های جمهوری اسلامی ایران در دستور کار قرار دارد و روند تجهیز کردن الکترونیکی و اپتیکی در مرز‌های کشور در حال پیگیری است.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به بازدید از یگان‌های مرزی کشور، بیان داشت: مرزبانان در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر در حوزه دریا موفقیت‌هایی خوبی داشته‌اند که نیاز است برای تقویت یگان دریایی شناور‌های پیشرفته در اختیار آنان قرار گیرد.

وی بر اشراف اطلاعاتی در مرز‌ها تأکید کرد و گفت: مرزبانان نیروی انتظامی در مرز‌های کشور از آمادگی مطلوبی برخوردار هستند و این آمادگی نشان از توجه به امر آموزش اطلاعاتی دارد.

سردار گودرزی با اشاره به اقدامات پیشگیرانه مرزبانی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در مرز‌های کشور، خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع بیماری منحوس کرونا، اقدامات قابل توجهی در یگان‌ها و مناطق مرزی صورت گرفته و امیدواریم که این بلای شوم هر چه سریعتر در کشورمان از بین برود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ناجا یگان دریایی مرز های کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۴۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش نخبگان داخلی در حراست هوشمند از آسمان کشور ارزنده است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی امیر سرتیپ دوم عباس عظیمی در بازدید از سایت موشکی وادی رحمت تبریز اظهار کرد: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران با عملیات وعده صادق سطح جدیدی از بازدارندگی را برای کشور به ارمغان آوردند.

وی تاکید کرد: پدافند هوایی به طور دقیق و هوشمند در حال حراست و صیانت از فضای آسمان ایران اسلامی است.

دیگر خبرها

  • مرزبانان کشور برای دفاع ازمرزها و انقلاب دراوج آمادگی قرار دارند
  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • طالبان هیچ‌گونه قاعده و قانونی در حوزه مرزبانی ندارد
  • حمله مستقیم نظامی ایران به رژیم صهیونیستی یک شاهکار نظامی بود
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • طلایی‌نیک:«وعده صادق» بسیاری از معادلات را تغییر داد
  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • نقش نخبگان داخلی در حراست هوشمند از آسمان کشور ارزنده است
  • کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز دوغارون
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است