Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان از پیگیری رشته‌های جدید این دانشگاه در شورای گسترش آموزش عالی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از دهاقان، سید حسن حجازی در جمع مدیران گروه‌های آموزشی از پیگیری رشته‌های جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان در شورای گسترش آموزش عالی خبر داد.

وی گفت: سال گذشته در امر جذب دانشجو عملکرد قابل قبولی نسبت به سال قبل داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند نفر از کارکنان در قالب دو گروه مجزا در شهرک‌های صنعتی استان اصفهان حضور یافتند و درباره رشته‌های خاص اطلاع‌رسانی کردند.

بیشتر بخوانید:

رشد 650 درصدی رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان ادامه داد: امسال نیز با وجود بیماری کرونا و شرایط حادث شده با انجام برنامه‌ریزی‌های خاص تلاش داریم در موضوع جذب دانشجو عملکرد بهتر و مطلوب‌تری داشته باشیم، در این راستا از استادان و مدیران گروه‌های آموزشی تقاضا داریم که علاوه بر انجام برنامه‌ریزی و تدریس به‌طور جدی و پررنگ‌تر از گذشته وارد پروسه جذب دانشجو شوند، چراکه بقا و ماندگاری هر دانشگاه منوط به وجود دانشجویان است.

حجازی اضافه کرد: در زمینه ایجاد رشته‌های جدید در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان، پرونده رشته‌های درخواستی این دانشگاه در شورای گسترش پیگیری می‌شود.

وی توضیح داد: در مقابل بیماری کرونا نه‌تنها تسلیم نمی‌شویم، بلکه تلاش می‌کنیم با تبدیل تهدیدها به فرصت، دانشگاه را به اهداف مطلوب‌تری نزدیک کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان با بیان اینکه آزمایشگاه بتن این دانشگاه فعال بوده و آزمایش‌های دوام بتن در سطح شهرستان انجام می‌شود، تبیین کرد: این موضوع موفقیت چشمگیری برای دانشگاه محسوب می‌شود. تصمیم داریم نمونه‌های بتن را از سایر استان‌های همجوار برای انجام آزمایشات دوام بتن به آزمایشگاه دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان هدایت کنیم.

انتهای پیام/4078/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: دهاقان شورای گسترش آموزش عالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۵۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت داوطلبان آزمون سراسری در سروستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان گفت: همزمان با سراسر کشور، آزمون کنکور سراسری امروز صبح با رقابت گروه‌های ریاضی و علوم انسانی با حضور ۲۹۲ داوطلب در سروستان برگزار شد.
مزدا معطری افزود: همچنین عصر امروز گروه‌های هنر با ۲۰ شرکت کننده و گروه زبان با ۴۲ داوطلب در این شهرستان به رقابت می‌پردازند.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان بیان کرد: کنکور سراسری ، فردا جمعه هفتم اردیبهشت با رقابت داوطلبان گروه تجربی با حضور ۲۲۷ شرکت کننده به پایان می‌رسد.
شهرستان سروستان در جنوب شرق فارس ودر فاصله ۷۷ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس میزبان آزمون کنکور سراسری
  • مقابله فناورانه با چالش‌های استارت‌آپی/ کسب‌وکارهای نو در رشته‌های روانشناسی و مامایی ایجاد شد
  • بازگشت دوباره رشته پرستاری به دانشگاه آزاد بوشهر
  • رقابت داوطلبان آزمون سراسری در سروستان
  • رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد
  • رشته مهندسی اینترنت اشیا در دانشگاه آزاد قوچان راه اندازی شد
  • دانشگاه آزاد بجنورد میزبان بیش از یک هزار داوطلب آزمون سراسری خواهد بود
  • «فناوری» و «نوآوری» اهرم‌های قدرتمند جهش تولید
  • رویداد صدرا در اشتغال‌زایی نسل جوان نقش دارد
  • راه‌اندازی رشته اینترنت اشیاء در قوچان