Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرویز مظلومی در اولین تمرین تیم ملی جوانان، هیچ دستیاری را کنار خودش نمی‌دید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اگر چه از مربیانی مثل محمد نوازی و حسین کاظمی به عنوان دستیاران مظلومی در تیم جوانان نام برده می‌شد، اما نوازی دیروز در مصاحبه‌ای مدعی شده یک نفر در فدراسیون فوتبال از مظلومی خواسته که قید او را بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تکلیف حسین کاظمی هم که هنوز مشخص نشده و رحمان رضایی هم به دلیل پیشنهاد قبلی فدراسیون به وی برای سرمربیگری در تیم جوانان، حاضر نشد دستیار مظلومی و نفر دوم کادر تیم شود.

سرمربی جوانان درباره اینکه چرا هنوز دستیاری انتخاب نکرده گفت: تیم‌ ملی مثل باشگاه نیست و مربی تیم ‌ملی را باید خیلی جاها تایید کنند. درحال حاضر هنوز کسی برای دستیاری و مربیگری تیم‌ملی جوانان به‌ صورت قطعی انتخاب نشده است.

با توجه به گزارش قبلی خبرگزاری دانا در رابطه با عدم مقبولیت مظلومی در انظار فوتبال‌دوستان برای هدایت خطیر تیم جوانان و عدم اطمینان به برنامه‌های وی، به‌نظر می‌رسد تنهایی پرویزخان روی نیمکت جوانان فعلاً ادامه‌دار باشد.

 

 

انتهای پیام

منبع: دانا

کلیدواژه: تیم جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۵۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی دوستانه تیم فوتبال جوانان با هوادار تهران

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، اردوی تیم فوتبال جوانان زیر ۲۰ سال ایران در حالی ادامه دارد که با تصمیم کادر فنی و هماهنگی‌های صورت گرفته بازی‌های تدارکاتی برای آنها در نظر گرفته شده است.

از این رو تیم ملی جوانان کشورمان ساعت ۱۶ عصر امروز مقابل تیم فوتبال هوادار دیداری دوستانه را در زمین چمن شماره دو ورزشگاه آزادی برگزار می‌کند.

نتیجه این بازی به همراه گزارش تصویری متعاقبا از سایت فدراسیون فوتبال منتشر می‌شود.

کد خبر 6098959

دیگر خبرها

  • بازی دوستانه تیم فوتبال جوانان با هوادار تهران
  • نامه تاج به وزیر: لیگ بعدی را شروع نمی‌کنیم!
  • فعالیت در زمینه گام دوم انقلاب؛ توقعی به جا از تهران تایمز است
  • آتالانتا دارنده پرچالش‌ترین تقویم حال حاضر فوتبال اروپا
  • گالتیه: لینک شدن به میلان مایه مباهات است؛ به گمانم، آن‌ها لوپتگی را انتخاب کرده‌اند
  • تساوی سرد و بی‌روح گل‌گهر و شمس آذر
  • کلید اولیه آزمون دستیاری پزشکی منتشر شد
  • جواد نکونام: تمدید قراردادها از هفته آینده شروع می‌شود؛ آرامش باشد شانس موفقیت بیشتر است
  • تمدید قراردادها رااز هفته آینده شروع می‌کنیم/ درخواست از هواداران
  • پیشرفت ۹۰ درصدی مرحله اول ورزشگاه تختی