Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: پروژه‌های ناتمام مسکن مهر کردستان به‌زودی بررسی، تعیین تکلیف و با اتمام آنها به صاحبان واحدها تحویل داده می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کردستان، شهرام ملکی ظهر امروز در جلسه بررسی موانع و مشکلات مجتمع مسکن مهر ارغوان زاگرس سنندج اظهار داشت: پروژه‌های ناتمام مسکن مهر کردستان به‌زودی بررسی، تعیین تکلیف و با اتمام آنها به صاحبان واحدها تحویل داده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت:‌ دولت با تمام توان در راستای خانه‌دار شدن مردم و اقشار نیازمند تلاش کرده و در این رابطه، طرح‌هایی با مشارکت راه و شهرسازی، بنیاد مسکن و ستاد اجرایی در حال انجام است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان با بیان اینکه تامین مسکن افراد واجد شرایط با همکاری دستگاه‌های اجرایی متولی طرح در حال اجرا و رسیدگی است، افزود: دولت و مدیریت ارشد استان با عزمی جدی از سایت‌های مسکن مهری که به دلایل مختلف ناتمام مانده حمایت کرده تا تمام طرح‌های دارای مشکل مسکن مهر را تعیین تکلیف کرده و تحویل متقاضیان و اعضای تعاونی‌ها دهد.

گزارش|وعده پس وعده دولتمردان؛ حل مشکلات مسکن مهر کردستان شاید وقت دیگر+تصاویرگزارش|قیمت مسکن و اجاره‌بها در کردستان سر به فلک کشید / کام دلالان در ‌سنندج شیرین ‌شده است

وی بیان کرد: پرونده پروژه‌های ناتمام به مرور رسیدگی شده و راهکارهای رفع مشکل و برون رفت از وضعیت فعلی و بلاتکلیفی آنها ارائه و عملیاتی می‌شود.

ملکی تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان و بانک‌های عامل استان باید شرایط رفع مشکلات این تعاونی‌ها را فراهم و در کوتاه‌ترین زمان ممکن خدمات و تسهیلات مورد نیاز را در اختیار تعاونی‌های مسکن مهر قرار دهند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان از اعضای تعاونی‌های مسکن مهر استان که واحدشان ناتمام مانده، خواست تا با واریز آورده خود، برای اتمام این پروژه‌ها تلاش کنند.

انتهای پیام/489/ش

R7848/P/S6,66/CT12 بیشتر بخوانید... دود پاسکاری ادارات در چشم متقاضیان مسکن مهر خرم‌آباد؛ وقتی دست مردم به مسکن‌های تکمیل شده نمی‌رسد چشم‌انتظاری ۷۲ خانواده زلزله‌زده پس از ۳ سال برای بازسازی واحد‌های مسکن مهر موافقت با عدم پرداخت افزایش قیمت توسط متقاضیان مسکن مهر شهرهای جدید قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... دود پاسکاری ادارات در چشم متقاضیان مسکن مهر خرم‌آباد؛ وقتی دست مردم به مسکن‌های تکمیل شده نمی‌رسد چشم‌انتظاری ۷۲ خانواده زلزله‌زده پس از ۳ سال برای بازسازی واحد‌های مسکن مهر موافقت با عدم پرداخت افزایش قیمت توسط متقاضیان مسکن مهر شهرهای جدید پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ چگونه از خطر ابتلا به کووید-۱۹ در امان بمانیم+ پاسخ متخصص بیماری‌های عفونی ۲ نوبخت: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از اول مهر ماه اجرایی می‌شود / واریز پاداش بازنشستگان قبل از اتمام ماه آینده ۳ گزارش میدانی خبرنگار تسنیم از آتش‌سوزی تانکرهای حمل سوخت در کرمانشاه به همراه جزئیات و علت حادثه +‌ فیلم ۴ ورود قرارگاه سازندگی خاتم‌‌ به اکتشافات معدنی / شتاب در استخراج معا‌دن "سرب، روی، آهن، مس، منگنز و کرومیت" ۵ جزئیات سفر نوبخت به استان فارس؛ از بازدید از ورزشگاه ۶هزارنفری تا کلنگ‌زنی خط ۳ مترو ۶ قطب صنعتی ایران محروم از صنایع تبدیلی کشاورزی/ وقتی محصولات کشاورزی استان مرکزی دور‌ریز می‌شود+ فیلم ۷ معاون وزیر بهداشت: ‌در ‌تحقیقات‌ کرونا‌ جزء کشورهای برتر هستیم / انعقاد قرارداد مهم با شرکت‌های دانش بنیان‌ ۸ مهار آتش‌سوزی تالاب هامون/ عامل انسانی علت حریق بود مهمترین اخبار استانها ‌دادگاه سلطان جعل مدرک ایران| اظهار بی‌اطلاعی متهمان هلدینگ آفتاب از جرائم متهم ردیف اول/ کتمان حقایق پرونده از سوی متهمان‌ معاون وزیر صنعت: چند شرکت زیرمجموعه ایمیدرو وارد بورس می‌شود تشییع باشکوه پیکر شهید مدافع وطن در قزوین / بسیجی قزوینی مسافر بهشت شد + فیلم معاون وزیر بهداشت: مطلوب‌ترین ‌مدیریت را برای کنترل کرونا داشته‌ایم/ ‌هدف‌ اصلی وزارت بهداشت ‌کاهش مرگ‌ومیر است مهمترین اخبار تسنیم امام خامنه‌ای: رفتار دولت نژادپرست آمریکا را محکوم و از حرکت مردم حمایت می‌کنیم دومین روز رزمایش پیامبر اعظم(ص) سپاه|حملات گسترده موشکی و پهپادی علیه اهداف در خلیج‌فارس/ شلیک موشک‌های بالستیک از عمق زمین فیلم شلیک موشک‌های بالستیک سپاه از زیر زمین منتشر شد وزیر بهداشت: می‌‌خواهیم الگوی جهانی برای زنده نگه‌داشتن یاد امام حسین(ع) ارائه کنیم گزارش| آشفته‌بازارِ اصلاح‌طلبان پیش از انتخابات ۱۴۰۰/ تلاش برای فرار از کارنامه دولت روحانی و مجلس دهم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: متقاضیان مسکن مهر مسکن مهر کردستان مسکن مهر ترین اخبار تعاونی ها پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۵۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن چشم‌انتظار مشارکت‌های مردمی است

موسوی عضو کمیسیون عمران مجلس در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه در حال حاضر روند ساخت وساز پروژه های نهضت ملی مسکن در مقایسه با سال های گذشته با استفاده از ظرفیت های مردمی رشد مناسبی داشته است گفت: استفاده از ظرفیت های مردمی می تواند روند ساخت وساز را گسترش دهد و دولت باید براساس شعار سال مشارکت های مردمی را در اولویت برنامه های خود قرار دهد.

وی افزود: دولت در حال حاضر این برنامه را در خصوص پروژه های مسکونی اجرایی کرده‌ است و با مشارکت بخش خصوصی و ظرفیت های مردمی اقدام به اجرای پروژه های ویلایی کرده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد: عرضه زمین و پرداخت تسهیلات ساخت از سوی بانک ها می تواند بازار مسکن را تقویت کند و تولید مسکن را افزایش  دهد.

وی افزود: امیدواریم همکاری بانک ها در این بخش تقویت شود تا متقاضیان و مردم هم در این بخش پای کار بیایند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • ساخت ۱۲۸ هزار مسکن مهر بدون آورده متقاضیان+ فیلم
  • آغاز ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۳ از فردا / بدون قرعه کشی با تحویل ۹۰ روزه
  • مولدسازی دارایی‌های دولت فرصتی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌ها است
  • جذب سرمایه گذاری برای تکمیل وایجاد واحدهای بخش کشاورزی در زنجان
  • متقاضیان ملی مسکن هیچ قراردادی برای پروژه های نهضت ملی مسکن ندارند
  • همه ارکان دولت درگیر طرح نهضت ملی مسکن/ جهادگران پای کارند
  • پروژه ۴۳۲ واحدی خورموج باید تا پایان سال تکمیل شود
  • اولویت اصلی شهرداری رفسنجان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است/ ۲۰ پروژه شهری در مراحل پایانی
  • تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن چشم‌انتظار مشارکت‌های مردمی است
  • پروژه نهضت ملی مسکن در تنگستان سرعت خوبی دارد