Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@10:12:10 GMT

صنایع و چوب کاغذ مازندران بورسی می شود

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۹۵۸۸۴

صنایع و چوب کاغذ مازندران بورسی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سعیدی عصر چهارشنبه در نشست با مسئولان دانشگاه علمی و کاربردی در ساری گفت: با توجه به امکانات شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران به‌عنوان یک مجموعه مولّد، هدف از این جلسه این است که دانشگاه علمی و کاربردی صنایع چوب و کاغذ را به‌عنوان پایلوت قرار دهیم و با استفاده از تمام ظرفیت مجموعه به یک راهبری در این زمینه برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران در ادامه به سخنان مقام معظم رهبری درخصوص مهارت‌آموزی اشاره کرد و گفت: فلسفه وجودی دانشگاه علمی و کاربردی نیز همین مهارت‌آموزی است و قصد داریم شرایطی فراهم کنیم که نیروهای همه سازمان‌ها و افراد مختلف با کسب مهارت لازم به کار ورود کنند کمااین‌که بسیاری از افرادی‌که از این مجموعه منفک شدند در حال حاضر به‌عنوان نیروی مولّد در کارخانجات مختلف، در سطح کشور مشغول به خدمت هستند که ضروری است به فکر جایگزین‌های مناسب برای این دوستان باشیم.

سعیدی در ادامه خاطرنشان کرد: هزینه آموزش‌های تخصصی بسیار بالا است و شاید بسیاری از سازمان‌ها، بخش خصوصی و کسانی‌که تمایل دارند نیز نمی‌توانند سراغ این آموزش‌ها بروند و ما می‌توانیم این دوره‌ها را طراحی کنیم و خود ما در مجموعه ملاک ارتقای گروه را طی کردن این دوره‌ها گذاشتیم.

مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران خطاب به اعضای کمیته گفت: شما در حقیقت اعضای شورای راهبردی شرکت چوب و کاغذ هستید و نه تنها شورای راهبردی دانشگاه علمی و کاربردی چون همه ما دراین فکر هستیم که این مرکز، که یک صنعت ملی است و در مازندران استقرار دارد، همواره و در همه ابعاد درخشش داشته باشد.

مصطفی سعیدی در ادامه به رفع خطر ورشکستگی و خروج شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران از ماده ۱۴۱ اشاره کرد و گفت: فروش کارخانه به‌صورت مزایده از دستور کار بانک ملی خارج و قرار شد شرکت از طریق بورس واگذار شود.

علی بابایی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس نیز با اشاره به جایگاه صنایع چوب و کاغذ از آن به‌عنوان یکی از کانون‌های مهم صنعت سلولزی کشور یاد کرد و گفت: خوشحالم که در این مجموعه حضور دارم جایی‌که خودم کارگری را از این مجموعه شروع کردم.

نماینده مردم ساری و میاندورود در ادامه به اهمیت مهارت‌آموزی پرداخت و گفت: امروزه بخشی از بودجه به سمت تخصصی کردن نیروی کار هدایت می‌شود با این هدف که ارزش افزوده ایجاد کند چون ماه به موازات نیاز به صنعت، به نیروی ماهری نیاز داریم که بتواند در صنایع کار کند.

وی در ادامه گفت: مهارت‌آموزی باید سخت‌گیرانه باشد نه این‌که بعد از یک مدت کوتاهی، یک برگه بدهند و تمام! چون مهارت نقشی مهم در توسعه صنعت دارد و نباید دست جوانان مدرکِ بدون پشتوانه بدهیم.

کد خبر 4986522

منبع: مهر

کلیدواژه: علی بابایی مجلس شورای اسلامی صنایع چوب و کاغذ مازندران ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه اقامه نماز جمعه ستاد مقابله با کرونا ازدواج بیرجند عید سعید قربان مجلس شورای اسلامی شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران دانشگاه علمی و کاربردی مهارت آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۵۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ جدید واریز سود سهام عدالت اعلام شد

شرکت‌های «صنایع سیمان دشتستان، گروه مپنا و فجر انرژی خلیج فارس» هیچ اقدام مشخصی در راستای واریز سود سهام عدالت، در هیچ یک از دو مرحله انجام ندادند. از سمت دیگر، شرکت‌های «پارس سوئیچ، ملی صنایع مس ایران، فولاد مبارکه اصفهان، پالایش نفت بندرعباس، پالایش نفت اصفهان و صنایع پتروشیمی خلیج فارس» نیز وجوه مرحله دوم خود را به حساب‌های شرکت سپرده‌گذاری مرکزی واریز نکردند.

منبع: تجارت نیوز

tags # سهام عدالت سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذاری در ۱۰۰ شرکت بورسی ایران هیچ ریسکی ندارد | بزرگ‌ترین بازار بورس ناشناخته جهان مربوط به ایران است
  • رشد تولید ماشین آلات صنعتی در دولت سیزدهم+ فیلم
  • راهبردهای رهبر انقلاب در حوزه آموزش‌وپرورش بر روی کاغذ باقی نماند
  • تحقق مطالبه کارگران شرکت کاغذپارس با حذف پیمانکار و افزایش مدت قرارداد کار
  • آینده سرخابی‌ها با تعیین نحوه مدیریت ترسیم می‌شود
  • رشد ۳۵ درصدی جذب دانشجو در دانشگاه علمی- کاربردی مازندران
  • اعلام تاریخ دقیق واریز سود سهام عدالت
  • جزئیات «عرضه اولیه» سهام شرکت حسین و فرزندانش!
  • تاریخ جدید واریز سود سهام عدالت اعلام شد
  • خبری مهم برای عرضه اولیه های بورسی