Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشریه نزدیک به باشگاه بارسلونا معتقد است سوارز پس از اتمام قراردادش با بارسا راهی آمریکا خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از موندودپورتیوو، لوئیس سوارز ستاره 33 ساله اروگوئه ای بارسلونا تنها یک سال دیگر با این باشگاه قرارداد دارد. سومین گلزن برتر تاریخ بارسلونا البته اگر فصل پیش رو بتواند در 60 درصد بازی های بارسا به میدان برود، قراردادش به شکل خودکار تا 2022 تمدید خواهد شد اما زمزمه های جدایی او در پایان فصل بعد شنیده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوارزپیشنهادات خوبی از تیم های اروپایی دارد و زمانی گفته بود دوست دارد فوتبالش را در آژاکس تمام کند ولی به نظر می رسد او راهی لیگ ام ال اس ایالات متحده خواهد شد.

 

 

 

 

دریافت دستمزد با حداقل مالیات، قراردادهای تبلیغاتی بزرگ و نیز سبک زندگی ایده آل در بسیاری از شهرهای آمریکا باعث شده تا خیلی از فوتبالیست های اروپایی ترجیح بدهند برای پایان فوتبال خود راهی این کشور شوند.

سوارز هم از تیم اینتر میامی تحت مالکیت دیوید بکام پیشنهاد خوبی دریافت کرده ضمن اینکه نیکو لودیرو هم تیمی او در تیم ملی اروگوئه که دوست صمیمی وی نیز محسوب می شود، اخیرا فاش ساخت که این بازیکن همیشه در مورد لیگ آمریکا از او سوال می کند و انتقالش به این لیگ دیر یا زود محقق خواهد شد. او ابراز امیدواری کرده بود که سوارز به سیاتل ساندرز ملحق شود تا دوباره کنار هم بازی کنند.

 

 

 

 

 

بارسلونا دیوید بکام لوئیس سوارز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا دیوید بکام لوئیس سوارز خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۶۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیات اقتصادی کره شمالی راهی ایران شد

به گزارش خبرگزاری مهر، رسانه رسمی کره شمالی اعلام کرد که یک هیات اقتصادی این کشور برای دیدار با مقامات ایرانی راهی تهران شده است.

«کی‌سی‌ان‌ای» خبرگزاری رسمی کره شمالی امروز چهارشنبه با انتشار بیانیه‌ای بدون اشاره به جزییات اعلام کرد این هیات اقتصادی به ریاست «یون جونگ‌هو» وزیر امور اقتصادی خارجی کره شمالی دیروز سه‌شنبه ۲۳ آوریل پیونگ‌یانگ را به مقصد تهران ترک کرده است.

کد خبر 6087244

دیگر خبرها

  • فروش یا انتقال قرضی؛ منچسترسیتی علاقه‌ای به حفظ ژائو کانسلو ندارد
  • علاقه ژیرونا به جذب سرجی روبرتو به عنوان بازیکن آزاد
  • ژیرونا خواهان جذب اریک گارسیا به صورت دائمی
  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی اراک شدند
  • پرسپولیس راهی اراک شد
  • مظفری راهی مرحله نهایی مسابقات شد
  • بلینکن وارد چین شد
  • هر آنچه قرار است از دربی مرسی ساید بدانید
  • واکنش کرملین به انتقال کمک‌های چند میلیارد دلاری آمریکا به اوکراین
  • هیات اقتصادی کره شمالی راهی ایران شد