Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، حاجیه خانم «ام کلثوم اسحاقی» مادر سردار شهید اسماعیل صادقی رئیس ستاد لشکر ۱۷ امام علی بن ابی طالب (ع) در دوران دفاع مقدس دارفانی را وداع کرد و به فرزند شهیدش پیوست.

این در حالی است که حاج ابراهیم صادقی پدر سردار شهید صادقی پنج روز قبل در جوار رحمت حق تعالی آرام گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

پیکر پدر شهید سردار صادقی در روستای بیدهند آرام گرفت

مراسم تشییع و خاکسپاری این بانوی ایثارگر و انقلابی، به دلیل محدویت‌های کرونایی، ساعت ۱۸ امروز با حضور جمع محدوی از خانواده‌های معظم شهدا و اهالی روستای بیدهند در گلزار شهدای این روستا برگزار شد.

سردار اسماعیل صادقی اواخر اسفند سال ۶۲ در عملیات بدر به شهادت رسید و در گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) قم خاکسپاری شد.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مادر شهید دفاع مقدس مراسم تشییع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۷۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

️پیکر شهید «غلامی» در گلزار شهدای گناوه آرام گرفت

مراسم وداع، تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید مرتضی غلامی (دشتی نظری) از شهدای جنگ تحمیلی، با حضور انبوه عزاداران مردم شهرستان دارالمومنین گناوه و نیز محمد تقی صفری فرماندار و حجت الاسلام والمسلمین رکنی حسینی امام جمعه گناوه و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی از مصلی جمعه آغاز و پیکر این شهید والامقام در گلزار شهدای این شهر آرام گرفت. 

شهید مرتضی غلامی (دشتی نظری) از شهدای مفقودالاثر شهرستان گناوه در سال ۱۳۸۸ به همت گروه تفحص شهیدان گمنام شناسایی و در نجف آباد اصفهان دفن شد و پس از ۴۰ سال با رضایت خانواده اش به شهرستان گناوه بازمی گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • قتل فرزند کوچک‌تر جلوی چشم مادر!/ عکس
  • فیلم/ وداع جانسوز مادر فلسطینی با نوزاد شهیدش
  • ژیمناستیک و «پرش» از روی انتخابات/ فرود «آرام» نیاز رشته مادر است
  • پیکر یک شهید گمنام در فاتب آرام گرفت
  • تساوی رم با یوونتوس در شب آرام سردار آزمون
  • پیکر شهید جلال اعتماد در زادگاهش قروه آرام گرفت
  • ️پیکر شهید «غلامی» در گلزار شهدای گناوه آرام گرفت
  • فیلم| وداع مادر شهید «جلال اعتماد» با فرزند شهیدش
  • آسمانی شدن مادر شهید آسوده در دزفول
  • شهید گمنام در رفسنجان آرام گرفت