Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

محسن کهزادی رئیس هیأت مدیره درمانگاه خیریه دارالشفاء قرچک عصر امروز در نشستی خبری با اصحاب رسانه در دفتر این مرکز اظهار کرد: این درمانگاه قدمت ۴۰ ساله دارد و در این مدت اقدام به خدمت رسانی به مردم و شهروندان در حوزه درمان کرده است.

وی ادامه داد: درمانگاه دارالشفاء اندازه یک بیمارستان ۵۰ تخت خوابی به مردم قرچک خدمات ارائه می‌دهد که در ۴ ماه اول سال ۱۷ هزار نفر در تمامی بخش درمانگاه ویزیت شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیأت مدیره درمانگاه خیریه دارالشفاء قرچک افزود: درمانگاه دارالشفاء در بحث ویروس کرونا و موج سوم آمادگی دارد تا به شهروندان خدمات ارائه کند و در بحث این ویروس ۱۷ نفر از پرسنل درمانگاه به کرونا مبتلا شدند.

کهزادی در خصوص بحث مشکلات مالی این درمانگاه گفت: جا دارد از دادستان انقلابی شهرستان که به موضوع فسادهای صورت گرفته در درمانگاه ورود کردند تقدیر کنیم که از حساب‌رسان خبره دادگستری برای حسابرسی به درمانگاه اعزام کرده تا وضعیت مالی این درمانگاه مشخص کنند.

وی در ادامه بیان کرد: با شکایت اعضاء هیأت مدیره درمانگاه پرونده قضایی در این خصوص تشکیل شده و مدیرعامل قبلی درمانگاه در بازداشت به سر می‌برد و پرونده نام برده در حال رسیدگی است.

رئیس هیأت مدیره درمانگاه خیریه دارالشفاء قرچک تصریح کرد: مشخص شدن مشکلات مالی در درمانگاه بعد از تغییرات در هیأت مدیره جدید انجام شد و هدف اصلی سالم سازی مجموعه است و پرونده را پیگیری خواهیم کرد تا هر چه زودتر تعیین تکلیف شود.

کهزادی خاطرنشان کرد: کارشناسان رسمی دادگستری که در حال حسابرسی پرونده فساد مالی در دارالشفاء هستند و مشکلات مالی این درمانگاه بالغ بر ده میلیارد تومان است.

وی عنوان کرد: در حال حاضر پرونده دو عضو هیأت مدیره در حال بررسی است و مدیر عامل قبلی درمانگاه در بازداشت به سر می‌برد.

رئیس هیأت مدیره درمانگاه خیریه دارالشفاء قرچک در ادامه این نشست گفت: حسابرسی مالی درمانگاه ادامه دارد و مبالغ اختلاس شده باید به درمانگاه خیریه بازگردد.

کهزادی بیان کرد: محور فعالیت درمانگاه خیریه دارالشفاء در حوزه درمانی است و در مدیریت جدید این درمانگاه به هیچ وجه اقدام سیاسی انجام نمی‌شود و فعالیت‌های سیاسی خلاف اساسنامه هیأت مدیره درمانگاه خیریه دارالشفاء است.

علیرضا ساعد مدیرعامل درمانگاه خیریه دارالشفاء قرچک نیز در این مراسم گفت: فعالیت‌های انجام شده در درمانگاه و حضور بیماران در این مرکز نشان از عملکرد خوب مجموعه را دارد.

وی با بیان اینکه درمانگاه در حال فعالیت است، ادامه داد: مشکلاتی در این مجموعه وجود داشت که دستگاه قصایی درحال رسیدگی است و با تدابیر در نظر گرفته شده مشکلات مالی به زودی رفع خواهد شد.

مدیرعامل درمانگاه خیریه دارالشفاء قرچک خطاب به اصحاب رسانه گفت: از روشنگری و دغدغه خبرنگاران تشکر می‌کنم و از همه اصحاب رسانه می‌خواهم که درمانگاه را در این مسیر یاری کنید تا به مقصد اصلی و جایگاه واقعی خودش برسد.

ساعد بیان کرد: در کنار هیأت مدیره جدید درمانگاه در حوزه شفاف سازی و روشنگری قدم خواهیم برداشت تا اعتماد دوباره مردم به مجموعه بازگردد.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: درمانگاه دارالشفا تهران قرچک مشکلات مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۷۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

به گزارش "ورزش سه"، ساعاتی بعد از واگذاری رسمی باشگاه پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی متشکل از شش بانک غیردولتی، جزئیات بیشتری از نحوه اداره این باشگاه توسط مالکان جدید اعلام می‌شود و در تازه‌ترین خبر، مهدی احمدی نحوه تشکیل هیئت مدیره قرمزها را شرح داده است.

مدیرعامل بانک شهر اظهار داشت: با موافقتی که بین کنسرسیوم بانکی صورت گرفت قرار شد ۳ سیت در اختیار بانک شهر قرار گیرد و مدیرعامل توسط بانک شهر تعیین شود.

وی افزود: یک سیت در اختیار یکی از بانک های تجارت یا ملت خواهد بود و رییس هیات مدیره از طرف یکی از این دو بانک تعیین شود که حاکمیت شرکتی برای نظارت بر فعالیت سیدی که مدیرعامل را تعیین می کند به وجود بیاید.

دیگر خبرها

  • روز خوش استقلال و پرسپولیس
  • نخست وزیر اسپانیا به دلیل پرونده فساد مالی همسرش در آستانه استعفا قرار گرفت
  • رضا درویش تا پایان فصل ماندنی شد
  • لغو جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای
  • مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید
  • حدادی: به واگذاری پرسپولیس به ۶ بانک خوش‌بین هستم
  • سرفصل های درآمدزایی برای پرسپولیس هفته آینده مشخص می شود
  • عدد ۶ برای پرسپولیس مقدس است/ از پتانسیل بانک ها استفاده می کنیم
  • مدیرعامل جدید استقلال ازسوی پتروشیمی خلیج‌فارس
  • کمک ۲۹۱۰ میلیارد تومانی دولت به شهرداری‌های استان