Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید سعید شاهرخی روز چهارشنبه در نشست روسای اتحادیه های صنفی و بازاریان به حمایت دولت از واحدهای صنفی در شرایط اقتصادی سخت کنونی تاکید کرد و از مدیران و روسای دستگاه‌های اجرایی استان و بانکها خواست حل و فصل گرفتاریهای اصناف را در اولویت قرار داده و فداکاری و ایثار این قشر را با روی گشاده و دیدگاه تعامل و همکاری پاسخ بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار همدان با قدردانی از ۶۲ هزار واحد صنفی استان همدان گفت: در جنگ اقتصادی کنونی اصناف با چنگ و دندان توانسته بازار را حفظ کرده و مایحتاج مردم را تامین کنند. 

شاهرخی ادامه داد: تحریم های ظالمانه علیه کشورمان وجود دارد و دشمنان می خواهند در قبال کالا و جنس استقلال و قدرت دفاعی و انرژی هسته ای ما را بگیرند و ما را مستعمره خود کنند. 

وی تاکید کرد: بازاریان همواره هوشیار بوده و اکنون هم در این سناریو ننگین که اقتصاد کشور را نشانه گرفته آگاهانه رفتار کرده و بهانه دست بدخواهان نظام ندهند.

استاندار همدان گفت: سیستم تولید و توزیع کشور تحت تاثیر تحریمها قرار دارد و این موضوع روی قیمت کالاها و نوسانات بازار اثر می گذارد و واحدهای صنفی در صف مقدم مواجه با مشکلات هستند که ایستادگی آنها ستودنی است. 

وی خاطرنشان کرد: در چنین شرایطی بیماری کرونا نیز فشار مضاعفی بر گروه های صنفی وارد کرد و به ناچار بسیاری از اصناف را برای جلوگیری از شیوع ویروس تعطیل کردیم. 

شاهرخی گفت: با وجود غیرفعال شدن اصناف اما واحدهای تولیدی فعال بود تا کم و کسری در سیستم تولید و توزیع کالا به وجود نیاید. 

وی یادآوری کرد: کسبه و بازاریان اگرچه با ظرفیت کمتر اما فعال شده اند و آسیب دیدگان از کرونا زیر پوشش کمک های دولت قرار گرفته اند. 

استاندار همدان از اصناف و بازاریان خواست با صبر و شکیبایی به تعهدات خود عمل کرده و مشکلات و مسائل خود را به ما اطلاع داده تا برای حل و فصل آنها اقدام کنیم. 

شاهرخی افزود: اتحادیه ها قبل از ما برای نظارت بر واحدهای صنفی زیرمجموعه خود اقدام کرده و از توان خود برای حفظ آرامش حاکم بر بخش های مختلف بازار استفاده کنند. 

وی اظهار داشت: حمایت از اصناف در شرایط اقتصادی سخت کنونی وظیفه دولتمردان در همه رده های مدیریتی است که نباید در آن سهل انگاری و کوتاهی شود.

برچسب‌ها همدان بازار محصولات استانداری همدان سید سعید شاهرخی اتاق اصناف ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: همدان بازار محصولات استانداری همدان اتاق اصناف ایران همدان بازار محصولات استانداری همدان اتاق اصناف ایران استاندار همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۷۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار مازندران؛ گره کور طرح توسعه نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی برقِ نیروگاه شهید سلیمی نکا را باز کرد

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،یوسف نوری روز جمعه در حاشیه بازدید از طرح توسعه نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی شهید سلیمی نکا، افزود: با پیگیری های انجام شده از سوی وزیر نیرو، معاون وزیر نیرو و دیگر مسئولان عالی رتبه کشور طرح نیروگاه شهید سلیمی نکا با هدف رفع مشکلات برق منطقه مورد پیگیری قرار گرفته و این طرح حیاتی در مازندران به شدت در حال پیشرفت است.

مقام عالی دولت در مازندران با بیان اینکه پسروی آب دریای خزر یکی از مشکلات تامین برق در مازندران بوده است که برای رفع آن می بایست تدابیری در این راستا اندیشیده شود، اظهار داشت: نیروگاه نکا به دلیل قدمت بالا و با توجه به پسروی آب دریای خزر و تجهیز و نوسازی این طرح عظمیم جوابگوی نیاز منطقه نبوده است.

وی گفت: برای رفع مشکلات تامین برق، نیروگاه نیازمند اجرای طرح توسعه بوده که امیدواریم با قول مساعدی که داده شده این مشکلات برطرف شود.

استاندار مازندران از طرح توسعه نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی شهید سلیمی نکا، از سوله و زیرساخت های این طرح بازدید و طی تماسی با وزیر نیرو و رئیس سازمان برنامه و بودجه پیگیر رفع مشکلات اعتباری و دیگر موارد برای تسهیل در روند اجرای این طرح شد.

نیروگاه شهید سلیمی نکا با چهار واحد بخار به ظرفیت هرکدام ۴۴۰ مگاوات، ۲ واحد گازی به ظرفیت هریک ۱۳۷.۶ مگاوات و یک واحد بخار سیکل ترکیبی با ظرفیت ۱۶۰ مگاوات با تامین بیش از چهار درصد برق کشور نقش موثری در پایداری شبکه سراسری برق کشور دارد.

بلوک سیکل‌ترکیبی طرح توسعه نیروگاه شهید سلیمی نکاء مازندران به ظرفیت نامی ۴۸۴ مگاوات در داخل محوطه نیروگاه نکا قرار گرفته و شامل دو واحد گازی ۱۶۲ مگاواتی و یک واحد بخار ۱۶۰ مگاواتی است.

دیگر خبرها

  • لزوم تسریع در استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی
  • استاندار همدان: هدف اصلی دشمنان جوانان هستند
  • اختتامیه جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت + تصویر
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • درخواست رانندگان برای رسیدگی به جاده باریک و خطرناک نشتیفان - قائن + فیلم
  • استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • نهضت بازگشت به مساجد، به عنوان مهمترین پایگاه رسیدگی به مشکلات مردم
  • رسیدگی قضایی به مشکلات ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • محکومیت بیش از ۳ میلیارد ریالی یک واحد صنفی در رشت
  • استاندار مازندران؛ گره کور طرح توسعه نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی برقِ نیروگاه شهید سلیمی نکا را باز کرد