Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید « علی آقازاده » روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از جاده خاکی یکه چاه و یک واحد تولیدی دوده در محلات افزود: طول این جاده خاکی ۱۲ کیلومتر است و پارسال به مردم روستای یکه چاه برای آسفالت این جاده قول مساعدت داده شده بود.
وی بیان کرد: بیش از  ۶ میلیارد ریال اعتبار  برای این پروژه تخصیص یافته که به روش چیپ سیل انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار استان مرکزی با اشاره به اینکه تاکنون چهار کیلومتر از این جاده آسفالت شده اظهار داشت: قرار شد یک لایه دیگر آسفالت روی آن ریخته شود
آقازاده گفت: اداره کل راهداری به عنوان مجری طرح آسفالت جاده خاکی یکه چاه پنج سال ضمانت اجرای طرح را بر عهده گرفته است.
استاندار استان مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص  بازدید از واحد تولیدی کربن سیمرغ محلات بیان کرد: این واحد دوده صنعتی مورد نیاز برای مصرف لاستیک را تولید می کند.
آقازاده اضافه کرد: چهار نوع واحد تولیدی دوده صنعتی در کشور داریم  و به دلیل اینکه خوراک این واحدها در داخل تولید می‌شود  نیاز به مصرف ارز نیست و سودآورنیز هستند.
وی  با اشاره به اینکه واحد تولیدی دوده در محلات ۳۷ هزار تا ۳۸ هزار تن دوده صنعتی در سال تولید می کند، افزود: ۳۷ تا ۳۸ درصد دوده صنعتی مورد نیاز لاستیک سازی در این واحد  تولید می‌شود.
استاندار استان مرکزی ادامه داد: مرحله دوم این واحد تولیدی با مشارکت سرمایه‌گذاران که بیشتر از صنایع لاستیک کشورهستند، احداث می‌شود.
آقازاده با بیان اینکه واحد تولید کننده دوده در محلات برای ۲۰۰ نفر فرصت اشتغال ایجاد کرده ، اظهار داشت: بهرهبرداری از مرحله دوم این واحد میزان اشتغال و ارزآوری را به ۲ برابر افزایش می دهد.
محلات واقع در جنوب استان مرکزی  ۵۵ هزار نفر جمعیت دارد و شهرت آن در حوزه تولید سنگ تزئینی، گل و گیاه زینتی و تریکو است و ۲   هزار و ۴۰۰ واحد صنفی دارای پروانه در آن فعالیت دارند.

برچسب‌ها استان مرکزی وزارت راه و شهرسازی سیدعلی آقازاده محلات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان مرکزی وزارت راه و شهرسازی محلات استان مرکزی وزارت راه و شهرسازی محلات واحد تولیدی استان مرکزی واحد تولید دوده صنعتی جاده خاکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۷۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تدوین دستورالعمل واحد فعالیت محیط زیستی در سطح محلات

به گزارش خبرگزاری مهر، حلیا سادات حسینی در نشست هم اندیشی دبیران محیط زیست مناطق ۲۲ گانه که با حضور رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد؛ با اشاره به اهمیت بررسی ابعاد زیست محیطی و جایگاه محیط زیست شهری در زندگی روزمره شهروندان گفت: امروزه توجه به مسائل زیست محیطی در برنامه ریزی‌ها، فعالیت‌ها و اقدامات توسعه در شهرها می‌تواند گامی مؤثر در جهت بهبود وضعیت محیط زیست و در نتیجه ارتقا سطح کیفیت زندگی شهروندان باشد.

حسینی از دبیران خانه‌ها و کانون‌های محیط زیست مناطق به عنوان رابطین بین مجموعه مدیریت شهری و شهروندان یاد کرد.

وی در ادامه خطاب به دبیران محیط زیست مناطق ۲۲ گانه با بیان اینکه فعالیت دبیران محیط زیست به عنوان سفیران محیط زیستی در سطح مناطق می‌تواند با شناسایی چالش‌ها و معضلات محیط زیستی در سطح منطقه بسیار راهگشا باشد گفت: شما می‌توانید با تعیین راهکار مؤثر در جهت مدیریت، زمینه ساز ارتقای کیفیت محیط زیست شهری شد.

کد خبر 6090290 علی قدمی

دیگر خبرها

  • بهسازی ۲۱۰ کیلومتر از آسفالت آزادراه تبریز - زنجان
  • ضرورت تدوین دستورالعمل واحد فعالیت محیط زیستی در سطح محلات
  • اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به ۱۲ واحد تولیدی برتر
  • تولید بیش از ۲۶۰ هزار تن آسفالت در مجتمع تولیدی صفه اصفهان
  • گندمکاران یزد نگرانی بابت تحویل گندم نخواهند داشت
  • رسیدگی قضایی به مشکلات ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس – یزد
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک کشور چین
  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین
  • رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان