Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/تهران رئیس هیأت مدیره درمانگاه خیریه دارالشفا قرچک با اشاره به بروز برخی مشکلات مالی در این درمانگاه خیریه در زمان مدیریت سابق آن، گفت: بررسی و حسابرسی مالی درمانگاه ادامه دارد و در صورت اثبات جرم، مبالغ اختلاس شده باید به درمانگاه خیریه بازگردد.

به گزارش ایسنا، محسن کهزادی، رئیس هیأت مدیره این درمانگاه خیریه در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب که ۴۰ سال است که در این درمانگاه به مردم خدمت‌رسانی می شود، ادامه داد: درمانگاه دارالشفا به اندازه یک بیمارستان ۵۰ تخت‌خوابی به مردم شهرستان قرچک خدمات ارائه می‌دهد؛ مثلا در چهار ماه اول امسال، ۱۷ هزار نفر در تمامی بخش‌های درمانگاه ویزیت شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کهزادی خاطرنشان کرد: درمانگاه دارالشفا در بحث کرونا و موج سوم آمادگی دارد تا به شهروندان خدمات ارائه کند. ۱۷ تن از پرسنل درمانگاه به کرونا مبتلا شدند.

وی در خصوص بحث مشکلات مالی این درمانگاه، یادآور شد: جا دارد از دادستان شهرستان که به موضوع مسائل مالی درمانگاه ورود کرده، تقدیر کنیم که از حسابرسان خبره دادگستری برای حسابرسی درمانگاه استفاده کرده تا وضعیت مالی این درمانگاه را مشخص کنند.

وی در ادامه ادعا کرد: با شکایت اعضای هیأت مدیره درمانگاه، پرونده قضایی در این خصوص تشکیل شده و مدیرعامل قبلی درمانگاه در بازداشت به سر می‌برد و پرونده نامبرده در حال رسیدگی است.

رئیس هیأت مدیره درمانگاه خیریه دارالشفا قرچک تصریح کرد: مشخص شدن مشکلات مالی در درمانگاه بعد از تغییرات در هیأت مدیره جدید انجام شد و هدف اصلی سالم‌سازی مجموعه و هیأت مدیره است و پرونده را پیگیری خواهیم کرد تا هر چه زودتر تعیین تکلیف شود.

کهزادی به نقل از کارشناسان رسمی دادگستری که در حال حسابرسی  پرونده فساد مالی در دارالشفا هستند، مدعی شد که مشکلات مالی این درمانگاه به عددی بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان می‌رسد.

همچنین علیرضا ساعد، مدیرعامل درمانگاه خیریه دارالشفا در این مراسم گفت: فعالیت‌های انجام‌شده در درمانگاه و حضور بیماران در آن نشان از عملکرد خوب مجموعه دارد. درمانگاه در عین حالی که فعال است،‌مشکلاتی داشت که دستگاه قصایی درحال رسیدگی است و  با تدابیر در نظر گرفته شده مشکلات مالی به زودی رفع خواهد شد.

ساعد خطاب به اصحاب رسانه گفت: از روشنگری و دغدغه خبرنگاران تشکر می‌کنم. امروز از خبرنگاران می‌خواهم که درمانگاه را در این مسیر یاری کنید تا به مقصد اصلی و جایگاه واقعی خودش برسد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهرستان قرچک درمانگاه خیریه مشکلات مالی هیأت مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۸۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۳۰ درصدی پرونده‌های معوق قضایی استان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کاهش ۳۰ درصدی پرونده‌های معوق قضایی استان
  • روز خوش استقلال و پرسپولیس
  • اتهامات آرژانتین علیه شهروندان ایرانی فاقد اعتبار است
  • لزوم ارتقاء مرکز جامع سلامت اشترینان به بیمارستان
  • دیدار دادستان ویژه روحانیت شمالغرب کشور با رئیس کل داگستری استان آذربایجان غربی
  • ضرورت آگاهی و اطلاع شهروندان از شگرد‌های جدید کلاهبرداری در فضای مجازی
  • رضا درویش تا پایان فصل ماندنی شد
  • حدادی: به واگذاری پرسپولیس به ۶ بانک خوش‌بین هستم
  • سرفصل های درآمدزایی برای پرسپولیس هفته آینده مشخص می شود
  • عدد ۶ برای پرسپولیس مقدس است/ از پتانسیل بانک ها استفاده می کنیم