Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-29@18:36:02 GMT

هشت فناوری مزاحم برای کسب و کارها در سال 2020

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۹۹۲۲۵

هشت فناوری مزاحم برای کسب و کارها در سال 2020

ایتنا- هشت فناوری مزاحم در سال 2020 وجود دارد که شیوه انجام کارها در آینده را تغییر می‌دهد و باعث می‌شود که سازمان‌ها روش کار خود را در سال‌های آتی تغییر دهند. فناوری با سرعتی غیرقابل تصور دارد همه چیز را متحول می‌کند. این طور که معلوم است در آینده نه‌چندان دور باید انسان‌ها کنار بنشینند و شاهد انجام تمامی کارها توسط ربات‌‎ها باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این مطلب تصمیم داریم به هشت فناوری مهم اشاره کنیم که می‌توانند در آینده در کسب و کارها اختلال ایجاد کنند و همه چیز را به دست بگیرند.
 
 
به گزارش ایتنا و به نقل از سی.آی.اُ، این هشت فناوری توانایی بیکار کردن انسان‌ها را هم دارد؛ زیرا می‌تواند کار انسان‌ها را به راحتی انجام دهد. در ادامه به این 8 فناوری مهم و تأثیرگذار اشاره شده است:

    1. اتوماسیون فرآیند رباتیک: این فناوری به شرکت‌ها و کسب و کارها کمک می‌کند که در فرآیندهای کاری خودشان از ربات‌ها کمک بگیرند. با این فناوری نیروی انسانی می‌تواند تمرکز خود را روی کارهای ارزشمندتر بگذارد.
 
2. هوش مصنوعی: کسب و کارها با استفاده از هوش مصنوعی می‌توانند بدون کمک نیروی انسانی به جنگ مشکلات بروند و مسائل را حل کنند.
 
3. DataOps: وظیفه این فناوری آن است که سیر تکامل پلتفرم‌ها، پروژه‌ها و محصولات را خودکارسازی کند تا این فعالیت‌ها به صورت خودکار صورت گیرد.
 
4. ارتباط ویدیویی و یکپارچه: ارتباط ویدیویی کمک زیادی به نوآوری و افزایش بهره‌وری و بهبود همکاری بین کارکنان یک شرکت می‌کند. با فناوری ویدیویی ارتباط چهره به چهره میسر می‌شود.
   
5. 5G: با استفاده از این فناوری سرعت کارهای اینترنتی سر به فلک خواهید کشید و تأخیر در کارهای اینترنتی به حداقل ممکن می‌رسد.
 
6. کانتینرها: کانتینرها و میکروسرویس‌ها توجه سازمان‌هایی که نیاز به توسعه سریع دارند را به خود جلب کرده است. وقتی صحبت از اینترنت اشیاء و فضای ابری به میان می‌آید اهمیت کانتینرها دوچندان می‌شود.
 
7. واقعیت افزوده، واقعیت مجازی و واقعیت ترکیبی: این فناوری‌ها می‌تواند در انواع و اقسام صنایع مفید باشد که از جمله این کاربردها می‌توان به آموزش، آجر و ملات و غیره اشاره کرد.
 
8. اینترنت اشیا و رایانش لبه: اینترنت اشیا می‌تواند نقش مهم و قابل توجهی در صنایع مختلف از جمله کشاورزی داشته باشد و درآمدزایی و تولید را به بیشترین حد ممکن برساند.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: فناوری هوش مصنوعی اینترنت اشیا کسب و کارها هشت فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۹۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراهای شهر تنها شورای شهرداری نباشند

فرماندار شهرستان میرآباد گفت: شوراهای شهر نباید تنها شورای شهرداری باشند بلکه باید در تمام جنبه‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی فعال باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حسین خضری، امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ در آئین تجلیل از شوراهای اسلامی شهر میرآباد اظهار کرد: خدمت کردن با عشق، اخلاص و بدون منت به مردم سرلوحه همه کارهای شوراها و مسئولان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در هیچ کجای دنیا، مردمانی نظیر مردم این شهرستان وجود ندارد و لایق و شایسته بهترین خدمات هستند، افزود: خدمت کردن با عشق، اخلاص و بدون منت به مردم سرلوحه همه کارهای شوراها و مسئولان قرار گیرد.

فرماندار شهرستان میرآباد با اشاره به اینکه تأسیس نهاد مردمی شوراها یکی از برکات ارزشمند انقلاب اسلامی است تا مردم در فرآیند اداره امور جامعه نقش و مشارکت بیشتری داشته باشند، گفت: شوراهای اسلامی به عنوان نهادی برآمده از رأی مستقیم مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

خضری با تاکید به تعامل و مشارکت آگاهانه شوراهای اسلامی شهر و روستا با مسئولان اجرایی در شهرستان در جهت تحقق سیاست‌های دولت مردمی سیزدهم و گره‌گشائی از مشکلات مردم ادامه داد: تعامل سازنده به یقین راه‌گشا و بنیادین خواهد بود و می‌تواند زمینه را برای توسعه و پیشرفت شهرستان فراهم کند.

وی با تقدیر از اقدامات انجام شده در این دوره شورا نظیر آغاز احداث کمربندی، روکش آسفالت خیابان امام، ساماندهی پارک راهیان نور، زیباسازی شهر و نصب دوربین‌های پایشی گفت: امیدواریم در زمان باقیمانده کارهای نیمه‌تمام به اتمام برسد و پروژه‌های دیگری که ضروری است، شروع شود.

خضری خاطرنشان کرد: از اعضای شورای اسلامی شهرها و روستاها می‌خواهیم که نسبت به نقش نظارتی خود به عنوان وظیفه اصلی اهتمام جدی داشته باشند و شوراهای شهر نباید تنها شورای شهرداری باشند، بلکه باید در تمام جنبه‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی فعال باشند.

کد خبر 749039

دیگر خبرها

  • ستاره لهستانی بارسلونا: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می پذیرم
  • استفاده از ظرفیت نخبگان موجب توسعه می‌شود
  • ۶ خطه شدن دو آزادراه در اصفهان/ ایمنی در همه کارها اولویت دارد
  • لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می‌پذیرم
  • شوراهای شهر تنها شورای شهرداری نباشند
  • 5 چالش اصلی کسب و کارهای کوچک
  • لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی بود؛ بلینگام و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند
  • جوان کاشمری چطور از دختران جوان در برابر ۲ مزاحم دفاع کرد| ضربه چاقو فقط ۲ میلی متر با شاهرگ علی فاصله داشت | ۲ شرور مست و سابقه‌دار بودند
  • ماجرای مسلمان شدن مورایس چه بود؟
  • ضربه چاقو به جوان کاشمری به دلیل حمایت از چند دختر در برابر ۳ مزاحم