Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر آموزش و پرورش بناب گفت: از 750 هزار دانش آموز در استان آذربایجان شرقی 150 هزار دانش آموز در مدارس غیردولتی تحصیل می کنند که 20 درصد دانش آموزان را شامل می شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، حسین پارسامهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان با ارائه گزارشی از مدارس غیردولتی و علت افزایش شهریه این مدارس در ایام کرونا اظهار داشت: استان آذربایجان شرقی جزو 14 استانی است که شهریه مدارس غیردولتی آن ها پایین است و شهرستان بناب نیز در بین 31 منطقه جزو شهرستان هایی است که پایین ترین شهریه را از دانش آموزان اخذ می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از 750 هزار دانش آموز در استان آذربایجان شرقی 150 هزار دانش آموز در مدارس غیردولتی تحصیل می کنند که 20 درصد دانش آموزان را شامل می شود و در شهرستان بناب نیز از 29 هزار دانش آموز 5 هزار و 750 نفر در مدارس غیردولتی تحصل می کنند.

وی در عین حال تصریح کرد: مدارس غیردولتی بناب کمترین شهریه را در بین مدارس غیردولتی سایر شهرستان ها دریافت می کنند.

انتهای پیام/60004

 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: دانش آموز آموزش آذربایجان شرقی مدارس غیردولتی جلسه شورای فرهنگ عمومی تبریز دانش آموز شهریه شهرستان بناب هزار دانش آموز مدارس غیردولتی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۹۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد از رایگان نشدن هزینه سمپاد دهک اول تا چهارم

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما،سال گذشته بود که الهام یاوری رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان اعلام کرد شهریه تحصیل در مدارس سمپاد برای دهک‌های یک تا چهار رایگان شد وی گفته بود امسال درصد جمعیتی که از چهار دهک پایین پذیرفته‌شده‌اند، ۴۵ درصد افزایش یافته و این موضوع خوبی است زیرا همیشه نگرانی بابت پایین‌ بودن درصد دانش‌آموزان سمپاد در دهک‌های یک تا چهار را داشتیم و قرار است 

از میان پذیرفته‌شدگان آزمون ورودی مدارس سمپاد، دهک‌های پایین شناسایی و شهریه آنها رایگان شود. با این همه شهروند خبرنگاری از اجرا نشدن این وعده رییس سازمان ملی پرورش استعداد های درخشان گلایه کرده است.

متن پیام شهروند خبرنگار ما: 

در مرداد ماه ۱۴۰۲ جهت کمک به خانواده‌های طبقات ضعیف‌تر، و رعایت عدالت آموزشی ریاست محترم جمهوری فرمودند دولت هزینه خانوار‌های دهک‌های اول تا چهارم دانش آموزان استعداد‌های درخشان را بر عهده می‌گیرد و هیئت وزیران هم انرا مصوب کرد و وزریر آموزش و پرورش و رییس سمپاد هم انرا تایید کردند ولی الان که ۷ ماه از ان تاریخ می‌گذرد دستورالعمل یا مصوبه برای مدارس سمپاد نیومده و مدارس از ما درخواست شهریه می‌کنند خواهشمند است پیگیری بفرمایید تا مشکل ما حل شود و دستور ریاست محترم جمهور هم بر زمین نماند ممنون -

دیگر خبرها

  • آزمون دوباره از ۱۳۵ کنکوری جامانده «زیرکوه»!
  • شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود
  • شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود/ جزئیات اجرای نظارت آنلاین
  • تمام مدارس غیردولتی استان کرمان شهریه‌های متفاوتی دارند
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری
  • کسب مدال طلای المپیاد کشوری ریاضی توسط دانش‌آموز بابلی
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • انتقاد از رایگان نشدن هزینه سمپاد دهک اول تا چهارم
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت مدارس شهرستان رزن
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک