Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک کرمانشاه گفت: از ابتدای امسال تا پایان تیرماه  ۶۹۱ میلیون و ۷۱۴ هزارو ۸۳۲ دلار کالا به وزن یک میلیون و ۶۹۵ هزار و ۹۷۹ تن از طریق مرزی استان کرمانشاه به خارج از کشورصادر شده است که از این مقدار گمرک پرویزخان با ۵۶۲ میلیون و ۵۹۷ هزارو ۷۱۸ دلار کالا به وزن یک میلیون و ۳۴۴ هزارو ۵۵۰ تن بیش حجم کالای صادراتی خروجی از مرز‌های استان را به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خلیل حیدری گفت: مجموع کالای صادراتی خروجی از گمرک پرویزخان در مقایسه با مدت مشابه پارسال از حیث ارزش ۳۳ درصد و از حیث وزن ۷۸ درصد افزایش داشته است.

ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک کرمانشاه افزود: در این مدت صادرات خروجی از گمرک بازارچه مرزی شیخ صله ۱۱۵ میلیون و ۶۷۴ هزارو ۹۹۶ دلارکالا به وزن ۲۲۶ هزارو ۶۱۳ تن می‌باشد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از حیث ارزش ۴۱ درصد و ازلحاظ وزنی ۲۰ درصد افزایش داشته است.

او صادرات خروجی از گمرک شوشمی را ۱۳ میلیون و ۳۴۸ هزارو ۵۷۳ دلار کالا به وزن ۱۲۴ هزار و ۵۳۲ تن عنوان کرد که نسبت به مدت مشابه پارسال از حیث وزن ۴۴ درصد رشد و از لحاظ ارزش ۲ درصدی کاهش داشته است.

حیدری عمده کالا‌های صادراتی از طریق این گمرکات را گوجه فرنگی، کولر‌های آبی خانه با هوادهی حداکثر ۸۰۰۰ فوت مکعب در دقیقه، پنیر، رب گوجه فرنگی، روغن‌های سبک و فراورده‌های آن، بیسکویت‌هایی که به آن‌ها مواد شیرین کننده افزوده اند، خربزه، هندوانه تازه، کاشی و سرامیک، کیسه پلاستیکی، سفره یکبار مصرف، رخام پولیش داده شده شکل داده شده یا کار شده امانه کندکاری شده و حکاکی شده، ماست، ظروف ملامین، عنوان کرد.
انتهای  پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صادرات کالا مبادلات تجاری اشتغال جوانان مرزهای کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۰۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات سیب زمینی مشمول عوارض ۶۰ درصدی شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، احمد خانی نوذری، معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی در نامه‌ای به رئیس سازمان توسعه تجارت درباره وضعیت عوارض صادرات سیب زمینی، اعلام کرد: با توجه به لزوم تامین سیب زمینی مورد نیاز بازار، به استناد مفاد بند چهارم تصمیم‌های متخذه جلسه تنظیم بازار کشور در ۸ بهمن ماه ۱۴۰۲ مبنی بر تفویض اختیار وضع عوارض صادراتی برخی از اقلام کشاورزی به وزارت جهاد کشاورزی اعلام می‌شود صادرات سیب زمینی با کد تعرفه ۰۷۱۰۱۰۰۰ صرفاً با اخذ عوارض معادل ۶۰ درصد ارزش صادراتی آن از پانزدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ تا اطلاع ثانوی از تمام گمرکات اجرایی میسر خواهد بود.

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد در ورودی و خروجی‌ های آذربایجان ‌غربی
  • صادرات سیب زمینی مشمول عوارض ۶۰ درصدی شد
  • کشف ۴۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در گمرک پرویزخان
  • پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)
  • گمرک لیست دریافت‌کننده‌های ارز را منتشر کرد
  • ۵۶ درصد صادرات زنجان به کشور ترکیه اختصاص دارد
  • رشد ۶۵ درصدی ترانزیت مبدأ در مرز باشماق
  • این ۱۰۰ شرکت سال ۱۴۰۲ ارز نیمایی گرفتند | گمرک اسامی ارزبگیران را منتشر کرد
  • واردات ۱۴۸ میلیون دلاری قهوه به کشور
  • افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک با وجود وعده بانک مرکزی