Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی گروهی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز در راستای اطلاع رسانی برای پیشگیری از بیماری کرونا اقدام به توزیع ۲۵۰۰ عدد ماسک رایگان در بین مردم و آموزش پروتکل‌های بهداشتی در منطقه رضوان شهر تبریز کردند.

مسئول کانون‌های دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز در گفت‌وگو با ایسنا هدف از این اقدام را جلب توجه عموم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و دعوت از مردم برای استفاده از ماسک عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عرفان نظام دوست با اشاره به تلاش به منظور خرید ماسک برای قشر کم درآمد به کمک خیران و دانشجویان، بیان کرد: این ماسک‌ها در بین قشر آسیب دیده و ضعیف، کودکان کار و رانندگان تاکسی توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: این اقدام در قالب کمپین کروما هر هفته تکرار شده و هر بار راهپیمایی با مضمون دعوت از مردم برای استفاده از ماسک و انعکاس تلاش‌ها و خستگی و زحماتی که کادر درمان در خط مقدم مبارزه با کرونا متحمل می‌شوند، در مناطق مختلف برگزار می‌شود.

نظام دوست متذکر شد: این کمپین با همکاری حدود ۵۰ نفر از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز و اعضای سازمان مردم نهاد امیدسازان راه سلامت و با همراهی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی برگزار می‌شود و دانشجویان تهیه راهپیمایی در حالیکه شیلد و گان به تن دارند، اقدام به آموزش پروتکل‌های بهداشتی و صحبت با رهگذران و ساکنان منطقه می‌کنند.

 وی در بخش پایانی سخنانش از ادامه این کمپین طی شش هفته آینده خبر داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس کووید 19 دانشگاه علوم پزشکی تبریز ماسك دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۰۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشگاهیان علوم پزشکی ایران از دانشجویان جهان

تجمع دانشگاهیان علوم پزشکی ایران در حمایت از حرکت دانشجویان آمریکا و اروپا علیه جنایات اسرائیل در نوار غزه برگزار شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، دانشجویان دانشگاه‌های کشور این هفته در حمایت از خیزش جهانی برای محکومیت رژیم صهیونیستی تجمعات اعتراضی برگزار و جنایات این رژیم را محکوم کردند.

در همین راستا تجمع دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی ایران در حمایت از حرکت دانشجویان آمریکا و اروپا با حضور دکتر عبدالرضا پازوکی؛ رئیس این دانشگاه، معاونین، مدیران و کارمندان و دانشجویان بین‌الملل دانشگاه بعد از ظهر امروز برگزار شد.

در ادامه تصاویر این تجمع را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمایت دانشگاهیان علوم پزشکی ایران از دانشجویان جهان
  • حل بحران سالمندی جمعیت، عزم ملی را می‌طلبد
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل تغییر کرد
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • جلسه هم اندیشی ساماندهی خدمات بهداشتی و درمانی اتباع خارجی در سیستان و بلوچستان
  • اجرای درمان رایگان کودکان در بیمارستان‌های علوم پزشکی تهران
  • تجمع دانشگاهیان علوم پزشکی سبزوار در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی
  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه