Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پیام معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران آمده است:فاجعه فراموش ناشدنی منا و شهادت ۴۷۶ نفر از هموطنان مظلوم کشورمان نشانه‌ای دیگر از سوء تدبیر حاکمان سعودی نسبت به جهان اسلام است. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی سالروز فاجعه دردناک منا را تسلیت و تعزیت گفت و یاد و نام خاطره قربانیان مسلمان این فاجعه اندوهناک را در سراسر جهان و نیز شهادت صدها تن از هموطنان عزیزمان را گرامی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام سعید اوحدی به شرح زیر است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین
وَمَنْ یَخْرُجْ مِنْ بَیْتِهِ مُهَاجِرًا إِلَى اللَّهِ وَرَسُولِهِ ثُمَّ یُدْرِكْهُ الْمَوْتُ فَقَدْ وَقَعَ أَجْرُهُ عَلَى اللَّهِ وَكَانَ اللَّهُ غَفُورًا رَحِیمًا
(سوره نساء، آیه 100)

فاجعه فراموش ناشدنی منا و شهادت 476 نفر از هموطنان مظلوم کشورمان در دهم ذی‌الحجه 1436 نشانه‌ای دیگر از سوء تدبیر حاکمان سعودی نسبت به جهان اسلام و مسلمانان است. حادثه کشتار بی‌رحمانه حجاج بیت الله الحرام در حج سال 1366 و نیز فاجعه غمبار منا در سال 1394 نشان داد آل سعود لیاقت و کفایت مدیریت اماکن مقدس اسلام را ندارد. بی‌گمان ارواح مطهر شهدای منا که در عالی‌ترین جلوه بندگی، مظلومانه و با قلبی مملو از شوق عبودیت به شهادت رسیدند، مشمول عنایات خاصه حضرت حق تعالی خواهند بود.

در بحبوحه‌ای که کشورهای مسلمان در مواجهه با بروز این فاجعه تأسف‌بار، سکوت و انفعال را اختیار کرده بودند، مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) با صراحت و اقتدار واکنش قاطع جمهوری اسلامی را در برابر این جنایتکاران نشان دادند و با صراحت بیان داشتند که: «کوتاهی و بی‌کفایتی آل سعود در این حادثه، اثبات مجدد بی‌لیاقتی این شجره خبیثه و ملعونه در تصدی اداره حرمین شریفین است».

این اعلام محکم و روشن معظم له و تأکید ایشان بر اینکه: «این حادثه ابعاد گوناگون و روشنگری از لحاظ سیاسی، اجتماعی، اخلاقی دارد» و نیز تأکید بر اینکه: «این ابعاد نباید فراموش شود»، در تبیین حقیقت این جنایت و اتمام حجت در برابر جهان اسلام نشانه حقیقت‌طلبی و حق‌خواهی بوده است و تأثیرات جدی و فراگیر خود را بر جای گذاشته و خواهد گذاشت.

آزادی سهام بانک دی 600 هزار ایثارگر از هفته آینده/از اختلاس در بنیاد شهید بی خبرم

سالروز این فاجعه دردناک را محضر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، خانواده معظم شهدای منا و ملت شریف و نجیب ایران تسلیت و تعزیت عرض نموده و یاد و نام خاطره قربانیان مسلمان این فاجعه اندوهناک را در سراسر جهان و نیز شهادت صدها تن از هموطنان عزیزمان را گرامی می‌داریم.

 سعید اوحدی

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران

انتهای پیام/

R1013186/P/S4,38/CT12 واژه های کاربردی مرتبط بنیاد شهید و امور ایثارگران بیشتر بخوانید... آزادی سهام بانک دی ۶۰۰ هزار ایثارگر از هفته آینده/از اختلاس در بنیاد شهید بی خبرم قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... آزادی سهام بانک دی ۶۰۰ هزار ایثارگر از هفته آینده/از اختلاس در بنیاد شهید بی خبرم واژه های کاربردی مرتبط بنیاد شهید و امور ایثارگران پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی ۱ وزیر بهداشت با وعاظ و مداحان دیدار کرد/ طاهری: استفاده هیئت های مذهبی از فضای باز باید یک فرهنگ شود ۲ نماهنگ|"دعای عشق" ویژۀ روز عرفه ۳ آزادی سهام بانک دی ۶۰۰ هزار ایثارگر از هفته آینده/از اختلاس در بنیاد شهید بی خبرم ۴ قدردانی برخی از اعضای هیئت رئیسه مجلس از سریال «آقازاده» / ‌‌راه مبارزه با فساد ‌براساس ‌ارزش‌های ‌نظام نمایش داده شد ۵ وزیر بهداشت: می‌‌خواهیم الگوی جهانی برای زنده نگه‌داشتن یاد امام حسین(ع) ارائه کنیم ۶ چرا طنازان امروز تلویزیون شکست می‌خورند؟/ درسِ نقیضه "افسانه هزارپایان" به نقیصه "آخر خط" ۷ مجری "صبح بخیر ایران" تغییر کرد/ جنجال دو روزه کار دست آقای مجری داد ۸ آشنایی با ابعاد شخصیتی سفیر ویژه امام حسین(ع)/ مسلم بن عقیل چگونه مورد اعتماد ائمه اطهار(ع) شد؟ مهمترین اخبار فرهنگی آشنایی با ابعاد شخصیتی سفیر ویژه امام حسین(ع)/ مسلم بن عقیل چگونه مورد اعتماد ائمه اطهار(ع) شد؟ وزیر بهداشت با وعاظ و مداحان دیدار کرد/ طاهری: استفاده هیئت های مذهبی از فضای باز باید یک فرهنگ شود روزگار کم‌فروغ ادبیات کودک/ عده‌ای هرچه غربی‌ها بنویسند، می‌گویند چقدر قشنگ! سعید حدادیان: فضاسازی‌ علیه هیئت‌های مذهبی مغرضانه است/ شور حسینی ریشه عمیقی در فرهنگ ایرانیان دارد مهمترین اخبار تسنیم الفیاض: کمر داعش در عراق شکسته شد/ تجاوزات اسرائیل علیه کشورهای عربی ادامه دارد/ روابط ایران و عراق در بهترین شرایط خود به‌سر می‌برد گزارش| موشک ناشناخته سپاه علیه سامانه شناخته شده آمریکا/ سپاه زدن کدام سامانه ضد موشکی را تمرین کرد؟ مدرس‌خیابانی: افزایش صادرات غیرنفتی از راهکارهای جهش تولید است وزیر بهداشت با وعاظ و مداحان دیدار کرد/ طاهری: استفاده هیئت های مذهبی از فضای باز باید یک فرهنگ شود ترامپ وضعیت اضطراری ملی در قبال لبنان را تمدید کرد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران هیئت های مذهبی وزیر بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۰۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رحیمی ظهر دوشنبه در دیدار با فرماندار ویژه شهرستان دهلران، خادمی خانواده شهدا و ایثارگران را افتخاری برای کارکنان این مجموعه ذکر کرد و گفت: تعامل سایر دستگاه‌ها موجب تسریع در امورات بنیاد شهید و امور ایثارگران خواهد شد.

وی بر ضرورت ساماندهی گلزار شهدا و اقداماتی در این زمینه اشاره و افزود: اختصاص اعتبار برای ساماندهی گلزار شهدای شهرستان و بویژه گلزارشهدای امامزاده سید اکبر (ع) از مطالبات است.

لطیف صادقی فرماندار ویژه دهلران نیز به رسالت بنیاد شهید در خادمی خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران اشاره و افزود: وظیفه همه ما و دستگاه‌های اجرایی شهرستان است که خادم خانواده شهدا و ایثارگران باشیم و دیدار و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا وایثارگران کمترین کاری است که از دست ما بر می‌آید.

وی انقلاب اسلامی را حاصل خون شهدا و رشادت ایثارگران عزیز ذکر کرد و افزود: ما باید در عمل و خدمت به مردم ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

کد خبر 6098249

دیگر خبرها

  • نشانه جامعه متمدن در گرو توجه به مقام معلم است
  • مهلت پرداخت تسهیلات مسکن ایثارگران تا پایان خرداد
  • افزایش حقوق سه دسته از ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود
  • فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند
  • شهادت نوزاد نجات یافته از شکم مادر شهید + فیلم
  • حقوق کدام یک از ایثارگران امسال افزایش داشت؟
  • جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ + آخرین اخبار افزایش حقوق جانبازان
  • حقوق کدام یک از ایثارگران در سال ۱۴۰۳ افزایش داشت؟
  • شهدا رفتند تا امروز بزرگترین مستکبران جهان جرئت تعرض به کشور را نداشته باشند