Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید رضا سید آقا زاده روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از بازارچه و پایانه مرزی ریمدان چابهار در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: در این بازدید مسائل و مشکلات این بازارچه در بخش‌های مختلف مورد بررسی قرار گرفت و امیدواریم تمام امکانات، تجهیزات و فعالیت‌ها به سوی تسهیل در تجارت و جابجایی کالا و مسافر انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با توجه به اینکه انجام مبادلات تجاری از طریق بازارچه‌های مرزی، علاوه‌بر ایجاد درآمد و اشتغال، منجر به تامین کالاهای موردنیاز استان‌های هم مرز ایران و پاکستان خواهد شد لذا ضروری است همه مسوولان برای تکمیل زیرساخت‌ها بسیج شوند.

مدیرکل آسیا و اقیانوسیه سازمان توسعه تجارت ایران گفت: ضرورت دارد همه مجموعه‌های مرتبط پیگیری‌های لازم جهت آماده سازی سریعتر زیرساخت‌های لازم را انجام و شرایط را برای مبادلات کالایی و مسافری فراهم کنند.

وی ادامه داد: مسائل، مشکلات زیربنایی، تاسیسات و نیز راهکارهای تسهیل مبادلات کالایی در بازارچه ریمدان جهت طرح در وزارت صنعت، معدن و تجارت تهیه شده و بزودی شاهد تصمیم‌گیری خوبی در این مرز خواهیم بود.

به گزارش ایرنا مرز ریمدان از سال ۸۷ راه‌اندازی شده و فاقد هرگونه امکانات و زیرساخت‌ها بوده است ولی در سال ۹۵ با پیگیری‌های مسوولان و مردم با رسمی شدن این مرز برای جابجایی کالا و مسافر بین ایران و پاکستان در محدوده دشتیاری توسط دولت موافقت و هم اینک فعالیت‌های تجاری در این مرز در حال انجام است.

برچسب‌ها سازمان توسعه تجارت ایران بازارچه مرزی ریمدان سیستان و بلوچستان وزارت صنعت معدن و تجارت پاکستان چابهار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان توسعه تجارت ایران بازارچه مرزی ریمدان سیستان و بلوچستان وزارت صنعت معدن و تجارت پاکستان چابهار سازمان توسعه تجارت ایران بازارچه مرزی ریمدان سیستان و بلوچستان وزارت صنعت معدن و تجارت پاکستان چابهار زیرساخت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۰۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون استاندار قم بر افزایش مبادلات تجاری با روسیه تاکید کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، الدر بوتائف نایب رییس اتاق بازرگانی جمهوری داغستان روسیه با حضور در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ از غرفه استان قم بازدید و با سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم دیدار کرد.

سیداکبر غلامیان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم در این دیدار بر افزایش تعاملات تجاری ایران به ویژه استان قم با روسیه تاکید کرد.

وی در ادامه گفت: روسیه به عنوان کشور دوست و همسایه ما، مقصد خوبی برای صادرات استان قم محسوب می‌شود و می‌توانیم با افزایش تعاملات خود ظرفیت‌های صادراتی این استان را بیشتر معرفی کنیم.

نایب رییس اتاق بازرگانی جمهوری داغستان روسیه نیز در این دیدار با اشاره به استقبال شهروندان روسی از کالاهای ایرانی، عنوان کرد: کالاهای ایرانی از کیفیت خوبی برخوردار هستند و این موضوع باعث استقبال شهروندان ما در سراسر این کشور شده است.

بوتائف بیان کرد: ما به دنبال افزایش تعامل با ایران و قم هستیم و می‌توانیم ظرفیت‌های صادراتی قم در حوزه‌های مختلف را بیشتر در کشورمان معرفی کنیم.

کد خبر 6090466

دیگر خبرها

  • تاکید ایران و قطر بر توسعه روابط تجاری و سرمایه گذاری
  • توسعه روابط تجاری و اقتصادی با مالزیایی ها در نمایشگاه اکسپو
  • برگزاری کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات بعد از ۱۰ سال
  • بخش‌خصوصی به‌شرط وجود زیرساخت‌ها، تجارت خارجی کشور را توسعه می‌دهد
  • بندر چابهار در آینده نزدیک یک بندر ریل پایه خواهد شد
  • استفاده از ظرفیت نخبگان موجب توسعه می‌شود
  • سعیدی: اگر معادل اختلاس چای دبش صرف زیرساخت‌های استان سیستان و بلوچستان می‌شد، دیگر چیزی نمی‌خواستیم
  • پنجاهمین نشست بانک توسعه اسلامی در عربستان آغاز شد
  • بررسی توسعه همکاری‌ها و مبادلات تجاری مرز پلدشت و نخجوان
  • معاون استاندار قم بر افزایش مبادلات تجاری با روسیه تاکید کرد