Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل اقتصاد و دارایی خراسان شمالی گفت: ۷ هزار نفر در استان خراسان شمالی مراحل ثبت نام سهام عدالت را انجام دادند اما تا کنون سهام عدالت دریافت نکردند. - اخبار استانها -

مجید درخشانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد اظهار داشت: بیش از 70 درصد مردم استان خراسان شمالی روش غیرمستقیم را برای نحوه مدیریت سهام عدالتشان انتخاب کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در سال‌های گذشته سود سهام عدالت بر اساس سودآوری شرکت‌ها در بورس پرداخت شده است. در آیین نامه جدید باید شرکت‌هایی که در قالب سهام عدالت ارائه شدند مجمع را تشکیل داده و نحوه تخصیص سود به سهامداران را در این مجامع مشخص کنند.

مدیرکل اقتصاد و دارایی خراسان شمالی ادامه داد: برای جاماندگان سهام عدالت با دو گروه افراد روبرو هستیم. 7 دهک جامعه می‌توانستند سهام عدالت را دریافت کنند و این برای کل جامعه نبود. در مرجله جدید نیز با گروهی از افراد روبه رو هستیم که در این 7 دهک بوده و مراحل ثبت‌نام را انجام دادند٬ ولی سهام را نگرفته‌اند. در استان ما این تعداد 7 هزار نفر است که قرار است برای این افراد چاره‌اندیشی در مجلس انجام شود.

راهکار یک نماینده مجلس برای شناسایی جاماندگان سهام عدالتاعطای کارت اعتباری 5 میلیون تومانی با سهام عدالت900 هزار نفر همچنان در انتظار فروش سهام عدالت خود هستند

درخشانی افزود: مشکلات فنی در سالی که سهام عدالت داده شده باعث شد که این افراد سهام عدالت را دریافت نکنند و اینک نیز برنامه دولت و مجلس فقط برای این گروه از افراد. فعلا هیچ برنامه‌ای برای سایر گروه‌ها وجود ندارد و قرار هم نیست تمام جمعیت استان یا کشور سهام داشته باشند.

وی تصریح کرد: برای نقل و انتقال سهام عدالت افرادی که فوت شدند در حال حاضر راهکاری نسیت ولی قرار است تا مهرماه راهکاری برای انتقال سهام عدالت از طریق گواهی انحصار راثت برای وراث فراهم شود. افرادی هم که روش مستقیم را انتخاب کردند راهی برای بازگشت وجود ندارد.

انتهای پیام/311/ح

R7719/P/S6,55/CT1 واژه های کاربردی مرتبط اقتصاد قوی سهام عدالت بیشتر بخوانید... راهکار یک نماینده مجلس برای شناسایی جاماندگان سهام عدالت اعطای کارت اعتباری ۵ میلیون تومانی با سهام عدالت ۹۰۰ هزار نفر همچنان در انتظار فروش سهام عدالت خود هستند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... راهکار یک نماینده مجلس برای شناسایی جاماندگان سهام عدالت اعطای کارت اعتباری ۵ میلیون تومانی با سهام عدالت ۹۰۰ هزار نفر همچنان در انتظار فروش سهام عدالت خود هستند واژه های کاربردی مرتبط اقتصاد قوی سهام عدالت پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ چگونه از خطر ابتلا به کووید-۱۹ در امان بمانیم+ پاسخ متخصص بیماری‌های عفونی ۲ عضو کمیسیون آموزش مجلس: کنکور ۹۹ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود ۳ هشدار فرماندار زنجان به مجتمع‌های تجاری/ جریمه ۵۰۰ هزار تومانی در انتظار رانندگان متخلف ۴ دعای عرفه و نماز عید قربان در یک شهرستان استان اصفهان برگزار می‌شود ۵ ورود قرارگاه سازندگی خاتم‌‌ به اکتشافات معدنی / شتاب در استخراج معا‌دن "سرب، روی، آهن، مس، منگنز و کرومیت" ۶ همدان| تأکید جهادگر شهید حسین مهدوی‌آرا بر کمک مؤمنانه/ فقرا و یتیمان را همواره بر خود مقدم سازید ۷ کاشانی‌ها هر خانه را یک حسینیه کنند/ توصیه نسبت به عدم برگزاری مراسمات تجمعی ۸ گزارش| اینترنت و فضای مجازی در خدمت مردم برای "درخانه ماندن" مهمترین اخبار استانها عضو کمیسیون بودجه مجلس: کسری بودجه ۱۵۰ هزار میلیارد تومانی دولت تا پایان سال؛ استقراض از بانک مرکزی صلاح نیست عضو کمیسیون آموزش مجلس: کنکور ۹۹ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود دعای عرفه در استان کرمان در فضای باز و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود عضو کمیسیون فرهنگی مجلس: با دستگاه‌هایی که مانع افزایش جمعیت شدند برخورد می‌شود مهمترین اخبار تسنیم الفیاض: کمر داعش در عراق شکسته شد/ تجاوزات اسرائیل علیه کشورهای عربی ادامه دارد/ روابط ایران و عراق در بهترین شرایط خود به‌سر می‌برد رهبر معظم انقلاب فردا با مردم سخن خواهند گفت واردات با ارز نیمایی سبب گرانی کالاهای اساسی شد طرح ۲ فوریتی مجلس برای ممنوعیت واردات کالاها از کره جنوبی گزارش| موشک ناشناخته سپاه علیه سامانه شناخته‌شده آمریکا/ سپاه زدن کدام سامانه ضدموشکی را تمرین کرد؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اقتصاد قوی سهام عدالت اقتصاد قوی سهام عدالت جاماندگان سهام عدالت برگزار می شود خراسان شمالی عضو کمیسیون هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۱۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) تشییع پیکر عیسی قلی‌پور، آخرین بخشی خراسان شمالی

(تصاویر) تشییع پیکر عیسی قلی‌پور، آخرین بخشی خراسان شمالی

دیگر خبرها

  • ویدئو نوشت| کویت؛ جامانده از «جاده توسعه»
  • جزییات و زمان دقیق واریز مرحله سوم سود سهام‌ عدالت
  • خط و نشان برای شرکت‌هایی که سود سهام عدالت را نمی‌دهند | سود مرحله سوم چه زمانی واریز می شود؟
  • شرکت‌هایی که سود سهام عدالت را واریز نکنند منتظر برخورد سازمان بورس باشند
  • فرآیند انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث، رایگان است
  • جذب دانشجو در دانشگاه فرهنگیان ۳۰۰ درصد رشد کرد
  • نشست هم‌اندیشی نمایندگان مجلس با هیات رییسه دانشگاه مازندران
  • گشتی در اقتصاد ایران | جاماندگان سهام عدالت برای اعتراض به کجا مراجعه کنند؟
  • (تصاویر) تشییع پیکر عیسی قلی‌پور، آخرین بخشی خراسان شمالی
  • باز باران، با طراوت بهاری