Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@06:58:09 GMT

آغاز رزمايش مشترک ترکيه و آذربايجان

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۰۱۸۵۲

آغاز رزمايش مشترک ترکيه و آذربايجان

خبرگزاری آریا-رزمایش مشترک نظامی نیروهای مسلح ترکیه و آذربایجان آغاز شد.
به گزارش آریا، رزمایش نظامی بزرگ و مشترک نیروهای مسلح ترکیه و آذربایجان با حضور نیروهای هوایی و زمینی دو کشور در چند شهر جمهوری آذربایجان آغاز شد.
رزمایش نیروهای هوایی دو کشور شامل هواپیماهای نظامی و هلیکوپترها در شهرهای باکو، نخجوان، گنجه٬ کوردمیر و یئولاخ آغاز شده و در تاریخ 10 آگوست به پایان خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رزمایش نیروهای زمینی دو کشور نیز از یکم تا پنجم ماه آگوست در شهرهای باکو و نخجوان برگزار می شود.
در طول رزمایش مذکور اوامر متعدد فرماندهان اجرا شده و مواضع دشمن فرضی با آتش خودروهای زرهی٬ توپخانه و خمپاره انداز مورد هدف قرار خواهد گرفت.
ترکیه در ماجرای درگیری مرزی رخ داده بین جمهوری آذربایجان و ارمنستان در کنار باکو ایستاده و اعلام کرد از هیچ کمک نظامی و سیاسی در این خصوص دریغ نخواهد کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: رزمایش مشترک ترکیه آذربایجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۱۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باکو، میزبان ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، باکو پایتخت آذربایجان از چهارشنبه (12 اردیبهشت) لغایت جمعه (14 اردیبهشت) میزبان ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها است.

در این مجمع که با مشارکت وزارت فرهنگ آذربایجان، آیسسکو و برخی سازمان‌های بین‌المللی مانند ائتلاف تمدن‌های سازمان ملل متحد برگزار می‌شود، چالش‌های جهانی مربوط به گفتمان تمدنی، همکاری برای مقابله با تنفر و تقویت ارزش‌های صلح مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌گیرد.

همچنین نشست رهبران ادیان با حضور رهبران ادیان و نمایندگان سازمان‌های دینی و اجتماعی از سراسر جهان با عنوان «تقویت اعتماد از طریق گفتمان بین ادیان» در باکو برگزار خواهد شد.

 

دیگر خبرها

  •  آماده‌ شدن آمریکا برای حمله گسترده به یمن/ حمله یمن به ۲ ناوشکن آمریکایی و ۲ کشتی اسرائیلی/ برگزاری رزمایش دریایی 9 روزه ارتش چین/  اعلام نقض حقوق بشر توسط پنج واحد ارتش اسرائیل از سوی آمریکا
  • باکو، میزبان ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها
  • دستگیری اعضای یک باند وابسته به داعش در ترکیه
  • ترکیه: ۱۵ تروریست در شمال عراق از پای درآمدند
  • جمهوری آذربایجان قصد دارد املاک دولتی ایران در باکو را مصادره کند
  • رایزنی «بلینکن» با سران ایروان و باکو درباره روند صلح بین دو کشور
  • دیدار وزرای خارجه جمهوری آذربایجان و ارمنستان در قزاقستان
  • زاخارووا: در دام ناتو برای محدودکردن توان رزمی روسیه نمی‌افتیم
  • نیروهای ارتش ترکیه مورد حمله عناصر «پ.ک.ک» قرار گرفتند
  • آغاز خروج نیروهای حافظ صلح از قره باغ