Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم از مراجعه غیرضروری به ادارات خودداری کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دوگنبدان، آذر صفایی‌نیا صبح امروز در راستای بررسی رعایت پروتکل‌‌های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا و رعایت فاصله‌ گذاری اجتماعی در دستگاه‌های اجرایی شهرستان گچساران بازدید میدانی از تعدادی از دستگاه‌های اجرایی این شهرستان انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از از مردم خواست به منظور جلوگیری از شیوع کرونا از مراجعه غیرضروری به دستگاه‌های اجرایی خودداری کنند و افزود: تاکنون روند رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در شهرستان‌های بویراحمد، باشت و گچساران مورد بازدید و بررسی قرار گرفته است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد، عنوان کرد: براساس بخشنامه ستاد ملی کرونا کلیه کارکنان شاغل در دستگاه‌‌های اجرایی و مراکز ارائه خدمات عمومی ملزم به استفاده از ماسک در محل کار بوده و درصورت عدم رعایت، از ورود آنان به محل کار ممانعت می‌‌شود.

کار هیچ سرمایه‌گذاری در ادارات بر روی زمین نمانده/ بزرگترین مشکل اردستان عدم حمایت مالی از بنگاه‌هاستساعت کاری ادارات استان قم کاهش یافتنماینده ولی فقیه در خراسان شمالی: ادارات و دستگاه‌های اجرایی در مرحله دوم رزمایش همدلی بیشتر به میدان بیایند

صفایی‌نیا ادامه داد: هرنوع عدم همکاری در این زمینه از سوی کارکنان که منجر به عدم امکان حضور آنان در محل کار شود، غیبت تلقی و مطابق مقررات با آنان برخورد می‌شود.

صفایی نیا روند رعایت دستور العمل‌های بهداشتی در دستگاه‌های اجرایی استان را مطلوب دانست و افزود: دستگاه‌های اجرایی روزانه با قشرهای مختلف و زیادی از مراجعه کنندگان روبرو هستند که لازم بوده در خصوص حضور مراجعان در دستگاه‌ها و رعایت فاصله فیزیکی و مدت زمان حضور ایشان در دستگاه با دقت و حساسیت اقدام شود زیرا عدم رعایت این امر احتمال انتشار ویروس را بیشتر می‌کند.

وی ضمن تقدیر از زحمات دانشگاه علوم پزشکی در شهرستان گچساران تاکید کرد دانشگاه می‌بایست در خصوص مدل حضور مراجعان در دستورالعمل‌های بهداشتی برنامه ریزی خاص داشته باشد.

به گزارش تسنیم، روند رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فرمانداری، تامین اجتماعی، بانک ها، امور مالیاتی، کمیته امداد و شهرداری دوگنبدان مورد بازدید قرار گرفت.

انتهای پیام/541/ح

R41452/P/S6,69/CT11 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا بیشتر بخوانید... استاندار کرمان: رضایت‌مندی ارباب رجوع در ادارات بررسی شود دستگاه‌ها و ادارات چهارمحال و بختیاری مکلف به منع ارائه خدمات به افراد فاقد ماسک شدند ساعات کار ادارات و بانک‌های خوزستان در ابتدای هفته کاهش یافت قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... استاندار کرمان: رضایت‌مندی ارباب رجوع در ادارات بررسی شود دستگاه‌ها و ادارات چهارمحال و بختیاری مکلف به منع ارائه خدمات به افراد فاقد ماسک شدند ساعات کار ادارات و بانک‌های خوزستان در ابتدای هفته کاهش یافت واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ عضو کمیسیون آموزش مجلس: کنکور ۹۹ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود ۲ چگونه از خطر ابتلا به کووید-۱۹ در امان بمانیم+ پاسخ متخصص بیماری‌های عفونی ۳ مدرس‌خیابانی: افزایش صادرات غیرنفتی از راهکارهای جهش تولید است ۴ دعای عرفه و نماز عید قربان در یک شهرستان استان اصفهان برگزار می‌شود ۵ ورود قرارگاه سازندگی خاتم‌‌ به اکتشافات معدنی / شتاب در استخراج معا‌دن "سرب، روی، آهن، مس، منگنز و کرومیت" ۶ هشدار فرماندار زنجان به مجتمع‌های تجاری/ جریمه ۵۰۰ هزار تومانی در انتظار رانندگان متخلف ۷ واردات با ارز نیمایی سبب گرانی کالاهای اساسی شد ۸ همدان| تأکید جهادگر شهید حسین مهدوی‌آرا بر کمک مؤمنانه/ فقرا و یتیمان را همواره بر خود مقدم سازید مهمترین اخبار استانها لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مراسم دعای عرفه حرم مطهر رضوی + فیلم وسعت دریاچه ارومیه کوچکتر شد عضو کمیسیون بودجه مجلس: کسری بودجه ۱۵۰ هزار میلیارد تومانی دولت تا پایان سال؛ استقراض از بانک مرکزی صلاح نیست مشکل مالکیت ۴۰ ساله اهالی ۶۰۰ روستا و ۱۷ شهر استان گلستان برطرف می‌شود مهمترین اخبار تسنیم الفیاض: کمر داعش در عراق شکسته شد/ تجاوزات اسرائیل علیه کشورهای عربی ادامه دارد/ روابط ایران و عراق در بهترین شرایط خود به‌سر می‌برد رهبر معظم انقلاب فردا با مردم سخن خواهند گفت وزیر خارجه لبنان: طی دو روز آینده شکایت از اسرائیل را تقدیم شورای امنیت می‌کنیم واردات با ارز نیمایی سبب گرانی کالاهای اساسی شد وزارت خارجه: دعوی ایران علیه بانک‌های مختلف کره‌ای در دست پیگیری است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا دستگاه های اجرایی رعایت پروتکل دستگاه ها بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۲۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دو شهرداری جدید شهر ممبی و شهر سرآسیاب یوسفی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کهگیلویه و بویراحمد؛ مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری کهگیلویه و بویراحمد در مراسم افتتاح دو شهرداری جدید شهر ممبی و شهر سرآسیاب یوسفی در شهرستان بهمئی گفت: مجموعه استانداری و فرمانداری‌ها خود را متعهد به حمایت از شهرداری در ارائه خدمات به شهروندان می‌داند. فرزاد بابکان پور با اشاره به ضرورت همراهی نهاد‌های دولتی با شهرداری افزود: با همدیگر شهری آباد و توسعه یافته را بسازیم، زیرا بدون حضور و همراهی مردم در فعالیت‌های مختلف در جامعه موفقیتی حاصل نمی‌شود. وی با بیان اینکه، با اقدامات سازنده شهرداران، برآورده کردن انتظارات و تامین زیرساخت‌های شهر موجب افزایش رضایتمندی شهروندان می‌شود گفت: مساعدت، همراهی و تعامل مثبت با شهرداری‌ها اولویت کاری ما می‌باشد و در این زمینه کوتاهی نخواهد شد. مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در دولت سیزدهم طبق تصویب هیئت وزیران روستا‌های سرآسیاب یوسفی و ممبی با اتمام مراحل اداری به شهر تبدیل شدند. وی با اشاره به اخذ مجوز تاسیس شهرداری و تبدیل شورای اسلامی روستا به شورای اسلامی شهر افزود: امیدواریم با تاسیس شورای شهر و شهرداری مقدمات توسعه برای شهر‌های ممبی و سرآسیاب یوسفی فراهم شود. مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: افتتاح ساختمان‌های شهرداری شهر ممبی و شهر سرآسیاب یوسفی یکی از کار‌های ماندگاری است که در دوران مدیریت ایشان اتفاق افتاده است. سید عبدالعزیز سیدی بخشدار سرآسیاب یوسفی هم گفت: با راه اندازی این دو شهرداری بسیاری از مشکلات عمران و آبادانی این دو شهر در همین مناطق بررسی و برطرف می شود و دیگر برای رفع مشکلات و معظلات نیاز به حضور در مرکز شهرستان بهمئی و مراجعه به دیگر ادارات و نهاد‌ها نیست. هدایت الله کریمی مقدم شهردار جدید سرآسیاب یوسفی نیز در این مراسم با اشاره به اینکه تمام توان خود را برای خدمت به مردم این شهر بکار خواهد گرفت به اهمیت اختصاص ماشین‌آلات سنگین در شهرداری هر دو شهر از سوی استانداری اشاره کرد و خواستار حمایت و پشتیبانی بی وقفه برای رفع محرومیت از جهره این دیار شد. محمد اکبریان شهردار جدید شهر ممبی هم با اشاره به اینکه از هیچ تلاشی برای توسعه و پیشرفت شهر ممبی دریغ و کوتاهی نخواهد کرد گفت: رفع مشکلات شهری و سرعت خدمات‌رسانی برای تسهیل کار ارباب‌رجوع یکی از اهداف راه اندازی ساختمان جدید شهرداری شهر ممبی است که با تامین تجهیزات و امکانات لازم و نیروی انسانی توانمند بتوانیم درصدد رفع مشکلات مردم اقدام کنیم. 

دیگر خبرها

  • افتتاح دو شهرداری جدید شهر ممبی و شهر سرآسیاب یوسفی
  • ۹۸ و ۸ دهم درصد نرخ باسوادی در کهگیلویه و بویراحمد
  • آبرسانی به ۹۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد
  • دستگاه های اجرایی تنگستان در برگزاری مراسم سوم خرداد همکاری کنند
  • وظیفه دستگاه اجرایی برای تامین امنیت غذایی مردم
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد