Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحیمی گفت: احداث خط سه قطار شهری در شیراز با پیامدهای اجتماعی و اقتصادی مطلوبی همراه خواهد بود و امیدواریم که با عمل کردن دولت به تعهدات خود در بخش حمل و نقل ریلی، شاهد پیشرفت مناسبی در توسعه قطار شهری شیراز باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عنایت الله رحیمی»، امروز (پنج شنبه 9 مرداد) در مراسم آغاز عملیات اجرایی توسعه غربی قطار شهری شیراز گفت: یکی از برنامه هایی که در شیراز با جدیت دنبال می شود، اجرای عدالت اجتماعی در حوزه حمل و نقل عمومی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار فارس افزود: احداث خط سه قطار شهری در شیراز با پیامدهای اجتماعی و اقتصادی مطلوبی همراه خواهد بود و امیدواریم که با عمل کردن دولت به تعهدات خود در بخش حمل و نقل ریلی، شاهد پیشرفت مناسبی در اجرای خط سه قطار شهری شیراز باشیم.

وی با ابراز خرسندی از حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور  در آئین کلنگ زنی خط سوم قطار شهری شیراز بیان کرد: بی شک تامین اعتبارات لازم در حوزه حمل و نقل از سوی دولت در تسریع به مرحله بهره برداری رسیدن این طرح ها و توسعه خدمات شهری نقش موثری دارد.

پایان پیام/664

منبع: شبستان

کلیدواژه: قطار شهری شیراز رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور استاندار فارس سازمان برنامه و بودجه شهرداری شیراز استانداری فارس شیراز قطار شهری شیراز خط سه قطار شهری حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۲۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث بزرگراه در محور خاش- سراوان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، اکبری افزود: محور خاش- سراوان یکی از معابر رسمی و مهم در محدوده این استان با کشور پاکستان است که نقش مهمی در مبادلات تجاری و توسعه اقتصادی این استان و شرق کشور دارد که با پیگیری‌های این اداره کل برای نخستین بار ساخت بزرگراه در این مسیر از محل اعتبارات ملی آغاز شد.
وی ادامه داد: طول کلی محور خاش- سراوان ۱۵۱ کیلومتر است که بر اساس برنامه ریزی انجام شده ساخت بزرگراه در این مسیر در قالب شش قطعه اجرایی می‌شود.
مدیرکل راه و شهرسازی استان هدف از ساخت بزرگراه را افزایش ایمنی و کاهش تصادفات جاده‌ای، افزایش سرعت و ظرفیت مسیر، تسهیل در تردد زوار اربعین و توسعه و رونق اقتصادی این خطه برشمرد.
اکبری با بیان اینکه وقتی مبحث ترانزیت در سیستان و بلوچستان در اولویت قرار دارد، انتظار می‌رود که شبکه بزرگراهی نیز تسهیل کننده آن باشد، گفت: امید می‌رود با اجرای این طرح ها، روند توسعه راه که زیربنای پیشرفت همه بخش‌های دیگر است، سرعت گرفته و علاوه بر ایجاد اشتغال بیشتر، شاخص‌های توسعه اقتصادی نیز روز به روز گسترش یابد.

دیگر خبرها

  • اراک با مدیریت تعاملی به سمت توسعه و تعالی پیش می‌رود
  • راه‌آهن، لکوموتیو کنسرسیوم را توقیف کرده است/ افغانستان به‌دنبال استفاده از کریدور لاجورد
  • کنسرسیوم هنوز تشریفات گمرکی قطار ترانزیتی افغانستان - ترکیه از خاک ایران را انجام نداده است
  • کنسرسیوم «توسعه ریلی افغانستان» ترانزیت را از مجاری قانونی پیگیری کند
  • راه آهن: کنسرسیوم توسعه ریلی از حسن نیت ما سوءاستفاده کرد
  • ◄ اولین قطار ترانزیت افغانستان به ترکیه در دام سوء مدیریت/ تکرار تجربه تلخ راه آهن شلمچه بصره
  • راه‌آهن:کنسرسیوم توسعه ریلی از حسن‌نیت ما سوء استفاده کرد
  • احداث بزرگراه در محور خاش- سراوان
  • لکوموتیو قطار ترانزیتی افغانستان - ترکیه توقیف شد / کنسرسیوم توسعه ریلی: کارکنان راه آهن در اقدامی عجیب لکوموتیو را از قطار جدا کرده و آن را با خود بردند
  • جاده سیاخ دارنگون نیازمند رسیدگی فوری است