Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@18:46:47 GMT

عوامل پولشویی میلیاردی دستگیرشدند

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۰۲۱۵۸

عوامل پولشویی میلیاردی در سمنان با هوشیاری پلیس دستگیر شدند. ناطقان: سرهنگ سیدعلی میراحمدی در سمنان اظهار کرد: در پی دریافت گزارش از یکی از بانک‌های استان سمنان مبنی بر افتتاح حساب مشکوک، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

   


او گفت: کارشناسان اداره مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی استان سمنان در بررسی‌های نخستین متوجه شده‌اند که چند تن از متقاضیان، با ارائه یک شماره تماس خاص در چندین بانک استان، به افتتاح حساب اقدام کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دستگیری 6 متخلف بانکی در سمنان

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به فعالیت حساب‌شده و هدایت شبکه‌های این مجموعه متخلف گفت: با هماهنگی‌های قانونی و اقدامات فنی و تخصصی پلیس، نشانی و هویت متهمان پرونده به دست آمد.

میراحمدی از دستگیری ۶ متخلف بانکی به اتهام پولشویی در چندین بانک استان سمنان خبر داد و تصریح کرد: این افراد با شرکت در سایت‌های غیرمجاز، بالغ بر ۳۸ میلیارد و ۸۲۴ میلیون و ۸۱۳ هزار ریال گردش مالی در این بانک‌ها داشتند.


منبع:رکنا
برچسب ها: پولشویی ، سمنان ، دستگیری

منبع: ناطقان

کلیدواژه: پولشویی سمنان دستگیری استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۲۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف رشوه خواری و پولشویی بیش از ۲۰ میلیاردی

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد و بنابراعلام پایداد، کیفرخواست بخشدار سابق و سرپرست اداره صمت یکی از شهرستان‌های استان درباره ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و ۳ عدد سکه بهار آزادی به عنوان رشوه و بیش از ۱۳ میلیارد ریال پولشویی صادر شد.

حسب گزارش واصله مبنی بر وقوع جرایمی از جمله ارتشا و پولشویی، دستور قضایی صادر و موضوع جهت بررسی تخصصی به اداره کل اطلاعات استان یزد ارسال شد و در نهایت پس از دستگیری و بازداشت متهمین و تکمیل تحقیقات، در خصوص بخشدار سابق و سرپرست اداره صمت شهرستان و همدستان آنها، به اتهامات ارتشاء، تحصیل مال از طریق نامشروع و پولشویی، کیفرخواست صادر و متعاقب آن دستور تعلیق کارمندان مربوطه نیز صادر شد.

متهمین برای دریافت سهام یک معدن به عنوان رشوه، ابتدا اقدام به انتقال سهام به شرکتی خصوصی کرده و سپس اعضای شرکت مذکور را تغییر داده اند.

پس از آن از طریق واسطه، سهامدار این معدن شده اند و بدین شیوه مرتکب بزه پولشویی شده اند. شناسایی و برخورد با این گروه باشکایت سازمان صمت یزد اغاز شد.

با ارسال پرونده به دادگاه کیفری دو یزد، نماینده دادستان یزد در محاکم بدوی و تجدید نظر به عنوان مدعی العموم پیگیر احیای حقوق از دست رفته مردم با اقداماتی از جمله ضبط اموال (سهام) موجود می‌باشد.

دیگر خبرها

  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • (ویدئو) قمه‌کشی در ارومیه؛ عوامل نزاع شناسایی شدند
  • شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه، در دستور کار ویژه پلیس
  • پلیس در پی دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • کشف ۱۳ تن چوب تاغ قاچاق در استان سمنان/۱۱ متخلف دستگیر شدند
  • کشف رشوه خواری و پولشویی بیش از ۲۰ میلیاردی در استان یزد
  • کشف رشوه خواری و پولشویی بیش از ۲۰ میلیاردی
  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان