Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@20:43:55 GMT

کلنگ زنی پایگاه حجاب و عفاف در تویسرکان

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۰۲۴۷۷

کلنگ زنی پایگاه حجاب و عفاف در تویسرکان

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،مراسم کلنگ زنی پایگاه حجاب و عفاف مدرسه علمیه کوثر تویسرکان با حضور امام جمعه این شهر برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی موحدی امام جمعه شهرستان تویسرکان در مراسم کلنگ زنی پایگاه حجاب و عفاف مدرسه علمیه کوثر تویسرکان، گفت: ماه ذی الحجه بخصوص دهه اول، ایام عبادات، خیرات و تقرب به خداوند متعال است و باید تلاش کنیم از برکات این روز‌های پر فضیلت بهره ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه بهترین راه سعادت انسان، پیروی از ولایت است، افزود: یکی دیگر از این راه ها، خیرات است که دین مبین اسلام تاکید زیادی بر انجام امور خیر و حسنات دارد، چرا که ارزشمند‌ترین ذخیره دنیا و آخرت برای انسان محسوب می‌شود.

امام جمعه تویسرکان بیان کرد: کار فرهنگی ثواب عظیمی دارد و کمک در این زمینه می‌تواند هم سخت افرازی باشد و هم نرم افزاری.

او به ساخت پایگاه حجاب و عفاف اشاره کرد و ادامه داد: این مکان فرهنگی در صدد خدمات رسانی به جامعه‌ی ایمانی بانوان شهرستان است و تقویت امور فرهنگی بویژه در حوزه عفاف و حجاب است.
انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مراسم کلنگ زنی پایگاه عفاف و حجاب پایگاه حجاب و عفاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۲۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضوع حجاب و عفاف از برنامه های دشمنان و مقابله جبهه کفر برابر حق

به گزارش خبرنگار مهر، سردار احمدرضا رادان بعدازظهر جمعه در جلسه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم که در محل ساختمان این نهاد حوزوی برگزار شد بیان کرد: موضوع حجاب و عفاف از برنامه های دشمنان علیه جامعه ما و مقابله جبهه کفر در برابر جبهه حق است که در صورت برنده شدن هر یک، شرایط تعیین کننده خواهد بود.

فرمانده فراجا بیان کرد: در طی این سالها رهبر معظم انقلاب بر موضوع شبیخون فرهنگی و ناتوی فرهنگی اشاره داشتند که متاسفانه برای این موضوعات تلاشی صورت نگرفت و تلاش های صورت گرفته نیز کافی نبوده و بسیاری فقط شنونده این بیانات بوده اند.

وی افزود: یکی از چالش ها در حوزه امنیت اخلاقی، نبود گفتمان واحد در بین دستگاه ها و نهادها است و از سویی دیگر در لایحه حجاب و عفاف نیز ابهاماتی وجود دارد.

سردار رادان اضافه کرد: هزینه پایین جرم بی‌حجابی و اظهارت ضد و نقیض برخی افراد مسوول و همچنین کمبود اعتبارات و امکانات مورد نیز از دیگر چالش های حوزه مقابله با بی حجابی و هنجارشکنی در کشور است.

کد خبر 6089379

دیگر خبرها

  • موضوع حجاب و عفاف از برنامه دشمن و مقابله جبهه کفر برابر حق است
  • موضوع حجاب و عفاف از برنامه های دشمنان و مقابله جبهه کفر برابر حق
  • حجاب و عفاف؛ مهمترین محور سخنان خطیبان نماز جمعه شهر‌های گلستان
  • نظارت بر بازار پوشاک یک ضرورت‌ است
  • حمایت اساتید حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» (عفاف و حجاب) فراجا + اسامی
  • امام جمعه تهران: مذاکره موشکی نکردیم، نمی‌کنیم و نخواهیم کرد /وقتی می‌گوییم می‌زنیم محکم می‌زنیم /در مساله عفاف و حجاب دوقطبی شکل ندهید
  • سربازی برای امام زمان (عج)بالاترین توفیق طلاب حوزه‌های علمیه است
  • بیانیه حوزه علمیه خواهران استان یزد در حمایت از طرح نور فراجا
  • بیانیه مشترک حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) در حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب
  • نخستین همایش منطقه‌ای حجاب، عفاف و زیست عفیفانه برگزار می‌شود