Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@18:08:51 GMT

تکذیب وجود اختلال در شبکه اینترنتی کشور

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۰۲۹۹۴

تکذیب وجود اختلال در شبکه اینترنتی کشور

در پی انتشار بیانیه‌ی کمیسیون تجارت الکترونیک سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، شرکت ارتباطات زیرساخت طی بیانیه‌ای اعلام کرد هیچ‌گونه اختلالی در شبکه‌ی اینترنت کشور وجود ندارد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ در این بیانیه آمده است که محدودسازی سرویس Google AMP به دستور مقام محترم قضایی خطاب به اپراتورها رخ‌داده که پس از بررسی مجدد، این دستور با مساعدت مقام قضایی طی چند ساعت لغو گردیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان این بیانیه با اشاره به پاسخ‌گویی و اطلاع‌رسانی سریع مسئولان این شرکت در حوادث و اختلالات اینترنتی کشور طی سال‌های اخیر، به اهمیت فراوان پایداری شبکه و سرویس‌ها برای کسب‌وکارهای آنلاین و اهتمام شرکت ارتباطات زیرساخت به این مهم اشاره گردیده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اختلال در اینترنت شبکه اینترنتی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۲۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آگهی‌های هرزنگاری دیپ فیک در گوگل ممنوع می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انگجت، هرچند این شرکت هم اکنون محدودیت های زیادی برای تبلیغاتی که شامل انواع خاصی از محتوای مستهجن هستند را اجرا می کند اما به روز رسانی جدید هیچ شکی باقی نمی گذارد که محتوایی که طوری تغییر یافته یا تولید شده تا هرزنگاری و مستهجن باشد، برخلاف قوانین آن است.

هر آگهی که مروج سایت یا اپلیکیشن های تولید هرزنگاری دیپ فیک باشد و دستورالعمل ساخت چنین محتوایی را نشان دهد، آنها را تایید کند یا سرویس های هرزنگاری دیپ فیک مختلف را مقایسه کند، بدون هشدار تعلیق خواهد شد.

این آگهی ها دیگر اجازه انتشار در گوگل نخواهند داشت. شرکت فناوری آمریکایی از ۳۰ می۲۰۲۴ میلادی این قوانین را اجرا می کند و به آگهی دهندگان اجازه می دهد هرگونه تبلیغ ناقض این سیاست را حذف کنند.

ظهور فناوری های دیپ فیک به افزایش تعداد ابزارهای تبلیغاتی منجر شده که به طور خاص کاربران را هدف می گیرند که خواهان محتوای مستهجن هستند. برخی از این ابزارها حتی به عنوان سرویس هایی سالم خود را نشان می دهند تا بتوانند در اپ استور اپل و گوگل پلی فهرست شوند اما آنها در شبکه های اجتماعی برای ترویج قابلیت های هرزنگارانه خود، آشکارا عمل می کنند.

کد خبر 6096786

دیگر خبرها

  • بدخواهان همواره از ارتباطات ایران با آژانس ناخرسند هستند
  • پوتین دستور تمرینات نظامی جهت استفاده از سلاح هسته‌ای را صادر کرد
  • روسیه: آمریکا در تکاپوی جایگزین‌کردن زلنسکی است
  • بررسی راهکارهای توسعه زیرساخت‌های شبکه برق آذربایجان غربی
  • ۱۶۰۰ روستای کردستان از ارتباط پایدار و با کیفیت برخوردار هستند
  • بررسی راهکار‌های توسعه زیرساخت‌های شبکه برق آذربایجان غربی
  • ◄ تکذیب نقل قول ذکر شده از مدیرعامل راه آهن در پیامک ارسال شده برای کارکنان
  • اخراج کارکنان برج میلاد تکذیب شد
  • اختلال‌های ارتباط مخابراتی در کهگیلویه و بویراحمد برطرف شد
  • آگهی‌های هرزنگاری دیپ فیک در گوگل ممنوع می‌شوند