Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، علی نمازی روز پنجشنبه در نشست مشترک با  شهرداران استان که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و مدیر کل دفتر امور شهری و شوراها به صورت مجازی برگزار شد افزود: این کار به همت مرکز خدمات سرمایه گذاری و با همکاری استانداری، شهرداری ها و شرکت های مشاور انجام شده است.

وی گفت: فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرهای استان در قالب استاندارد با رویکرد ایجاد زیرساخت مطلوب برای سرمایه‌گذاران و تسهیل فرآیند جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در مدیریت شهری استان تعریف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب رئیس مرکز خدمات سرمایه گذاری جذب سرمایه گذاری را یکی از ابزارهای توسعه شهرها برشمرد و اظهار داشت: بدون شک این مهم با فراهم نمودن فضای مناسب سرمایه‌پذیری در شهرهای استان امکان‌پذیر خواهد بود که مهمترین ویژگی آن، وجود هماهنگی بین متولیان امر در پذیرش سرمایه‌گذاران و حمایت و کمک به آنها در یک بستر زمانی بلند مدت می‌باشد.

وی با بیان اینکه فرصت های عمرانی شهری یزد به زودی معرفی می شوند ادامه داد: این فرصت ها در مرحله مطالعات پیش امکان سنجی است و در حال حاضر مطالعات فارسی کلیه پروژه ها ارایه شده است.

نمازی افزود: طبق این مطالعات، ۱۵۹ هکتار عرصه قابل مشارکت با حجم سرمایه گذاری یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان شناسایی شده است که کمترین نرخ بازدهی داخلی آنها ۲۱ درصد و بیشترین آن ۱۴۶ درصد که هردو مربوط به پروژه های  شهرداری شاهدیه می باشد.

وی ادامه داد: بزرگترین پروژه از نظر حجم سرمایه گذاری مربوط به شهرداری اشکذر با حجم سرمایه گذاری ۱۲۵ میلیارد تومان و کوچکترین پروژه مربوط به شهرداری مهریز با سرمایه مورد نیاز بالغ بر دو میلیارد تومان است. همچنین وسیع ترین پروژه توسط شهرداری هرات با ۵۰ هکتار عرصه و کم متراژترین پروژه نیز با ۳۵۰ متر عرصه توسط شهرداری ابرکوه معرفی شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری نیز در این نشست با تشریح اهمیت جذب سرمایه گذاری در پروژه های شهرداری‌ها بر تعریف دقیق مختصات پروژه ها تاکید کرد  و از شهرداران خواست اقدامات لازم جهت اخذ مجوزهای لازم برای اجرای پروژه ها را در اسرع وقت پیگیری نمایند تا فرصت ها جهت ارایه به سرمایه گذاران آماده شود و آنها نگرانی بابت اخذ مجوزها نداشته باشند.

محسن صادقیان افزود: در گام های بعدی ضروری است با فعال نمودن هیأت عالی سرمایه گذاری در شهرداری ها، بازاریابی مستمر برای جذب سرمایه‌گذار در فرصت‌های یادشده، ارایه آموزش‌های کاربردی در حوزه امور مالی و سرمایه‌گذاری برای مدیران و کارکنان شهرداری‌ها و تدوین مشوق‌های استانی ویژه برای جذاب نمودن سرمایه‌گذاری در حوزه عمران شهری در دستور کار قرار گیرد.

برچسب‌ها نشست سرمایه گذاریTIM یزد سازمان بورس و اوراق بهادار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نشست سرمایه گذاریTIM یزد سازمان بورس و اوراق بهادار نشست سرمایه گذاریTIM یزد سازمان بورس و اوراق بهادار سرمایه گذاری سرمایه گذاران جذب سرمایه شهرداری ها پروژه ها فرصت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۳۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باغ مشاهیر ابر پروژه‌ای برای تمام مردم شهر است

مدیر منطقه ۵ شهرداری با بیان اینکه مساحت پروژه باغ مشاهیر ۲۲ هکتار است که با همت اعضای شورا و شهردار پیش رفت، گفت: قرار است با این پروژه، ابر پروژه شهری برای مردم رقم بخورد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، رسول میرباقری بعد از ظهر امروز _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در حاشیه بازدید از پروژه باغ مشاهیر اظهار کرد: خدا را شاکریم که این پروژه به‌عنوان یکی از پروژه‌های مهم این دوره مدیریت شهری آغاز شد و امید است شاهد یکی‌از اماکن‌تفریحی شهر باشیم.

وی ادامه داد: این پروژه با همت سازمان عمران شهرداری منطقه ۵ با قوت آغاز شده و امید است با قوت پروژه را پیش ببرد.

حسین کارگر مدیر منطقه ۵ شهرداری نیز عنوان کرد: مساحت این زمین ۲۲ هکتار است که با همت اعضای شورا و شهردار پیش رفت و عملیات آغاز شد و قرار است ابر پروژه شهری برای مردم رقم بخورد.

وی اظهار کرد: امید است در مدت زمانی کوتاه پروژه را به ثمر برسانیم.

کد خبر 750122

دیگر خبرها

  • پارکینگ آقاجانی‌بیگ هر چه سریع‌تر تکمیل شود
  • باغ مشاهیر ابر پروژه‌ای برای تمام مردم شهر است
  • گرگان گران اداره می‌شود/ ناتوانی در جذب سرمایه گذار برای توسعه
  • ۵۰ همت فرصت سرمایه‌گذاری در قم شناسایی شد
  • هیچ فرصت سرمایه‌گذاری در شهر نباید از دست برود/ چاره‌ای جز مشارکت مردم در توسعه شهر نداریم
  • سایت بازیافت در انتظار سرمایه‌گذار/اختصاص ۸ هکتار زمین برای رفع مشکل آرامستان
  • سایت بازیافت شهرداری در انتظار سرمایه‌گذار/اختصاص ۸ هکتار زمین برای رفع مشکل آرامستان شهر
  • شهرداری اصفهان باید فصل وصل سرمایه‌گذاری مخاطره‌پذیر با شرکت‌های دانش‌بنیان باشد
  • ۱۷۶ پروژه عمران شهری طی ۲ سال گذشته در استان زنجان اجرا شد
  • ارتقای شاخص‌های عمران شهری بجنورد نیازمند ۱۶۰ هزار میلیارد تومان اعتبار