Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@04:12:26 GMT

۶۰۰ خودروی غیر بومی از دنا برگشت داده شد

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۰۳۰۹۳

۶۰۰ خودروی غیر بومی از دنا برگشت داده شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، عبدالحمید پناهی فرماندار دنا گفت: ایستگاه های غربالگری در روز های پایانی هفته چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه به طور روزانه تا ساعت ۹ شب در مبادی ورودی های این شهرستان دایر است.

پناهی افزود: کنترل مبادی ورودی این شهرستان در روزهای پایانی هفته بر اساس مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: روزانه شاهد تردد خودروها و مسافران از مناطق مختلف کشور به این شهرستان هستیم که بسیاری از آن ها زمین ها و ویلاهای این منطقه گردشگری را خریداری کرده اند.

فرماندار دنا گفت: بیشتر این مالکان از شهر های گرمسیری کشور به ویژه بهبهان، خوزستان، بوشهر، اهواز و دیگر مناطق هستند که در این شهرستان صاحب خانه اند.

او با اشاره به ورود خودروهایی با پلاک های غیربومی به ویژه دارای پلاک استان های با وضعیت قرمز در این شهرستان، افزود:  ظرف چند روز گذشته افزون بر ۳۰۰ خودرو از این قبیل وارد شهرستان دنا شده اند.

پناهی بیان کرد: یکی از محدودیت های اصلی ما در برخورد با این افراد این است که نمی توانیم مانع از ورود آن ها به شهرستان و به عبارتی دیگر به خانه هایشان شویم.

او گفت: برای نمونه در یکی از کوچه های این منطقه گردشگری افراد غیر بومی از استان های گرمسیری هفت خانه را خریداری کرده اند و بیشتر این خرید و فروش های باغ ها و املاک مربوط به پیش از شیوع کرونا بوده است.

او افزود: ظرف روزهای اخیر در این شهرستان ۹ باغ پلمب و ۱۹ مورد دیگر  به دلیل برپایی تجمعات و رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی اخطار گرفته اند.

فرماندار دنا بیان کرد: طرح غربالگری ویروس کرونا در استان طی سه مرحله اجرایی شد که شهرستان دنا در ۲ مرحله رتبه نخست استان و در یکی از آن رتبه سوم را به خود اختصاص داد.

پناهی گفت: دنا دارای کم ترین آمار مبتلایان به کرونا در استان بوده و تاکنون هیچ مورد فوتی در این شهرستان گزارش نشده است.

هم اینک تعداد کل بیماران بستری در بیمارستان های کرونایی کهگیلویه و بویراحمد ۱۹۹ نفر می باشد که از این تعداد تست ۷۷ نفر مثبت بوده است.

۱۶ بیمار در ای سی یو هستند که ۶ نفر از آنها بد حال (زیر دستگاه) هستند و از لحاظ وضعیت شهرستان به ترتیب گچساران قرمز، بهمئی کم خطر و متوسط خطر نیز دنا بوده و بقیه شهرستان ها در وضعیت نارنجی (پرخطر) قرار گرفته اند.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد غربالگری کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۳۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی النصر در شب بازگشت کریستیانو رونالدو

النصر در شبی که کریستیانو رونالدو بعد از یک بازی محرومیت به ترکیب اصلی برگشت برابر حریف خود با یک گل پیروز شد.

به گزارش ایسنا، در ادامه هفته بیست و نهم رقابت های لیگ عربستان یک بازی برگزار شد.

در این بازی النصر مهمان الخلیج بود و توانست با یک گل به پیروزی برسد.

تک گل النصر را در این بازی امریک لاپورت به ثمر رساند.

در این بازی کریستیانو رونالدو بعد از یک بازی محرومیت به ترکیب اصلی النصر برگشت که البته موفق به گلزنی نشد.

النصر با پیروزی که در این بازی به دست آورد جایگاه دوم‌ خود را قطعی کرد و با یک بازی بیشتر نسبت به الهلال و ۹ امتیاز کمتر در رده دوم قرار گرفت.

تا پایان لیگ عربستان تنها ۵ هفته دیگر باقی مانده است و به نظر می رسد که الهلال قهرمانی خود را در یکی دو هفته پیش رو قطعی کند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • جشنواره بومی محلی در روستای شورجستان آباده
  • نوری قزلجه: با زور گشت ارشاد دین حفظ نمی‌شود /موضوع لایحه حجاب هنوز در رفت و برگشت است
  • بارش‌های رگباری بهاره در راه کردستان
  • استقلال یک امتیاز بیشتر گرفته، اما یک پله سقوط کرد
  • بنر ضوابط پوشش دانشجویان ایران دوباره به دانشگاه برگشت | تصویر
  • بنگاه‌های اقتصادی موظف به بکارگیری نیروهای بومی رزن هستند
  • پیروزی النصر در شب بازگشت کریستیانو رونالدو
  • با ترور دانشمندان نمی‌توانند دانش بومی را از ما بگیرند
  • برگشت به عقب گلبال در مسیر پارالمپیک
  • وجود بیش از ۲۰ نوع خوراک دارویی و بیش از ۸۰ نوع خوراک بومی در کرمانشاه