Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بازیگر سریال «گیل دخت» گفت: متاسفانه بی‌مبالاتی در رعایت نکات بهداشتی و پروتکل‌ها باعث ایجاد موج دوم بیماری کرونا شد، از نظر من رعایت اصول بهداشتی در این شرایط شرط عقل است. تاریخ انتشار: 13:32 - 09 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۲۲۲۷

فخرالدین صدیق شریف بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان با اشاره به موج دوم بیماری کرونا گفت: متاسفانه بی‌مبالاتی در رعایت نکات بهداشتی و پروتکل‌ها باعث ایجاد موج دوم بیماری کرونا شد، از نظر من رعایت اصول بهداشتی در این شرایط شرط عقل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به توقف تولید سریال «گیل دخت» به دلیل بیماری کرونا افزود: پیش از شیوع بیماری مشغول بازی در سریال «گیل دخت» به کارگردانی «مجید اسماعیلی» بودم که بعد از بیماری و شیوع آن ضبط فعلاً متوقف شده است.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار از سینمای ایران اینجا کلیک کنید

این بازیگر پیشکسوت درباره زمان شورع فیلمبرداری سریال «گیل دخت» اظهار کرد: همه ما منتظر پایان بیماری کرونا هستیم و طبیعتا فیلمبرداری بعد از قطعی شدن شرایط عادی شروع می شود، نزدیک به یکسال از فیلمبرداری اثر مانده و من هم فعلا در همین پروژه فعال هستم.

بازیگر سریال «گیل دخت» درباره مضمون این اثر اضافه کرد: این سریال به دوره زمانی قاجار بازگشته و اثری تاریخی اجتماعی محسوب می شود، در داستان گیل دخت ما شاهد بروز وقایعی در آن بازه تاریخی هستیم که به نظر فیلمنامه و قصه جذابی دارد. 

وی با اشاره به خانه نشینی اکثریت جامعه در هفته های پیشین افزود: اکثریت خانواده‌ها به دلیل بیماری کرونا در خانه مانده اند، من تصور می کنیم به فراخور سلیقه بهترین زمان برای مطالعه کتاب، کنار خانواده ماندن و فیلم دیدن برای ما به وجود آمده است که خود من از تمامی این زمان حداکثر بهره را می برم. 

صدیق شریف رعایت اصول بهداشتی را مسئولیتی بزرگ و اجتماعی خواند و خاطرنشان کرد: در این زمینه فقط مساله جان من به شخصه مطرح نیست، ممکن است من در خیابان حاضر شده و ناقل یک بیماری باشم، وقتی بدون اطلاع با افراد دیگر برخورد کنم احتمال دارد فردی دیگر را ناخواسته بیمار کنم، پس این وظیفه بر عهده تک تک ما نهاده شده که بیشترین مراقبت را از خود و اطرافیانمان به عمل آوریم. 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اخبار تلویزیون سینمای ایران رعایت اصول بهداشتی بیماری کرونا موج دوم گیل دخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۳۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگر قدیمی سینما به کما رفت + عکس

علی‌اکبر طوفان‌پناه بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون که از چندی پیش در بیمارستان بستری شده بود، به کما رفت.

این بازیگر، فعالیت بازیگری‌اش را از سال ۱۳۵۱ با بازی در فیلم سرگروهبان ساخته سعید مطلبی آغاز کرد.

او در بسیاری از فیلم‌های سینمایی ایفای نقش کرد. فیلم هایی، چون برخورد، روزی که خواستگار آمد، معصوم و ... از فعالیت‌های او پس از انقلاب است.

طوفان‌پناه از دوستان نزدیک مرحوم رضا صفایی کارگردان قدیمی و مرحوم منوچهر وثوق هنرپیشه سینمای پیش از انقلاب است. او در کنار بازیگری به عنوان مدیر تولید فیلم هم فعالیت داشت.

علی‌اکبر طوفان‌پناه پیش از انقلاب در بیش از ۱۶ فیلم سینمایی بازی کرد. آخرین فیلمی که در آن ایفای نقش کرد، عروسی مامان در سال ۱۳۸۵ بود.

این بازیگر در تعدادی از سریال‌های تلویزیونی، چون باغ گیلاس، عیاران و.. هم نقش‌آفرینی کرد.

همکاران این هنرمند با تایید این خبر از مردم خواستند برای بهبودی این هنرپیشه دعا کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

tags # بازیگر سینما سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت + عکس
  • بهداشت حرفه ‌ای عمر مفید کارگران را افزایش می‌دهد
  • فیلم| جزئیات جدید از آسیب دیدگی سعیدآقاخانی در سریال «نون خ»
  • مرگ ۳ میلیون کارگر در جهان در پی حوادث و امراض/ ۵ شغل پرخطر
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • خود مراقبتی در فضای مجازی امری ضروری است
  • فرجی: در فصل ۵ «نون خ» هفت نفر دست و پایشان شکست/ صحبت کردن درباره فصل جدید زود است
  • سوژه امسال نون خ لب مرز بود | ۲ خط قرمز مهم که در این سریال رعایت شد
  • «نون خ» چه خط‌قرمزهایی را رعایت کرد؟
  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی