Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار کرمانشاه گفت: در صورتی که مشکلی پیش نیاید تقاطع سپهبد شهید سلیمانی تا ۲۲ بهمن به بهره‌برداری کامل خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سعید طلوعی امروز در حاشیه  بازدید از پروژه تقاطع در حال ساخت سپهبد شهید سلیمانی در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: با وجود مشکلات مالی خوشبختانه پروژه با سرعت مطلوبی در حال پیش رفتن است و امیدواریم تا پایان شهریورماه عرشه‌ها به پایان برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: زیرگذر پروژه را هم داریم که بخاطر وجود معارض تاسیساتی خطوط آب و برق و گاز کمی تاخیر داشت که با همکاری خوب این دستگاه‌های خدمات‌رسان این مسائل هم در حال حل شدن است و ساخت زیرگذر هم همزمان با عرشه‌‌ها تا پایان شهریورماه به پایان می‌رسد و بعد مواردی چون زیباسازی و آسفالت پروژه انجام خواهد شد.

شهردار کرمانشاه گفت: این پروژه ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و پروژه بزرگی در غرب کشور است  که آبروی شهر محسوب می‌شود و در صورتی که مشکلی پیش نیاید تا ۲۲ بهمن به بهره‌برداری کامل خواهد رسید.

طلوعی در پایان، گفت: هر مرحله از پروژه که تمام شود برای رفاه حال شهروندان بازگشایی خواهد شد اما تا تمام مسائل آن چون نورپردازی و آسفالت و گل‌کاری انجام نگیرد آن را افتتاح کامل نخواهیم کرد.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید کرمانشاه رسانه آب شهردار طلوعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۳۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از باند دوم پل هادی آباد کارون

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت:  باند د‌وم و روشنایی پل هادی آباد به جنگیه شهرستان کارون با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت به بهربرداری رسید.

محمد جولانژاد  افزود: پل هادی آباد شهرستان کارون به طول ۳۰۰ متر است که پروژه تکمیل آن شامل اجرای عرشه، اجرای پیاده‌رو، اجرای جانپناه و هندریل، اجرای روکش آسفالت و اجرای روشنایی بود.

وی مدت زمان اجرای این پل را ۶ ماه برشمرد و گفت: پایان اجرای این پروژه به منظور تردد ایمن اهالی منطقه بسیار حائز اهمیت بود.

دیگر خبرها

  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره برداری از راه آهن افغان ترانس در ۲۰۲۷
  • بهره برداری افغان ترانس در ۲۰۲۷
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • آخرین وضعیت مرکز نمایش‌های آئینی «صبا»/ بهره‌برداری مرکز تا پایان امسال
  • بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • بهره برداری از یکصد واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • افتتاح مجتمع آبرسانی شهید سلیمانی
  • ۲ هزار و ۹۵۰ پروژه در خراسان رضوی به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره برداری از باند دوم پل هادی آباد کارون