Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا گوهری روز پنجشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: این طرح در راستای حفاظت از منابع طبیعی کوهستان و جلوگیری از شلوغی و ترافیک در مسیرهای دسترسی اتخاذ شده است.

وی بیان کرد: براین اساس هرگونه تردد با خودرو از ابتدای مسیر "چرچرا" ممنوع است و فقط باغ داران می توانند با خودروهای خود تردد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گوهری افزود: این طرح با همکاری اهالی و اعضای شورایاری منطقه دره مرادبیگ انجام خواهد گرفت.

رییس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی همدان با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی توسط کوهنوردان و طبیعت گردان خاطرنشان کرد: از کوهنوردان درخواست می شود از صعود در شرایط شیوع کرونا پرهیز کنند.

وی افزود: اجرای هرگونه برنامه‌های کوهنوردی و کوهپیمایی عمومی و همایش‌های کوهنوردی مناسبتی جمعی تنها در شهرهای دارای وضعیت عادی و با اعلام ستاد کرونا در ورزش مجاز است بنابراین گروه های صعود باید به این مهم توجه کنند.

گوهری یادآور شد: در صورت هرگونه صعود و فرود نیز فاصله حداقل سه تا پنج متری بین کوهنوردان جهت پیشگیری از سرایت ویروس کرونا و سایر عوامل عفونی باید مد نظر قرار بگیرد.

رییس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی همدان بیان کرد: همچنین باید در کمپینگ و مناطق طبیعی علاوه بر رعایت اصول بهداشتی به ویژه استفاده از سرویس بهداشتی، نزدیک نشدن به منابع آبی از جمله آب های جاری، دریاچه و رودخانه، مورد توجه قرار بگیرد ضمن اینکه از شب مانی در چادر پرهیز شود.

بیش از ۱۰ هزار تن به صورت هفتگی در همدان کوهنوردی می کنند.

برچسب‌ها اکو سیستم کوهستان همدان فدراسیون کوه نوردی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: همدان فدراسیون کوه نوردی همدان فدراسیون کوه نوردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۳۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار نارنجی هواشناسی در کیش/ تردد تمامی شناورهای سبک ممنوع شد

رئیس اداره هواشناسی کیش با اشاره به صدور هشدار نارنجی هواشناسی در این جزیره گفت: تردد تمام شناورهای دریایی سبک و تفریحی در جزیره ممنوع است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از هرمزگان، محمود بهرامی در جمع خبرنگاران با اشاره به صدور هشدار نارنجی هواشناسی در جزیره کیش و ممنوعیت تردد تمام شناورهای دریایی سبک و تفریحی در این جزیره اظهار کرد: بازه زمانی این هشدار از امروز و به مدت ۲۴ ساعت خواهد بود و سرعت تندباد لحظه‌ای در جزیره تا ۵۰ کیلومتر بر ساعت خواهد رسید.

وی خواستار تمهیدات لازم جهت تردد شناورهای مسافربری شد و افزود: پیش‌بینی می‌شود که ارتفاع امواج تا ۲.۵ متر برسد.

رئیس اداره هواشناسی کیش با اشاره به احتمال آسیب به قفس‌های ماهیگیری در منطقه گفت: بارش باران نیز در منطقه پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ایمنا، هشدار نارنجی هواشناسی در صورت احتمال خسارت گسترده صادر می‌شود.

کد خبر 749627

دیگر خبرها

  • ممنوعیت تردد از پل دسترسی به ۵ روستای ثلاث‌باباجانی
  • مازندران از امشب سیلابی می‌شود
  • فعالیت سامانه بارشی امروز در مازندران
  • احتمال رگبار باران رعدو برق و وزش تند باد در مازندران
  • هوای همدان تا شنبه بارانی است
  • هشدار هواشناسی: بارش شدید برف و باران در بیشتر مناطق کوهستانی/ از کوهنوردی بپرهیزید
  • بارش شدید برف و باران در بیشتر مناطق کوهستانی/ از کوهنوردی بپرهیزید
  • احتمال سیلاب و ریزش کوه در محورهای کوهستانی خوزستان/ پیش‌بینی افزایش ۱۵ درصدی تردد
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در کیش/ تردد تمامی شناورهای سبک ممنوع شد
  • وزش تندباد‌های لحظه‌ای و ممنوعیت تردد شناور‌ها در کیش، ۱۲ اردیبهشت