Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@18:25:37 GMT

محل اختفای قاتل فراری بعد از 7سال لو رفت

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۰۳۸۲۵

محل اختفای قاتل فراری بعد از 7سال لو رفت

فرمانده انتظامی استان بوشهر از دستگیری قاتل فراری پس از ۷ سال زندگی مخفیانه توسط ماموران انتظامی در بوشهر خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ سردار خلیل واعظی در تشریح این خبر اظهار کرد: با وصول خبری مبنی بر اینکه قاتل فراری که در سال ۹۲ در شهرستان نیریز استان فارس دست به قتل زده و در شهر چغادک مخفی می باشد، اکیپ ویژه ای از ماموران انتظامی شهرستان بوشهر، بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با تحقیقات و بررسی های انجام شده و اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس، مکان اختفاء قاتل فراری در منزلی واقع در شهر چغادک شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات غافلگریانه دستگیر شد.

این مقام ارشد پلیس تصریح کرد: قاتل در بازجویی های فنی پلیسی به بزه ارتکابی خود اعتراف و بیان داشت در سال ۹۲ پس از حضور در یک نزاع دسته جمعی، فردی را با ضربات چاقو به قتل رساندم  و پس از آن متواری شده به بوشهر نقل مکان کردم.

سردار واعظی با اشاره به اینکه متهم در استان بوشهر در امر قاچاق کالا نیز فعالیت داشته است، خاطر نشان کرد: در بازرسی از محل اختفاء وی ۸۲ طاقه پارچه خارجی قاچاق کشف که ارزش کالاها توسط کارشناسان مربوطه ۳ میلیارد ریال برآورد شد.

فرمانده انتظامی بوشهر با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت، عنوان کرد: پلیس با هرگونه اقدام مجرمانه که منجر به ایجاد نا امنی در جامعه شود به صورت ویژه و مقتدرانه برخورد می کند و از شهروندان نیز انتظار می رود در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوکی مراتب را از طریق ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قتل قاتل بوشهر قاتل فراری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۳۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تیراندازی در خفر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرهنگ حجت‌اله احمدیان اظهارداشت: در پی اعلام خبری مبنی بر یک فقره تیراندازی در یکی از روستا‌های شهرستان خفر، بلافاصله بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و پس از شناسایی مخفیگاه متهم، پس از هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام و وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خفر با بیان این که اسلحه متهم کشف شد، تصریح کرد: پلیس قاطعانه و با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی در سطح شهرستان برخورد خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد هنجارشکنان امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند.

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • قاتل فراری در دام پلیس آگاهی گیلانغرب
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده یک قاچاقچی در یزد
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان ‌
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد