Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی قرایی روز پنجشنبه در نشست برنامه‌ریزی برگزاری جشن قهرمانی بانوان شهرداری بم در لیگ برتر فوتبال بانوان کشور افزود: هفتمین قهرمانی لیگ برتر بانوان را به مجموعه شهرداری بم دستمریزاد می‌گوییم و با وجود اینکه برخی از دستگاه ها و بنگاه های اقتصادی از زیر مسئولیت اجتماعی شانه خالی می کنند، بم یکدل و متحد به وظیفه خود اجتماعی خود عمل کرده که جای افتخار و بسی خوشحالی برای تمامی استان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بم دارای فرهنگ و تمدن بسیار غنی است گفت: اهمیت شهرداری بم به حوزه ورزش به‌ویژه بانوان می تواند به الگوی کشور تبدیل شود.

رییس هیات فوتبال استان کرمان گفت: نگاه هیات فوتبال در ۲ سال گذشته به منطقه شرق استان معطوف شده، متولی کمک‌های سخت افزاری دستگاه های دیگر هستند اما این هیات در برگزاری مسابقات و سختگیری شرکت کنندگان به شرق استان کمک کرده که تیم هایی از این منطقه در مسابقات داشته باشیم.

وی با بیان اینکه هیات فوتبال استان کرمان با تیم بانوان شهرداری بم یکی هستند و ما یک خانواده هستیم تصریح کرد: دغدغه‌های تیم فوتبال شهرداری بم را در قالب جشن قهرمانی باید به گوش استان و مسئولان برسانیم.

وی افزود: افتخار آفرینی بانوان بم را فراموش کردیم و تمامی بخش های استان باید با نیت خیر تیمی برتر را راهی مسابقات کنند که برای استان افتخار آفرینی کند.

قرایی اضافه کرد: سرمربی تیم فوتبال شهرداری بم به عنوان چهره شاخص در بخش بانوان کشور مطرح است و می طلبد کسب عناوین برتر کشور توسط بانوان شهرداری، پررنگ تر شود زیرا این تیم متعلق به بم نیست و افتخاری برای تمامی استان است.

وی گفت: امیدواریم امسال جهش خوبی در مرکز استان برای تجلیل از بانوان افتخارآفرین داشته باشیم که در این راستا با استاندار کرمان و فرمانده سپاه مذاکراتی داشتیم که جشن قهرمانی فوتبال بانوان شهرداری بم با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شود.

رییس هیات فوتبال استان کرمان گفت: مراسمی را برگزار کنیم که نمود عینی بیشتری برای تمامی ایران داشته باشد و اتحاد و یکپارچگی استان کرمان را به فدراسیون برساند که در سال آینده جایگاهی بهتر در فوتبال کشور داشته باشیم.

وی بیان داشت: جشن قهرمانی فوتبال شهرداری بم باید به گونه ای باشد که نام و پرچم فوتبال استان کرمان را در کشور مطرح کند و نمود عینی در فوتبال کشور بیابد.

کرمان قطب جدید فوتبال کشور می‌شود

نایب رییس هیات فوتبال نیز ضمن تبریک قهرمانی لیگ برتر به تیم فوتبال بانوان شهرداری بم گفت: کارنامه خوبی در فوتبال داریم و امسال تیم فوتبال بانوان شهرداری بم و سیرجان افتخاراتی کسب کردند و به لطف خداوند قطب جدیدی در فوتبال کشور می شویم.

محسن سلاجقه افزود: پیروزی در مسابقات روز یکشنبه هفته آینده موجب می شود که سه تیم لیگ برتری داشته باشیم.

وی ادامه داد: ۵۵ تیم استان کرمان در سطح کشوری فوتبال بازی می کنند و پس از خوزستان و تهران پایتخت سوم فوتبال کشور هستیم و علت کسب این موفقیت ریاست هیات فوتبال استان بوده که تمرکزی ویژه به افتخارآفرینان فوتبال به ویژه در بخش بانوان دارد.

وی اظهار داشت: سال گذشته قهرمانی در اصفهان رقم خورد و امسال برای جشن قهرمانی کاری در خور نام تیم و شهر بم انجام می‌دهیم و فعالیت‌های مثمر ثمری در این زمینه انجام دهیم.

برچسب‌ها فوتبال کرمان وزارت ورزش و جوانان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال کرمان وزارت ورزش و جوانان فوتبال کرمان وزارت ورزش و جوانان فوتبال استان کرمان بانوان شهرداری بم هیات فوتبال استان رییس هیات فوتبال فوتبال بانوان فوتبال کشور داشته باشیم جشن قهرمانی تیم فوتبال لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۴۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل بازسازی جاده شهداد - نهبندان زیر ذره بین دادستانی کرمان

   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان،  دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان در نشست مشترک با مسئولان بخش گلباف از توابع کرمان با اشاره به طرح نا تمام آسفالت جاده از محور بم به گلباف و گلباف به شهداد و نهبندان از سال ٨٣  افزود: متأسفانه با وجود اتمام مهلت پیش بینی شده برای اجراء، دو جاده به طول ٢٠ کیلومتر چندین سال معطل مانده و همچنین  با آسفالت جاده  سختگذر حسن آباد به سیرچ به طول ۶ کیلومتر بسیاری از مشکلات مردم منطقه  رفع می شود.

 مهدی بخشی افزود:  در  تکمیل  نشدن  طرح آسفالت جاده شهداد به نهبندان، قصور و ترک فعل  بررسی می شود.

شایان ذکر است  قرار شد: جلسه‌ای با حضور مسئولان اجرائی استان  برای رفع سایر مشکلات مطرح شده از جمله در آستانه تعطیلی قرار گرفتن دانشگاه پیام نور گلباف، تخصیص بخشی از کویر گلباف به شهرستان بم، ضرورت  اختصاص یک دستگاه بولدوزر برای پهنه بندی مناطق سیلابی، تأخیر در اجرای کامل طرح نهضت ملی مسکن در گلباف و ... برگزار شود.

 

دیگر خبرها

  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • انتخاب رییس هیات قایقرانی خوزستان
  • سقوط شهرداری بم به لیگ ۳
  • تکمیل بازسازی جاده شهداد - نهبندان زیر ذره بین دادستانی کرمان
  • شادابی و طراوت در حوزه ورزش کارگری استان مرکزی ایجاد شود
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • پیام تبریک اینفانتینو و شیخ سلمان برای قهرمانی فوتسال ایران در آسیا + عکس
  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • رییس‌جمهور قهرمانی فوتسال ایران در آسیا را تبریک گفت