Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، مهران اوچی اردبیلی روز پنجشنبه در جریان بازدید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل از این مرکز اظهارداشت: در حال حاضر انتقال دانش فنی پژوهشگاه رویان به مرکز درمان ناباروری قفقاز جهاد دانشگاهی اردبیل منجر به رفع دغدغه‌های استانی در این حوزه شده است.

او افزود: مرکز درمان ناباروری قفقاز جهاد دانشگاهی با ۲ اتاق عمل، کلینیک تخصصی مردان و زنان، آزمایشگاه‌های تشخیص طبی، جنین‌شناسی و ژنتیک، بخش جراحی محدود و سرپایی، مراکز مشاوره ژنتیک، مامایی، تغذیه و روانشناسی جزو ظرفیت‌های استان برای ارتقای بخش سلامت استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: توسعه فضای فیزیکی این مرکز می‌تواند به ارائه بهتر خدمات بهداشتی و درمانی به مراجعه‌کنندگان منجر شود.

وی تشریح کرد: فعالیت در زمینه سلامت باروری و تلاش برای ایجاد ساختار و بسترهای مناسب جهت تسهیل درمان زوج‌های نابارور در استان  امری ضروری بوده و با توجه به میزان بالای ناباروری در استان، این نهاد با بهره‌مندی از ظرفیت متخصصان دوره‌دیده پژوهشگاه رویان و استفاده از تجهیزات روز اقدام به رفع مشکل زوجین نابارور کرده است.

اوچی اردبیلی همچنین افزود: نتایج عملکرد و میزان موفقیت استفاده از روش‌های کمک باروری مرکز درمان ناباروری قفقاز جهاد دانشگاهی استان اردبیل مطابق با پروتکل‌های جهانی و کشوری است و این مرکز برای درمان زوجین نابارور از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل هم در این بازدید از ایجاد مرکز درمان ناباروری و اقدامات انجام یافته در تامین نیروی انسانی متخصص و تجهیزات به روز توسط جها دانشگاهی در استان قدردانی کرد.

سیدناصر اسحاقی افزود: جهاد دانشگاهی در انجام رسالت فرهنگی خود نیز به خوبی عمل کرده و توانسته از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی استان و معتمدین شهری برای تحقق اهداف فرهنگی استان بهره‌مند شود.

او با بیان اینکه ورود جهاد دانشگاهی به حوزه گردشگری سلامت زمینه موفقیت و توسعه استان را رقم خواهد زد، اظهارداشت: نتایج عملکرد و فعالیت مرکز درمان ناباروری قفقاز جهاد دانشگاهی در استان بسیار مطلوب است و توانسته بسیاری از مشکلات و مسائل زوجین را برطرف کند.

برچسب‌ها سازمان جهاد دانشگاهی اردبیل ناباروری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان جهاد دانشگاهی اردبیل ناباروری سازمان جهاد دانشگاهی اردبیل ناباروری مرکز درمان ناباروری قفقاز جهاد دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۵۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردبیل در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو ۲۰۲۴

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل استان اردبیل هم در این نمایشگاه توانمندی های صادراتی خود را به نمایش خواهد گذاشت.
غرفه استان اردبیل در سالن شماره ۴۱ مرکز نمایشگاه‌های بین المللی تهران و غرفه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اردبیل هم در سالن شماره ۳۵ نمایشگاه/ میزبان بازدیدکنندگان است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل
  • دانشجویان خود را نسبت به مسائل روز دخیل بدانند
  • اردبیل در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • مسابقات ملی «سدید»‌ بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی در دانشجویان است
  • تمدید مهلت ثبت‌نام دانشجویان دانشگاه‌های تهران برای شرکت در مسابقه ملی «سدید»
  • ۴.۵ میلیون زوج نابارور تحت پوشش بیمه قرار گرفتند
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • عزم کشت و صنعت مغان برای تبدیل شدن به مرکز تولید بذر صیفی‌جات
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد