Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@07:43:59 GMT

آغاز تحقیقات جدید در مورد تخلفات اینفانتینو

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۰۵۸۸۰

آغاز تحقیقات جدید در مورد تخلفات اینفانتینو

در سوئیس برای جانی اینفانتینو رئیس فیفا پرونده ای تشکیل داده اند که در نهایت ممکن است باعث برکناری او از ریاست اتحادیه جهانی فوتبال شود.

 

به گزارش "ورزش سه"، جانی اینفانتینو سال 2015 در پی استعفای جنجالی بلاتر از ریاست فیفا پس از افشای فساد سازمانی در نهاد حاکم بر فوتبال، جانشین او شد. از آن زمان تا به الان این مرد سوئیسی طرح‌هایی همچون 48 تیمی کردن جان جهانی و افزایش تعداد جام جهانی زنان به 32 تیم و تغییر شیوه برگزاری جام جهانی باشگاه‌ها را مطرح و مصوب کرده است اما کسی که خود در پی فساد رئیس قبلی بر راس کار قرار گرفت، حالا با اتهاماتی روبرو شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

دادستانی سوئیس پرونده ای علیه جانی اینفانتینو تشکیل داده است که در آن او متهم به زو و بند با دادستان کل سوئیس "مایکل لائوبر" است و به نحوی باعث شده تا او از اختیاراتش سو استفاده کند.

هفته گذشته و پس از اینکه ملاقات مخفیانه لائوبر و اینفانتینو فاش شد، از وی خواسته شده تا از سمتش به عنوان دادستان کل سوئیس کنار برود. از دفتر او بود که پرونده های فساد فیفا در دوران بلاتر افشا شده بود اما حالا و او و اینفانتینو در مظان اتهام قرار دارند.

 

 

 

 

استفان کلر به عنوان دادستان ویژه برای بررسی شکایت علیه اینفانتینو ، لائوبر و افراد دیگر منصوب شده است. کلر در بیانیه شورای فدرال سوئیس آورده است که در این پرونده نشانه های مجرمانه یافت شده. هم اینفانتینو و هم لائوبر اتهامات وارده را از اساس تکذیب کرده اند.

 

 

فیفا جانی اینفانتینو(رئیس فیفا)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فیفا جانی اینفانتینو رئیس فیفا جانی اینفانتینو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۵۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حبس و جزای نقدی بیش از ۷۴ میلیارد ریالی دو متهم پرونده اخلال در نظام توزیع دارویی آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،دکتر ناصر عتباتی با اعلام این خبر بیان داشت: برابر گزارش و تحقیقات نهاد‌های امنیتی استان مبنی بر فعالیت باند گسترده و سازمان یافته قاچاق دارو در سطح استان دو نفر از عناصر اصلی و توزیع کننده خارج از شبکه دارو در سطح استان و برخی مناطق کشور مورد شناسایی قرار گرفت و متهمین دستگیر و تحت نظر مقام قضایی قرار گرفتند. 
عتباتی ادامه داد: با پایان تحقیقات مقدماتی، موضوع اتهامی در یکی از شعب دادگاه انقلاب ارومیه مورد رسیدگی قرار گرفته که رئیس شعبه با استناد به دلایل و مدارک موجود در پرونده بزه ارتکابی توسط متهمین محرز و هر یک از متهمین را به مجازات‌های حبس و بیش از ۷۴ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم نمود.

دیگر خبرها

  • بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد
  • حبس و جزای نقدی بیش از ۷۴ میلیارد ریالی دو متهم پرونده اخلال در نظام توزیع دارویی آذربایجان غربی
  • «گشت ارشاد مدیران»؛ یک وعده شبه احمدی نژادی دیگر در دولت رئیسی /فسادها و تخلفات در سکوت فراموش می‌شوند؟
  • هشدار نسبت به برخورد قضایی با تخلفات شهری
  • سازمان ملل: اسرائیل مدرکی ارائه نکرد و پرونده یکی از کارکنان آنروا بسته شد
  • آرامکو عربستان شریک تجاری فیفا در جام جهانی ۲۰۲۶
  • ‏عربستان اسپانسر اصلی فیفا شد!‏
  • ‏عربستان اسپانسر اصلی فیفا شد!‏ + جزئیات قرارداد
  • آرامکوی عربستان حامی مالی فیفا شد
  • عربستان اسپانسر فیفا شد!‏