Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-06@14:21:31 GMT

رونالدو بی خیال کفش طلا شود؟

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۰۵۹۹۲

رونالدو بی خیال کفش طلا شود؟

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس در گلزنی برابر کالیاری ناکام ماند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

چیرو ایموبیله در دیدار دیشب لاتزیو مقابل برشا موفق به گلزنی شد تا با گذر از سد رکورد ۳۴ گل رابرت لوانوفسکی، بخت اول دریافت جایزه کفش طلای اروپا لقب بگیرد. حالا تنها رقیب او رونالدو است که او نیز در بازی دیشب مقابل کالیاری نتوانست گلزنی کند و حالا با ۳۱ گل در رده سوم این رده بندی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما ستاره ۳۵ ساله پرتغالی در بازی دیشب از همان ابتدا انگیزه بالایی برای گلزنی داشت و بارها برای باز کردن دروازه حریف تلاش کرد، اما بی انگیزگی در ساق پای بازیکنان یوونتوس مشهود بود و در واقع به نظر می رسید تنها این رونالدو است که برای رسیدن به ایموبیله از نظر شخصی انگیزه دارد.

در نیمه دوم رونالدو بسیار کلافه و عصبانی به نظر می رسید و معمولا بعد از هر ارسال و یا از دست رفتن موقعیت شاهد واکنشی توام با عصبانیت از این بازیکن بودیم. در اواخر بازی چند بار رونالدو از فواصلی دور شخصا برای باز کردن دروازه کالیاری اقدام کرد که به نتیجه نرسید. یوونتوس در هفته آخر سری آ باید به مصاف رم برود و به ثمر رساندن چهار گل توسط رونالدو برای رسیدن به ایمویبله ۳۵ گله تقریبا چیزی شبیه به معجزه است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: یوونتوس ستاره پرتغالی یوونتوس کریستیانو رونالدو یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۵۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلزنی دوباره مهدی طارمی برای پورتو

تیم فوتبال پورتو شب گذشته (شنبه) در هفته سی‌و دوم لیگ برتر پرتغال میزبانش چاوز را با نتیجه ۳ بر صفر شکست داد. مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو که در ترکیب اصلی قرار داشت آخرین گل بازی را در دقیقه ۷۳ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. او علاوه بر این، در دقیقه ۱+۴۵ پاس گل دوم تیمش را هم به اوانیلسون داد. گل نخست پورتو نیز در دقیقه ۲۷ توسی چیکو کنسیسائو به ثمر رسید. پیروزی پورتو در شرایطی رقم خورد که حریفش از دقیقه ۲۸ با اخراج جونیور پیوس در سمت چپ خط دفاعی، ۱۰ نفره به بازی ادامه داد. طارمی تا دقیقه ۸۳ در میدان حضور داشت و جای خود را به گونسالو بورگس داد.

پورتو با این نتیجه ۷۶ امتیازی شد تا جایگاهش در رده سوم جدول لیگ برتر پرتغال را تثبیت کند. طارمی و یارانش هیچ شانسی برای به پایان رساندن لیگ در جایگاهی بالاتر از این ندارند و سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده را هم از دست داده‌اند. ماندن در رده سوم جدول، اما پورتو را به مرحله گروهی فصل آینده لیگ اروپا خواهد برد.

دیگر خبرها

  • الساندرو فلورنتزی و گلزنی در سری آ بعد از ۷۲۸ روز
  • امباپه خیال هواداران تیمش را راحت کرد
  • آمار باورنکردنی: با صلاح خیال‌تان راحت باشد!
  • ام‌باپه خیال هواداران PSG را راحت کرد
  • ام‌باپه خیال هواداران PSG  را راحت کرد
  • پاسخ بی‌رحمانه کین به هالند: بچه لوس و ننر!‏
  • توقف میلان مقابل جنوا در ماراتن گلزنی سن‌سیرو
  • ۱۰ گلزن فعال تاریخ لیگ قهرمانان
  • گلزنی دوباره مهدی طارمی برای پورتو
  • خیال نکونام بابت خط دفاعی راحت شد (عکس)