Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی ملکی شهردار اندیشه اعلام کردکلیه بهره‌برداران از اماکن واقع در بوستان های تحت نظر سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری اندیشه با مساعدت اعضای محترم شورای اسلامی از پرداخت چهار ماه اجاره معاف گردیدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ علی ملکی شهردار اندیشه اعلام کرد: کلیه بهره‌برداران از اماکن واقع در بوستان های تحت نظر سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری اندیشه با مساعدت اعضای محترم شورای اسلامی از پرداخت چهار ماه اجاره معاف گردیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود شیوع ویروس کرونا تحولات بسیار گسترده در اقتصاد به همراه داشته و اغلب کسب و کارها و اصناف دچار چالش جدی گردیدند در این میان سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری اندیشه به جهت همراهی و همیاری با بهره برداران واحدهای صنفی با اخذ مجوز از شورای محترم اسلامی شهر، اجاره ای بهره‌برداران واحد مذکور واقع در بوستان های شهر اندیشه  دریافت نخواهدشد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بهره برداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۶۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزیابی ایمنی بیش از هزار بوستان در تهران

با توجه به حضور گسترده شهروندان در ایام بهاری در بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران طرح بازرسی HSE از بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران توسط ادارت HSE واحد‌های تابعه شهرداری تهران با نظارت مستمر دبیرخانه HSE اجرا شد.

در این طرح تعداد ۱۴۸۵ بوستان مورد بازرسی تخصصی HSE قرار گرفت و با در نظر گرفتن مخاطرات و الزمات قانونی تعداد ۱۵۶۱۴ عدم انطباق (موارد ناایمن) شناسایی شد که بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته از تعداد مذکور ۷۷۷۷ مورد رفع و باقیمانده در دست پیگیری است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • اقدامات سازمان بوستان‌ها برای مبارزه با سفیدبالک‌ها در فصل بهار
  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره‌برداری بوستان بزرگ شهر در یزد
  • از نصب سردیس شهدا و مفاخر تا نورپردازی ورودی‌ها و نقاط مختلف شیراز
  • شهربازی نوستالژی قمی‌ها در یک قدمی بهره‌برداری
  • آغاز برداشت گل محمدی از فضای سبز شهری قم
  •  از نصب سردیس شهدا و مفاخر تا نورپردازی ورودی‌ها و نقاط مختلف شیراز
  • آمادگی صندوق احیاء و بهره‌برداری از اماکن تاریخی برای همکاری در احیا بافت تاریخی گرگان
  • تداوم ساخت پارکینگ در محلات کم برخوردار و دارای معابر باریک و فشرده
  • ارزیابی ایمنی بیش از هزار بوستان در تهران
  • ارزیابی ایمنی بیش از ۱۰۰۰ بوستان در تهران