Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@20:29:40 GMT

سامانه قدیم بیمه بیکاری مسدود شد

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۰۶۳۱۲

سامانه قدیم بیمه بیکاری مسدود شد

ایسنا/یزد مدیر روابط کار تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد از مسدود شدن سامانه قدیم بیمه بیکاری خبر داد و گفت: متقاضیانی که بیمه بیکاری آنها تداوم دارد و یا خواهان دریافت آن هستند به سامانه جدید مراجعه کنند.

«محمدجواد حیدری» با بیان این که در راستای تحقق دولت الکترونیک زیرسامانه بیمه بیکاری از سامانه جامع روابط کار پس از طی دوره اجرای آزمایشی در پنج استان، قابلیت استفاده در سطح کشور را پیدا کرد، در این باره تصریح کرد: سامانه ثبت درخواست بیمه بیکاری که در ایام کرونا راه اندازی شده بود، از پنجم مرداد مسدود شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: متقاضیان بیمه بیکاری از این پس برای ثبت درخواست خود باید به زیرسامانه بیمه بیکاری از سامانه جامع روابط کار به نشانی prkar.mcls.gov.ir مراجعه کنند. 

مدیر روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تاکید کرد: کسانی که در سامانه قدیم بیمه بیکاری درخواست خود را به ثبت رسانده‌اند، اطلاعات آنها به سامانه جدید انتقال داده میشود ولی برای تداوم مقرری بیمه بیکاری باید برای بارگذاری مدارک و احتمالا تغییرات به سامانه جدید مراجعه کنند.

وی با اشاره به این که کارگران و کارفرمایانی که خواهان استفاده از سامانه جامع روابط کار هستند در ابتدا باید با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت و احراز هویت نام کاربری و رمز عبور دریافت کنند، گفت: پس از احراز هویت نام کاربری و رمز عبور برای شخص و یا شرکت پیامک می‌شود و افراد با حضور در سامانه جامع روابط کار و ورود به کارپوشه شخصی می توانند از خدمات این سامانه برای ثبت درخواست خود استفاده کنند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد، حیدری در پایان خاطرننشان کرد: تمام کارگران و کارفرمایان لازم است فقط یک بار برای احراز هویت به دفاتر پیشخوان  دولت مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی تعاون كار و رفاه اجتماعي يزد روابط کار بیمه بیکاری کرونا سامانه جامع روابط کار بیمه بیکاری مراجعه کنند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۶۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر جالب و کمتر دیده شده از تهران قدیم/ عکس

به گزارش خبرآنلاین، تصاویر زیر مربوط به تهران در سال‌های دور هستند، در این تصاویر از اتوبوس‌های دو طبقه گرفته تا خیابان برفی و همچنین کیوسک‌های قدیمی تلفن دیده می‌شود.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899212

دیگر خبرها

  • بیمه ۵ دهک روستاییان به صورت سیستمی تمدید می شود
  • تمدید خودکار بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • تمدید اعتبار سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • تمدید سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و پنج دهک درآمدی به صورت سیستمی تمدید می‌شود
  • تصاویر جالب و کمتر دیده شده از تهران قدیم/ عکس
  • رنگین شدن سفره بیکاران در گروی افزایش بیمه بیکاری
  • نشان‌دار شدن ۱۳۹۱ زوج نابارور در سامانه بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای این پایه‌ها آغاز شد | دانش آموزان به این سایت مراجعه کنند
  • محور گنبد- کلاله مسدود شد/ ریزش برف در توسکستان