Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعی از فعالان فضای مجازی اردبیل با راه اندازی طوفان توییتری خواستار ورود مجمع نمایندگان استان اربیل به پرونده کشت و صنعت مغان شده و اعلام داشتند؛ اصل ۴۴ در مورد پرونده کشت و صنعت مغان به درستی اجرا نشده و این معامله به دلیل غارت بیت المال باید ابطال شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سبلان‌ما، جمعی از فعالان فضای مجازی اردبیل با راه اندازی طوفان توییتری خواستار ورود مجمع نمایندگان استان اردبیل به پرونده کشت و صنعت مغان شده و اعلام داشتند؛ اصل ۴۴ در مورد پرونده کشت و صنعت مغان به درستی اجرا نشده و این معامله به دلیل غارت بیت المال باید ابطال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میلاد بیغاله دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار سبلان ما با بیان اینکه جمعی از اعضای شورای تبین مواضع برای بررسی میدانی و فعالیت های کشت و صنعت مغان چندی پیش به پارس آباد مغان سفر کرده بودند، گفت: در بازدید از مجموعه کشت و صنعت و مشاهده عینی وضعیت مجموعه، پای صحبت های مردم منطقه نیز نشستیم و برای تیم بازدید کننده مسجل شد که این مجموعه عظیم به قیمت بسیار ناچیز واگذار شده است.

وی با بیان اینکه اجازه نخواهیم داد ثروت ملی مردم منطقه به غارت رفته و به تامین کننده مواد اولیه شرکتی دیگر تبدیل شود از مجمع نمایندگان استان خواست با ورود به پرونده کشت و صنعت مغان از تضییع حقوق استانو ثروت ملی منطقه جلوگیری کنند.

انتهای پیام/

   

 

منبع: دانا

کلیدواژه: پرونده کشت و صنعت مغان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۶۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک مدرسه غیر انتفاعی به دلیل اضافه دریافتی ۲۰ میلیارد جریمه شد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی رحیمی آذر مدیرکل تعزیرات حکومتی اردبیل گفت: پرونده یک مدرسه غیرانتفاعی در اردبیل که ۹۲۲ میلیون ریال وجه اضافه برای ثبت نام از اولیای ۴۰ نفر از دانش آموزان دریافت کرده بود در شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی شهر اردبیل رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی اردبیل افزود: شعبه پس از بررسی مستندات و با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ممهور کردن پروانه واحد به تخلف اول، مدیر مدرسه را با استفاده از مصوبه شورای عالی اقتصادی سران قوا به پرداخت ۲۳ میلیارد و ۵۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲۵ برابر ارزش ریالی تخلف محکوم کرد.

رحیمی آذر گفت: در گشت مشترک اداره صمت و و آموزش و پرورش، این تخلف مشاهده و پرونده آن برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

کد خبر 6090727

دیگر خبرها

  • فرهنگ مردمی سپاس از معلم نهادینه شود
  • پای دیوان عدالت اداری به مصوبه دستمزد باز شد
  • راهکار سخنگوی قوه قضاییه برای خروج دیدارهای مردمی از حالت تشریفاتی
  • تشکیل سه پرونده برای بررسی امکان ابطال مصوبه حقوق و دستمزد کارگری ۱۴۰۳ / تبدیل حکم اعدام بابک زنجانی به ۲۰ سال حبس
  • افغانستان در راه رسیدن به خودکفایی
  • آغاز طرح مدیریت مکانیزه پارک حاشیه ای خودرو در اردبیل
  • جریمه میلیاردی برای پزشک متخلف در اردبیل صادر شد
  • جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل
  • بسیاری از مدیران صنعت پتروپالایشگاهی به دنبال سرمایه گذاری «دولتی» هستند تا «مردمی»
  • یک مدرسه غیر انتفاعی به دلیل اضافه دریافتی ۲۰ میلیارد جریمه شد