Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@23:25:19 GMT

جمع آوری کمک مومنانه در زرند

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۰۷۲۶۶

جمع آوری کمک مومنانه در زرند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، جلسه هماهنگی دومین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه در شهرستان زرند به حضور علی صادق زاده فرماندار و بخشداران تابعه، سرهنگ پاسدار اکبر کردی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه، جمعی از مسئولین اجرایی و نمایندگان صنایع و معادن شهرستان در محل فرمانداری تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی صادق زاده فرماندار زرند در این جلسه با بیان این موضوع که مرحله اول رزمایش کمک‌های مومنانه در شهرستان با تهیه ۵ هزار بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، اغلب با کمک‌های عامه مردم قدرشناس و خیر زرندی، مفتخرانه برگزار شد، گفت: در مرحله دوم این رزمایش مورد تاکید مقام معظم رهبری به جهت حمایت از جامعه تحت پوشش دستگاه‌های حمایتی و افرادی که در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی کسب و کار خود را از دست داده اند، باشکو هتر از مرحله اول باید برگزار گردد.

او ،تمامی دستگاه‌های اجرایی، بخشداران، دهیاران و صنایع و معادن شهرستان را موظف به همکاری و مشارکت در مرحله دوم این رزمایش دانست و خواستار بهره گیری و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های رسانه‌ای و فضای مجازی جهت جلب و جذب مشارکت‌های خیرین و مردم همیشه در صحنه زرند شد تا بار دیگر همچون مرحله اول، نام شهرستان زرند در سطح استان کرمان به خوبی بدرخشد.

فرماندار شهرستان زرند بیان داشت: صنایع و معادن، ادارات دولتی، صاحبان سرمایه و اصناف و همچنین همشهریان زرندی در تمامی صحنه‌های انقلاب و در شرایط بروز بحران‌ها با اقتدار و تمام توان در صحنه حاضر بوده اند و امروز نیز در کنار تمام مشکلات اقتصادی روز جامعه صحنه را خالی نکرده و پای ثابت کمک‌های مومنانه و خیرخواهانه هستند و خواهند بود که با همت، اراده و تدبیر، همدلی و همراهی از بحران شیوع ویروس منحوس کرونا نیز عبور خواهیم کرد.

نماینده عالی دولت بار دیگر بر پیروی از منویات مقام معظم رهبری و مشارکت در این امر خداپسندانه جهت تسکینی بر آلام اقشار آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا تاکید کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان زرند دراین جلسه گفت: در راستای مرحله دوم رزمایش کمک‌های مومنانه در شهرستان، اجرای طرح هر پایگاه بسیج یک قربانی به نیت سردار دل‌ها در روز عید قربان در زرند برگزارمی شود.

او با اشاره به ابتکار سپاه ثارالله استان کرمان در مرحله دوم این رزمایش افزود: هر پایگاه و حوزه بسیج در روز عید قربان و آغاز دهه ولایت، یک قربانی به نیت شهید حاج قاسم سلیمانی برای کمک به آسیب دیدگان از ویروس منحوس کرونا قربانی و توزیع می‌کند.

سرهنگ پاسدار کردی با بیان اینکه در مرحله اول این رزمایش بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک مومنانه در قالب ۵ هزار بسته معیشتی به خانواده‌های نیازمند شناسایی شده تعلق گرفت، بیان داشت: مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در قالب سه مرحله در دستور کار قرار دارد که مرحله اول آن از اعیاد قربان تا غدیر دهه امامت، مرحله دوم دهه اول محرم الحرام و مرحله سوم دهه آخر ماه صفر است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان از اعلام آمادگی بیش از ۱۸۰ پایگاه و حوزه فعال بسیج در سطح شهرستان جهت شرکت در این طرح به نیت و یاد سردار دل‌ها خبر داد و گفت: فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج زرند تعدادی سردخانه در سطح شهر زرند جهت تحویل گوشت قربانی در روز عید قربان از همشهریان و خیرین و توزیع آن در روز بعد بین خانواده‌های نیازمند از قبل شناسایی شده، دایر کرده است.

او از همشهریان و خیرین زرندی می خواهیم نذورات غیر نقدی و قربانی‌های خود را در روز عید سعید قربان به پایگاه ها، حوزه‌های مقاومت و رده‌های بسیج محله و یا روستای خود تحویل تا در اختیار خانواده‌هایی که نیازمند هستند قرار دهیم.

سرهنگ پاسدار کردی در پایان افزود: شرکت‌کنندگان در این طرح می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت "۶۲۷۳۸۱۱۱۵۰۵۹۵۲۳۶" نزد بانک انصار به نام کمک‌های مومنانه واریز کنند.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمک های مردمی کمک مومنانه ناحیه مقاومت بسیج کمک های مومنانه شهرستان زرند رزمایش کمک روز عید عید قربان مرحله دوم مرحله اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۷۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون نهایی طرح ملی «زندگی با آیه ها» در آستارا برگزار شد

حسینعلی رضا زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر طرح «زندگی با آیه‌ها» را فرصتی برای ترویج و تبیین آموزه‌های قرآن کریم در جامعه دانست و اظهار کرد: این طرح با هدف تبیین ۳۰ آیه زندگی‌ساز قرآن کریم با هدف ایجاد یک حرکت ملی با هم‌افزایی تمام ظرفیت‌های مردمی و رسمی آغاز شد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی آستارا افزود: این طرح همزمان با سراسر کشور در شهرستان آستارا نیز پیگیری شد و به حول و قوه الهی با اهتمام همه آحاد مردم و مجموعه ها و نهادها در ۴ مرحله رقم خورد.

وی ادامه داد: در مرحله دوم این طرح در ماه مبارک رمضان اقدامات خوبی انجام شد و از ظرفیت صداوسیما، فضای مجازی، شبکه مبلغان به ویژه جلسات جزء خوانی قرآن کریم برای به سمع و نظر رساندن قرآن به مردم استفاده شد بطوریکه که حدود ۵۰۰۰ نفر از جمعیت شهرستان آستارا پای درس قرآن نشستند.

حجت الاسلام رضا زاده با اشاره به اجرای مرحله سوم طرح مسطورا در شهرستان آستارا گفت: مرحله سوم با برگزاری آزمون نهایی طرح مسطورا پس از اعلام عمومی در سطح شهرستان در مسجد حضرت فاطمه زهرا (س) این شهرستان برگزار شد.

وی افزود: این آزمون با حضور ۵۰۰ نفر از اقشار مختلف مردم شامل دانش آموزان، روحانیون، کارمندان، بازاریان، معلمان و… با هدف یادآوری آیات فوق و تجلیل از برترین شرکت کنندگان در طرح فوق برگزار شد که پس از اعلام نتایج با هدایای نفیس از آنها قدردانی خواهد شد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی آستارا با بیان اینکه بیش از ۴۰۰ نفر نیز در مسابقات سراسری این طرح شرکت کردند، افزود: حدود ۱۰۰۰ نفر در شهرستان حافظ این ۳۰ آیه بودند.

وی از اجرای مرحله چهارم این مرحله در آینده نزدیک خبر داد و گفت: مرحله چهارم این طرح با هدف آشنایی بیشتر کنشگران قرآنی با بحث آموزه های قرآن برای زندگی است که با ایجاد نظام اندیشه‌ای و فکری و کنشگری در زمینه تعلیم کتاب براساس کتاب طرح کلی و عمل به قرآن با برگزاری دوره‌های آموزشی آنلاین و آفلاین برگزار می شود.

حجت‌الاسلام رضازاده گفتمان سازی قرآنی و تبدیل مفاهیم منتخب قرآن کریم به باورها، اندیشه‌ها و رفتارهای عملی بین همه اقشار مردم را از نتایج اجرای طرح زندگی با آیه‌ها در شهرستان آستارا دانست و گفت: قطعاً این طرح می تواند زمینه‌ساز ایجاد جامعه قرآنی در کشور باشد.

کد خبر 6092510

دیگر خبرها

  • از لزوم جدیت در تفکیک زباله، تا سهم فاضلاب خانگی در آلودگی رودخانه های رشت
  • رزمایش اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود
  • تقدیر از معدنچیان زغالسنگ در شهرستان زرند
  • ۴۰ برنامه هفته بسیج کارگری در چالوس برگزار می‌شود
  • آزمون نهایی طرح ملی «زندگی با آیه ها» در آستارا برگزار شد
  • تجلیل متفاوت و بی نظیر از کارگران در شهرستان زرند
  • پیش‌بینی ۲۳۰ شعبه أخذ رأی در مرحله دوم انتخابات گنبدکاووس
  • راور، بافت و زرند شوراهای اسلامی نمونه استان کرمان شدند
  • دستگاه های حمایتی از خسارت دیدگان سیل اخیر زرند حمایت کنند
  • موتور پمپ‌های غیرمجاز روی رود قره آغاج قیر و کارزین جمع‌آوری شدند