Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی اکبر اسماعیلی عصر پنجشنبه در نشست با نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مواضع مردمی و انقلابی مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی ستودنی است.

وی رفع مشکل اشتغال در سطح استان را یک ضرورت دانست و ادامه داد: استان بوشهر با این همه منابع رو زمینی و زیر زمینی نباید مشکل اشتغال داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر اضافه کرد: امید است که با همت نمایندگان استان، مردم به زودی طعم خوش مجلس انقلابی، کارآمد و دغدغه مند نسبت به معیشت مردم را بچشند.

وی خاطرنشان کرد: انتظار حوزه علمیه خواهران استان تحقق مطالبات به حق مردم و جوانان نجیب استان در این مسئله است.

اسماعیلی تاکید کرد: همانطور که استان بوشهر در تأمین منابع انرژی کشور سهم عظیمی دارد حل مشکل آب استان باید یک‌بار برای همیشه حل شود و هیچ نگرانی در این زمینه نباید وجود داشته باشد.

وی با ذکر ظرفیت‌های فرهنگی و اجتماعی حوزه علمیه خواهران استان بوشهر و پویایی طلاب و اساتید افزود: همه این ظرفیت‌ها را می‌توان با کمک نمایندگان برنامه ریزی کنیم تا شاهد آثار آن در استان و کشور باشیم.

کد خبر 4987216

منبع: مهر

کلیدواژه: دشتستان بوشهر حوزه علمیه بوشهر ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین گرگان شهرکرد عید سعید قربان ستاد مقابله با کرونا اقامه نماز جمعه ازدواج بیرجند ماه محرم کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۷۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود شهریارِ مهدی طارمی به لیگ دسته اول فوتبال جوانان

تیمی با مالکیت مهدی طارمی ستاره بوشهری در یک سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرد بعد از قهرمانی در لیگ بزرگسالان استان بوشهر به دستاورد جدیدی دست یافت.

مسابقات فوتبال زیر گروه مناطق کشور به میزبانی باشگاه شهریار بوشهر با حضور ۵ تیم برگزار شد.

باقر زنگنه و‌ دوستانش از لیگ جوانان استان بوشهر استارت زدند و بعد از حدود یازده ماه در ورزشگاه شهید مهدوی جشن صعود به لیگ یک را برگزار کردند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • ۶۰ هزار شغل در استان بوشهر ایجاد شد/ رونق کسب‌وکارها در سال جاری
  • لزوم ورود حوزه علمیه به عرصه درختکاری و حفظ منابع طبیعی
  • توزیع عادلانه امکانات؛ رمز اصلاح حاشیه‌نشینی در مشهد
  • لزوم انسجام روحانیت و نیروهای انقلابی/ آینده روشنی پیش رو داریم
  • مجلس دوازدهم باید به بهبود معیشت مردم بپردازد
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • صعود شهریارِ مهدی طارمی به لیگ دسته اول فوتبال جوانان
  • صعود تیم مهدی طارمی به لیگ دسته اول جوانان ایران
  • عضو مجلس خبرگان: دشمن از فضای مجازی به عنوان قتلگاه جوانان استفاده می‌کند
  • دغدغه مردم در حوزه اشتغال است