Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@02:17:14 GMT

ایستگاه پمپاژ اسماعیل‌آباد در ایستگاه پایانی

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۰۷۵۳۹

ایستگاه پمپاژ اسماعیل‌آباد در ایستگاه پایانی

ایسنا/لرستان مدیرعامل آب منطقه‌ای لرستان گفت: ایستگاه پمپاژ اسماعیل‌آباد در هفته دولت افتتاح می‌شود.

داریوش حسن‌نژاد در جریان بازدید یحیی ابراهیمی نماینده مردم شهرستان سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی و حشمت بهمنی فرماندار این شهرستان از ایستگاه‌ پمپاژ اسماعیل‌آباد که امروز نهم مردادماه صورت گرفت، از افتتاح این ایستگاه در هفته دولت خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که بندانحرافی، ایستگاه پمپاژ و شبکه آبیاری تحت فشار اسماعیل‌آباد نقش مهمی در آبی کردن اراضی کشاورزی منطقه دارد، افزود: هدف از اجرای این پروژه تأمین آب روستاهای خلیف‌آباد و اسماعیل‌آباد است که مساحت تقریبی شبکه حدود هزار هکتار و سیستم آبیاری تحت‌فشار از نوع (بارانی) است، در این میان اراضی کشاورزی روستاهای شریف‌آباد، اسماعیل‌آباد، سراب داوود، سالیانه، زمانه علیا و سفلی و شترخفت تحت پوشش قرار می‌گیرد.

مدیرعامل آب منطقه‌ای لرستان اضافه کرد: جاده دسترسی به ایستگاه پمپاژ در دست احداث بوده و سعی بر این است به یاری خدا این پروژه جهت افتتاح در هفته دولت آماده شود.

یحیی ابراهیمی نماینده مردم شهرستان سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید افزود: یکی از مشکلات اساسی ایستگاه پمپاژ اسماعیل‌آباد طی سال‌های اخیر نبود برق بود که با پیگیری‌های انجام شده این مشکل برطرف شده و می‌توان شاهد آبی شدن ۶۰۰ هکتار از اراضی دیم این منطقه بود.

حشمت بهمنی فرماندار شهرستان نورآباد نیز با بیان این مطلب که ایستگاه پمپاژ اسماعیل‌آباد با پیشرفت ۹۰ درصدی که دارد ۶۰۰ هکتار از اراضی دیم منطقه را از آبیاری تحت‌فشار بهره‌مند می‌کند، اظهار کرد: از مشکلات پروژه اسماعیل‌آباد می‌توان به وجود معارضین، کمبود اعتبار و نبود برق اشاره کرد که انتظار می‌رود با برطرف شدن این مشکلات و به اتمام رسیدن این پروژه در هفته دولت مابقی اراضی دیم این منطقه نیز آبی شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی ایستگاه پمپاژ هفته دولت مجلس شورای اسلامی هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۰۷۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران در راه خراسان رضوی

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، آذر رضایی در گفتگویی با بیان اینکه روزهای پایانی هفته در خراسان رضوی، میزبانی بارش‌های رگباری خواهیم بود، اظهارکرد: بارش ها از امروز به تدریج از جنوب غربی خراسان رضوی آغاز خواهد شد و در روزهای پایانی هفته بیشتر نقاط استان را فرا خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه سامانه بارشی تا اوایل هفته آینده در خراسان رضوی فعال خواهد بود، ادامه داد: بارش ها در روز پنج شنبه و جمعه به اوج خود خواهد رسید که این بارندگی ها در مناطق مستعد همراه با رعد و برق، تگرگ و آبگرفتگی است و موجب کاهش موقت دمای هوا در مناطق مختلف نیز خواهد شد.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی تصریح کرد: در شبانه روز قوچان با سه و سبزوار با ۳۰ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین مناطق خراسان رضوی بوده اند و در همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۱۱ تا ۲۳ درجه را به ثبت رسانده است.

رضایی پور اضافه کرد: دمای کنونی مشهد ۲۱ درجه است که طبق تحلیل نقشه ها و مدل های هواشناسی امروز بین ۱۳ تا ۲۵ درجه در نوسان خواهد بود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901704

دیگر خبرها

  • احداث متروی رباط کریم؛ اجرای طرح بعد از تملک اراضی
  • پیکان درخواستی برای میزبانی از استقلال در قزوین نداشته است
  • آغاز احداث متروی رباط کریم/اجرای طرح بعد از تملک اراضی و هماهنگی با متروی تهران و تأیید نقشه‌ها
  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس در روز پایانی هفته
  • باران در راه خراسان رضوی
  • آمادگی ایستگاه‌های پمپاژ برای دفع آب‌های سطحی در خوزستان
  • تخصیص ۴۰ میلیارد تومان برای تکمیل ۲ طرح بازآفرینی شهری در نجف آباد
  • جشنواره «هات‌داکس» در ایستگاه پایانی؟/ گرفتاری‌های تهدید کننده
  • هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه به ایستگاه پایانی رسید
  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس